Jeg ville også gerne have set Augo og Søren inde i dag, Wichmann havde sikkert fortjent en startplads kva hans indhop og indsats til træning, men Augo og Würtz har spillet sammen det meste af sæsonen, alene det ville have været en fordel.limey skrev:Den her skuffelse kan simpelthen ikke beskrives. Alle mand er jo elendige i dag - især i anden halveg hvor absolut ingen tror på det. Kent gamblede og tabte ved at bruge Wichmann i stedet for Augo og vi savnede SF til at skabe rum for Helenius, som i øvrigt da var total anonym.
Er jeg den eneste som synes det så ud til at vi blev snydt for et straffe tidligt i første halveg? Sådan det i hvert fald ud fra tribunen.
AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Uagtet at Randers intet har at spille for, så har jeg min tvivl om holdet kan vinde på mandag. Pilen peger i den grad i den forkerte retning.
Jeg er ikke enig med dem der delvis forklarer de dårlige resultater og elendige spil med, at vi har et ungt og urutineret hold. Yngste mand i startopstillingen i kampen var Nicolaj Thomsen på 20 år. Spillere som Helenius og Dalsgaard har rundet de 100 kampe, mens Wichmann har spillet omtrent 90 kampe. Kusk og Nicolai Larsen har spillet ca. 50 kampe hver.
Jeg er ikke enig med dem der delvis forklarer de dårlige resultater og elendige spil med, at vi har et ungt og urutineret hold. Yngste mand i startopstillingen i kampen var Nicolaj Thomsen på 20 år. Spillere som Helenius og Dalsgaard har rundet de 100 kampe, mens Wichmann har spillet omtrent 90 kampe. Kusk og Nicolai Larsen har spillet ca. 50 kampe hver.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Og u17 tabte 4-3 - det er nok - sov godt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Gentleman Finn
- Allstar

Helenius 22 år, Nicolai Larsen 22 år, Thelander 21 år, Wichmann 21 år, Kasper Kusk 21 år, Thomsen 20 årfrederikshavneren skrev:Uagtet at Randers intet har at spille for, så har jeg min tvivl om holdet kan vinde på mandag. Pilen peger i den grad i den forkerte retning.
Mod PSE's andethold!rummanden skrev:Siger du lige om dem der har vundet bronzele Cid skrev:Jeg tror på det - RendOs er også vildt ringe!rummanden skrev:Tror du helt seriøst selv på en sejr, efter de sidste mange kampe??Gentleman Finn skrev:Ja ja ro på rummand. Vi kan stadig sikre os europæisk kvalifikation med en sejr. Det er sgu stadig stort for vores unge knejter. Og hvis efb ikke vinder i farum, kan vi slutte som nummer 4. med en sejr også.rummanden skrev:hvis det ikke var fordi det var lynge sidste kamp på mandag, så gad jeg squ ikke kører derop og se på det lort, påtrods af at billeten allerede er købt
Det var jo bare bronzemedaljer, så er de altså heller ikke mere værd. Den europæiske kvalifikation, den er tilgengæld noget værd.
De har INTET at spille for - og hvis AaB ikke kan mande sig op til at give Lynge en ordentlig afsked, så må de fandeme have sparket hver og een!!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Gentleman Finn
- Allstar

Just exaktle Cid skrev:Mod PSE's andethold!rummanden skrev:Siger du lige om dem der har vundet bronzele Cid skrev:Jeg tror på det - RendOs er også vildt ringe!rummanden skrev:Tror du helt seriøst selv på en sejr, efter de sidste mange kampe??Gentleman Finn skrev:Ja ja ro på rummand. Vi kan stadig sikre os europæisk kvalifikation med en sejr. Det er sgu stadig stort for vores unge knejter. Og hvis efb ikke vinder i farum, kan vi slutte som nummer 4. med en sejr også.rummanden skrev:hvis det ikke var fordi det var lynge sidste kamp på mandag, så gad jeg squ ikke kører derop og se på det lort, påtrods af at billeten allerede er købt
Det var jo bare bronzemedaljer, så er de altså heller ikke mere værd. Den europæiske kvalifikation, den er tilgengæld noget værd.
De har INTET at spille for - og hvis AaB ikke kan mande sig op til at give Lynge en ordentlig afsked, så må de fandeme have sparket hver og een!!!!
Det samme er vel tilfældet ved AaB 2-2 RendOs og Ikast 3-1 agf? Heller ikke helt urealistisk.AaB1978 skrev:Hvis AaB-Randers ender 1-1 og Ikast vinder 2-0 over AGF, vil AaB og Ikast have samme pointantal, samme måldifference og fuldstændig identisk målscore.
Lidt vildt.
I så fald skal AaB og Ikast mødes på neutral bane efter sæsonen for at afgøre, hvem der får den sidste billet til Europa.
KorrektSambaman skrev:Det samme er vel tilfældet ved AaB 2-2 RendOs og Ikast 3-1 agf? Heller ikke helt urealistisk.
LORT LORT OG ATTER LORT !
Utilgiveligt at vi har smidt en god chance for bronze og måske også europa og top4. Satme skidt AaB... Man kan virkelig se, at de unge drenge har svært ved at kapere presset lige nu.
Utilgiveligt at vi har smidt en god chance for bronze og måske også europa og top4. Satme skidt AaB... Man kan virkelig se, at de unge drenge har svært ved at kapere presset lige nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det ville jo være helt sindssygt..AaB1978 skrev:KorrektSambaman skrev:Det samme er vel tilfældet ved AaB 2-2 RendOs og Ikast 3-1 agf? Heller ikke helt urealistisk.
Mon ikke vi skulle sige, at det var meget sjovt at eksperimentere lidt med opstillingen til den ligegyldige kamp i dag, men at vi mod Randers skal gå tilbage til vores optimale startopstilling og lade som om, at vi mener det en smule alvorligt.
Ahlmann, augo og Søren F ind tak,
Patrick, Wich og Nicolai T ud.
Jeg vil 1 milliard gange heller have Thomsen med end due
„The less you care, the happier you will be.“
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Når PK igen svigter på den back, så håber jeg da godt nok, at han kan spille sig op til mandag, hvis det ikke skal være Blåbjerg eller, gud forbyde det, Due, der skal erstatte Ahlmann.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Nu var jeg tvangsudskrevet til forældrearrangement i datterens skoleklasse i aften, så jeg har ikke set kampen. MEN, en ting har jeg læst mig frem til, og det er, at FCK har valgt at stille med et B-hold mod Randers. FCK er i sandhed en lorteklub... Er det ikke fantastisk, at efter de er blevet mester taber de lige de to næste kampe. Og sandelig om det ikke er mod de to hold, der ligger over os. Jeg synes det er grænsende til svindel, at man gør sådan noget. Alle kan tabe kampe, men man stiller fandme med det bedste hold af respekt for de øvrige klubber. Det er næsten ikke til at bære, at FCKs pinlige opførsel forærer Randers bronzemedaljer som retteligt burde have tilhørt Esbjerg, os selv eller eventuelt Randers, hvis de altså vinder i Aalborg. Det er muligt FCK er mestre, men hold da kæft hvor mangler den klub dog rigtig KLASSE....
Op i røven med alle de andre resultater. Vores egen indsats var fuldstændig utilgivelig.
Som nogle også siger, så er det ikke placeringen i sig selv der er ringe. Havde gerne solgt sæsonen for en 6. plads inden vi startede. Flot sæson, hvis man kun kigger på tabellen. Det er det spil, som vi især har vist her i foråret, der efterlader en dårlig smag. Havde vi tabt kampe, fordi de andre bare var bedre, så fair nok. Men man sidder med en følelse, selv efter en resultat og chancemæssig rundbarbering på 3-0 mod GF, der går på at vi slet ikke yder noget som helst - og at GF er mindst lige så ringe. Vi er der bare ikke mentalt og fysisk. Det er muligt det er unge spillere en del af dem, men det er skræmmende at det er et helt forår vi har underpræsteret - og at det er alle som en. Fair nok, vi har vundet 3, men husker det ikke som flotte sejre. Vi har ikke set 2 gram af det, vi så flot viste i efteråret. Ingen tager ansvar eller forsøger, ingen kæmper. Det er i hvert fald ikke sådan det ser ud. Nu har vi spillet et helt forår og synes ikke der er nogen som helst ændring at spore, i positiv retning. Hvad faen' er det gået galt, vi kan da ikke have gummiben i 12 kampe? Hvor er Kent og Kuhn i det her.
Aalborg BK 1885!
Arh Søgaard, det er lige lovlig voldsom kritik af indstillingen du kommer med der i min optik. Jeg er enig i at vi har set alt for passive ud de seneste kampe, men vil langt hen af vejen mener er et udtryk for nervøsitet, nu hvor tingene spidser til. Jeg husker flere kampe, hvor vi har kæmpet os til sejren, som f.eks. i Odense eller Herning, ligesom jeg var tilfreds med indstillingen i starten af foråret selvom vi ikke fik pointene vi skulle have. Du har helt ret i at vi spillemæssigt har præsteret betydeligt dårligere, end i vores suveræne periode i efteråret, og det er noget skuffende. Jeg er specielt skuffet over Kasper Kusk, der var SÅ afgørende en spiller for i efteråret, men som i bedste fald har været middelmådig her i foråret. Jeg ser det som den største årsag til, at vi er gået ned i niveau - Vores profiler, måske med undtagelse af Nicklas, har ikke leveret det samme. Kusk har ikke gjort en forskel, Lasse og KEP har set skidt ud i mange kampe, og Würtz og Augu har nærmest været ude på skift, og heller ikke ligefrem leveret solide præstationer hver gang. Stammen på holdet har ikke været lige så stærk som i foråret.Søgaard skrev:Som nogle også siger, så er det ikke placeringen i sig selv der er ringe. Havde gerne solgt sæsonen for en 6. plads inden vi startede. Flot sæson, hvis man kun kigger på tabellen. Det er det spil, som vi især har vist her i foråret, der efterlader en dårlig smag. Havde vi tabt kampe, fordi de andre bare var bedre, så fair nok. Men man sidder med en følelse, selv efter en resultat og chancemæssig rundbarbering på 3-0 mod GF, der går på at vi slet ikke yder noget som helst - og at GF er mindst lige så ringe. Vi er der bare ikke mentalt og fysisk. Det er muligt det er unge spillere en del af dem, men det er skræmmende at det er et helt forår vi har underpræsteret - og at det er alle som en. Fair nok, vi har vundet 3, men husker det ikke som flotte sejre. Vi har ikke set 2 gram af det, vi så flot viste i efteråret. Ingen tager ansvar eller forsøger, ingen kæmper. Det er i hvert fald ikke sådan det ser ud. Nu har vi spillet et helt forår og synes ikke der er nogen som helst ændring at spore, i positiv retning. Hvad faen' er det gået galt, vi kan da ikke have gummiben i 12 kampe? Hvor er Kent og Kuhn i det her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej nej nej nej nej.. Hvis vi smider europa pladsen også er man velkommen til at slå mig ihjel på mandag.
Hold da k... en lorte præstation
Utroligt at man ikke er klar til sådan en kamp!!
Når det nu er sagt, så er det fandme heller ikke i orden at FCK stopper med at spille fodbold efter at de er blevet mestre. At de stiller med næsten et rent reservehold til gårsdagens er en direkte hån mod deres fans samt superligaen i særdeleshed. De forærer jo nærmest Randers de bronzemedaljer og har dermed en direkte indflydelse på slutstillingen ved at opføre sig sådan. FØJ siger jeg bare.
Dermed skal samtidig siges at det nok ikke ville være retfærdigt hvis AaB skulle have fået bronze, for det har spillet slet ikke været til på det seneste. Generelt syntes jeg bare at det er et sygdomstegn for superligaen at de 2 oprykkere (EfB & RFC) sætter sig på 2 af pladserne i top 4. Det må give de "etablerede" klubber stof til eftertanke.
Når det nu er sagt, så er det fandme heller ikke i orden at FCK stopper med at spille fodbold efter at de er blevet mestre. At de stiller med næsten et rent reservehold til gårsdagens er en direkte hån mod deres fans samt superligaen i særdeleshed. De forærer jo nærmest Randers de bronzemedaljer og har dermed en direkte indflydelse på slutstillingen ved at opføre sig sådan. FØJ siger jeg bare.
Dermed skal samtidig siges at det nok ikke ville være retfærdigt hvis AaB skulle have fået bronze, for det har spillet slet ikke været til på det seneste. Generelt syntes jeg bare at det er et sygdomstegn for superligaen at de 2 oprykkere (EfB & RFC) sætter sig på 2 af pladserne i top 4. Det må give de "etablerede" klubber stof til eftertanke.
Kom nu igang AaB!!!
Jeg har ikke læst tråden, men jeg vil godt trække alle positive ord om Due jeg tidligere har udtalt tilbage... han ødelagde godt nok meget i vores opspil i går - kun Kusk var ringere.Popnizzen skrev:Jeg vil 1 milliard gange heller have Thomsen med end due
...og så må vi konstatere at vi ikke i længden kunne klare os med så smal en trup, nu har vi i de seneste kampe måtte undvære to-tre normale førstevalg til startopstillingen på skift, og det er mere end holdet kan bære - særligt i forsvar og miderste midtbane er vi sårbare. I går manglede vi tre mand derinde Augo/Würtz på skift, KEP og Ahlmann, og så var vores forsvar hullet som en si.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det var en ynk at se på, aldrig har jeg set så uinspireret et AaB hold (det skulle da lige være sidste sæson hvor vi smed 6 pladsen med et 5-0 nederlag til SE). Det er virkelig utroligt at vi de seneste mange sæsoner åbenbart beslutter os for at gå på ferie i sæsonens sidste kampe.
Vi mangler virkelig nogle inpiskere på holdet sådan en dag i går....
Vi mangler virkelig nogle inpiskere på holdet sådan en dag i går....
AaB - the Nordic gateway to Europe