Yes + vi højst sandsynligt ikke beholder Hernes og Aarøen. Det er mange gode spillere at skulle erstatte på én gang.Bugatti1 skrev: ↑20. mar 2025, 14:47Enig med Fidel.
Næste sæson, hvis vi spiller i superligaen, bliver godt nok svær.
Vi mister, Widell og Kramer - Vinker sikkert farvel til Diakithe og måske endda K. Jørgensen.
Kommer der så samtidig et godt bud 30+ mio på M. Jørgensen, så er det 3-4 gode spillere ud, og en Seydel der ikke kan spille fodbold, en Ross der ikke scorer mål og en Helenius der konstant er skadet, så skal der hives mange nye ind, som har superliga niveau, og gerne bedre end dem man har sagt farvel til, for at komme højere op i tabellen.
Vi har dog nogle spillere i truppen, som forhåbentligt kan tage et eller to skridt op i niveau, hvilket altid er realistisk ift. unge spillere. Her tænker jeg især på Davidsen, Jimenez, Bomholt (som allerede har imponeret mig), Marc Nielsen (tror ikke på ham dog), Ross, K. John.
En spiller som Makolli passer som type bedre ind i spillestilen end Kramer, men er han god nok? Vi må se.
Jasson er en spiller, som jeg tror ikke udvikler sig yderligere hos os. Der er god energi, fight og fart, men han mangler i høj grad kvalitet især på den sidste 1/3 af banen.