Så er jeg også nået hjem. En meget lang tur, hvor man for sit indre blik så Riddersholm galopere rundt i Herning med et kæmpe flag...
Hvor træls det end måtte lyde, synes jeg faktisk heller ikke, vi kan tillade os at indvende noget imod, at FCM snupper mesterskabet. Vi har tabt de to sidste hjemmekampe og kan dermed kun takke os selv for, hvad der er sket. Man sidder med en meget ubehagelig følelse om, at vi rent faktisk ikke er bedre, men nærmere har overpræsteret i en hel sæson.
I dag synes jeg kampen også bliver tabt på bænken. Kampens i særklasse dårligste mand var Bruhn, der ikke havde en eneste god aktion i hele kampen, og det inkluderer en brændt 100% chance på 3 meters afstand. Jeg ved godt han er ung, og forhåbentligt bliver han en kæmpe profil. Men lige nu, i sæsonens 4. sidste kamp og i en kamp, der SKAL vindes, virker det lettere vanvittigt at smide ham ind. At både Spalvis og AK også formår at brænde 100% chancer smider bare ekstra brænde på bålet.
Jeg er meget, meget skuffet over dagens kamp... Det undrer mig, at Curth ikke er i spil til en plads i dag, og jeg frygter, at vi falder helt sammen på onsdag. Positivt er det, at medaljerne vel stort set er hjemme, og ingen kan tage oplevelsen af en pokalfinale fra os. Men man var jo begyndt at drømme om et mesterskab