Kent Nielsen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kent Nielsen

Indlæg af Califfen » 29. jan 2015, 12:49

larsdahl skrev:
sulakvelidze skrev:Et citat fra Kent Nielsen, som man kan berolige sig med, hvis man tror, at han allerede har sit fokus i OB:
Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i.

http://www.bt.dk/superligaen/kent-niels ... ger-da-med" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu er Kent Nielsen så officielt begyndt at arbejde for OB!

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... d-paa-raad

"Kent er stadig i AaB og har fuldt fokus på det, men det er klart, at jeg selvfølgelig giver ham et kald, hvis vi foretager os noget på transfermarkedet, som kommer til at strække sig ind over hans periode i klubben, fortæller Jesper Hansen"
Det er problematisk!

Sååå'e u!

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 29. jan 2015, 13:44

Det ville være dumt andet med OB og Kent N
Selvfølgelig tager de ham med på råd , hvis de får tilbudt en spiller osv
Vil da også tro , at AaB ( såfrem de har en aftale på plads med ny træner ) , ringer til ham , hvis AaB bliver tilbudt en spiller
Kan ikke se noget galt i det
Der er ikke mange dage tilbage transfer vindue , så fred være med det

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 30. jan 2015, 09:52

Forhåbentlig er der blot tale om at Jesper Hansen spiller dum. AaB har kontrakt med Kent Nielsen indtil 30/6 og hvis han i den periode udfører nogen som helst form for arbejde for andre klubber er det helt og aldeles uacceptabelt - hvad enten det drejer sig om spillerhandler, snerydning eller telefonsamtaler.

Det er selvfølgelig for sent at hælde Kent ud nu - det skulle man have gjort inden træningsstarten. Men det er ikke for sent at indskærpe at han først er OB-træner fra 1/7 og at vi forventer 100% dedikation til hans nuværende arbejde indtil da.

Alternativt kan vi jo sende en faktura til OB på de timer, Kent Nielsen yder konsulenttjenester for dem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 30. jan 2015, 10:09

"Kent er stadig i AaB og har fuldt fokus på det, men det er klart, at jeg selvfølgelig giver ham et kald, hvis vi foretager os noget på transfermarkedet, som kommer til at strække sig ind over hans periode i klubben, fortæller Jesper Hansen"
HVIS vi foretager os noget... Ja, lad os smide Kent ad helvede til, hvis Jesper Hansen bare TÆNKER på at der måske skal ske noget...
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 5. mar 2015, 23:41

Pokalen blev smidt efter en rædselsfuld 2. halvleg i Esbjerg. I ligaen kan vi stadigvæk slutte hæderligt, men det bliver meget svært at slutte på en af de sjove pladser. Det ligner mest af alt en typisk AaB sæson efter et mesterskab.

Jeg tror ikke at der er mange der er enig med mig, men personligt synes jeg at vi bør drage konsekvensen ved at fyre Kent asap. Han er alligevel på vej til Odense og hvis vi taber på søndag til Randers så ligner resten af sæsonen en forberedelse til den kommende sæson.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 5. mar 2015, 23:49

frederikshavneren skrev: Jeg tror ikke at der er mange der er enig med mig, men personligt synes jeg at vi bør drage konsekvensen ved at fyre Kent asap. Han er alligevel på vej til Odense og hvis vi taber på søndag til Randers så ligner resten af sæsonen en forberedelse til den kommende sæson.
Men hvad skulle ideen dog være i det? Jeg er egentlig ikke som sådan uenig, men sålænge den nye træner ikke allerede er i klubben giver det bare ikke nogen mening, og vil næppe give meget andet end blot forvirring i truppen. Hvis Kuhn var en af emnerne man overvejede til posten kunne jeg se ideen i at lade ham overtage allerede nu. Men som tingene er nu kan jeg ikke se den store fordel tbh.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 5. mar 2015, 23:54

frederikshavneren skrev:Pokalen blev smidt efter en rædselsfuld 2. halvleg i Esbjerg. I ligaen kan vi stadigvæk slutte hæderligt, men det bliver meget svært at slutte på en af de sjove pladser. Det ligner mest af alt en typisk AaB sæson efter et mesterskab.

Jeg tror ikke at der er mange der er enig med mig, men personligt synes jeg at vi bør drage konsekvensen ved at fyre Kent asap. Han er alligevel på vej til Odense og hvis vi taber på søndag til Randers så ligner resten af sæsonen en forberedelse til den kommende sæson.
Medmindre at den sportslige ledelse (eller spillerne) har noget at udsætte på Kents arbejde, så håber jeg da han bliver og gør sit arbejde færdig og vi tager en værdig afsked med den mand der for ganske kort tid siden sikrede klubben mesterskab og pokaltitel. Hysteriske kællinger er der nok af i verden, vi behøves ikke at bidrage til statistikken.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 6. mar 2015, 00:11

NIN den fromme skrev:
frederikshavneren skrev:Pokalen blev smidt efter en rædselsfuld 2. halvleg i Esbjerg. I ligaen kan vi stadigvæk slutte hæderligt, men det bliver meget svært at slutte på en af de sjove pladser. Det ligner mest af alt en typisk AaB sæson efter et mesterskab.

Medmindre at den sportslige ledelse (eller spillerne) har noget at udsætte på Kents arbejde, så håber jeg da han bliver og gør sit arbejde færdig og vi tager en værdig afsked med den mand der for ganske kort tid siden sikrede klubben mesterskab og pokaltitel. Hysteriske kællinger er der nok af i verden, vi behøves ikke at bidrage til statistikken.
Det er set før at spillertrupper mister respekten for træneren når denne er på vej væk.
Hvis vi ikke vinder på søndag mod Randers så ligner resten af sæsonen groft sagt en række træningskampe som forberedelse til den kommende sæson. I så fald vil det ikke være unaturligt hvis truppen ikke længere respekterer Kent på samme måde, bl.a. derfor vil en fyring være fuldt berettiget.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 6. mar 2015, 00:24

frederikshavneren skrev:
NIN den fromme skrev:

Det er set før at spillertrupper mister respekten for træneren når denne er på vej væk.
Hvis vi ikke vinder på søndag mod Randers så ligner resten af sæsonen groft sagt en række træningskampe som forberedelse til den kommende sæson. I så fald vil det ikke være unaturligt hvis truppen ikke længere respekterer Kent på samme måde, bl.a. derfor vil en fyring være fuldt berettiget.
Hvad er ikke set før i denne verden? At Grækenland bliver Europmestre? At USA vælger en sort præsident? Der ud over opremser du en masse vis'er og derfor er en fyring berettiget. Hvis vores ny træner starter med at tabe de 10 første kampe, så vil en fyring også være fuldt ud berettiget.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 6. mar 2015, 00:37

frederikshavneren skrev:
NIN den fromme skrev:

Så du vil fyre manden, der gav AaB den største succes i klubbens historie, med argumenter som "hvis nu" og "i så fald". Det mener du da forhåbentlig ikke seriøst?

Selv hvis vi skulle tabe på søndag, er der rigeligt at spille om i foråret. Alene en fjerdeplads foran Brøndby er sgu da værd at gå efter, med mindre man er så forkælet, at kun titler og medaljer er noget værd.

Og stop nu den med, at Kent Nielsen har tankerne i Odense. Det er at negligere alt, hvad den mand har stået for med ærligt og hårdt arbejde i hele karrieren. Man kan være utilfreds med udbyttet af Kent Nielsens sidste sæson i AaB, men man kan sgu ikke tillade sig at så tvivl om mandens integritet.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 6. mar 2015, 00:39

Selvfølgelig skal Kent ikke fyres, medmindre Gaarde vurderer, at spillertruppen har mistet respekten, eller at en ny træner er på plads med et ønske om at starte nu.

Kent har været en sublim træner for os, men han har naturligvis en opgave i at slutte ordenligt af, og indstillingen har manglet i store dele af denne sæson, hvilket er atypisk for den mentalitet, som Kent ellers udstråler og indgyder. Jeg håber, at han kan slutte ordentligt af, fordi han fortjener et positivt eftermæle.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 27. mar 2015, 11:35

Alt tyder på at Kent får lov til at køre sæsonen færdig. Hvis han skulle fyres ville det være oplagt at gøre det her i landskampspausen, men da der intet er sket hidtil så har Gaarde nok valgt at frede Kent.

Hvis det stod til mig så var Kent blevet fyret med omgående virkning da han meddelte sit skifte til OB i vinters. AaB har valgt at håndtere situationen anderledes og det respekterer jeg naturligvis.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 27. mar 2015, 12:36

frederikshavneren skrev:Alt tyder på at Kent får lov til at køre sæsonen færdig. Hvis han skulle fyres ville det være oplagt at gøre det her i landskampspausen, men da der intet er sket hidtil så har Gaarde nok valgt at frede Kent.

Hvis det stod til mig så var Kent blevet fyret med omgående virkning da han meddelte sit skifte til OB i vinters. AaB har valgt at håndtere situationen anderledes og det respekterer jeg naturligvis.
Vi bliver jo nok klogere når den nye træner annonceres. Men synes det er fint at man ikke panikkede og satte en midlertidig træner i sædet i vinters. Om det er den ene eller den anden midlertidige træner, er vel hip som hap? Så kan du godt komme med nogle bakspejls-betragtninger, men uanset, kunne holdet have spillet lige så elendigt under en anden midlertidig træner.

Hvis det bliver en ny træner, som er ledig på markedet nu, kunne man self. overveje om han skulle indsættes øjeblikkeligt, for at samle lidt erfaring med holdet inden næste sæson. Har intet imod din grundtanke i, at Kent burde erstattes, bare ikke af en midlertidig træner.
Aalborg BK 1885!

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 27. mar 2015, 13:04

Manglen på respekt overfor Kent Nielsen er fandeme godt nok pinlig at se på!!!

svendpoulsen
2. div
2. div

Indlæg af svendpoulsen » 27. mar 2015, 14:51

Med de resiúltater Kent har opnået med AaB, så ville det være en hån uden lige at afskedige hem nu, han har da om nogen været med til at redde os fra en nedrykning, og senere vundet the double - stor respekt for det.

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 27. mar 2015, 19:02

Ala skrev:Manglen på respekt overfor Kent Nielsen er fandeme godt nok pinlig at se på!!!
Han kan vel ligeså godt vænne sig til det. Når han starter i Odense starter han fra nul. Der er folk mistroiske fra starten, og snoren er ikke ret lang. Mit bud er han bliver fyret inden kontakten udløber.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 27. mar 2015, 19:39

frederikshavneren skrev:Alt tyder på at Kent får lov til at køre sæsonen færdig. Hvis han skulle fyres ville det være oplagt at gøre det her i landskampspausen, men da der intet er sket hidtil så har Gaarde nok valgt at frede Kent.

Hvad mener du med det markerede? Sidder du med aktiemajoriteten i AaB eller hvad? Derudover, for at give dit indlæg en smule relevans*, hvorfor mener du man burde have fyret ham dengang/hvem skulle tage over?

*"din holdning er ligegyldig hvis du ikke argumenterer for den, som min gamle lærer altid sagde"
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 28. mar 2015, 03:10

Good damm....det er lang tid siden...mange følelser, for en AaB fan og meget realisme i samme åndedrag.....monney make the world go round. Men det fjerner ikke mit fokus på :aabfan:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Laudrup
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Laudrup » 7. apr 2015, 11:55

Ifølge nogle kommentarer på twitter - bl. a. fra nordjyskejournalisterne kan jeg se at Kent og Kuhn ikke er bedste venner. Er der nogle, der kan kaste lys over det? Det er da problematisk hvis der er dårligt arbejdsklima mellem chefen og chefens assistent.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 7. apr 2015, 12:21

Laudrup skrev:Ifølge nogle kommentarer på twitter - bl. a. fra nordjyskejournalisterne kan jeg se at Kent og Kuhn ikke er bedste venner. Er der nogle, der kan kaste lys over det? Det er da problematisk hvis der er dårligt arbejdsklima mellem chefen og chefens assistent.
hvilke kommentarer er det?

Besvar