AaB'ere på diverse landshold
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: AaB'ere på diverse landshold
Thomsen har lige haft en kæmpe mulighed for endegyldigt at afgøre kampen mod Serbien, men den store chance løb ud i sandet pga. en dårlig førsteberøring
Du er et evigt negativt menneske, medmindre vi taler om Hobro eller Vendsyssel. Ret bizart.frederikshavneren skrev:Thomsen har lige haft en kæmpe mulighed for endegyldigt at afgøre kampen mod Serbien, men den store chance løb ud i sandet pga. en dårlig førsteberøring
Thomsen spiller en kamp på det jævne sammen med resten af holdet. Ovenstående chance var et resultat af en glimrende kombination, men som målmanden flot afværger.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
frederikshavneren
- Allstar

Ja det var en glimrende kombination, men det ændrer ikke ved at Thomsen bommede den store chance. Målmanden afværgede kun chancen pga. Thomsens dårlige førsteberøring.Kunji skrev:Du er et evigt negativt menneske, medmindre vi taler om Hobro eller Vendsyssel. Ret bizart.frederikshavneren skrev:Thomsen har lige haft en kæmpe mulighed for endegyldigt at afgøre kampen mod Serbien, men den store chance løb ud i sandet pga. en dårlig førsteberøring
Thomsen spiller en kamp på det jævne sammen med resten af holdet. Ovenstående chance var et resultat af en glimrende kombination, men som målmanden flot afværger.
Det bliver lidt trættende at høre på.
Hvis man går imod mainstream og ikke mener af Lynge er gud, Gaarde er genial, fantastisk at AaB kan hente en kapacitet som Lars Søndergaard, Augus kontrakt skal straks forlænges til 2020, truppen skal kun bestå af spillere som har spillet ungdomsfodbold på Hornevej, kæmpe succes at vi netop har præsteret det dårligste titelforsvar siden Herfølge, økonomien er langt vigtigere end det sportslige mv. så får man godt nok at høre for det!
Jeg er ikke nostalgisk. Hvis vi kan opnå bedre resultater ved at hente 11 mexicanere og blive opkøbt af en fornuftig rigmand (selvf. ikke Vincent Tan el. J. Gil y Gil typer) er det bare med at slå til!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Man kunne også vælge at se på hvordan afleveringen til Thomsen lå bag ham, og at den derfor var svær at lave en fantastisk førsteberøring på. Men det kræver vel at man ikke altid ser glasset som halvt tomt...frederikshavneren skrev:Ja det var en glimrende kombination, men det ændrer ikke ved at Thomsen bommede den store chance. Målmanden afværgede kun chancen pga. Thomsens dårlige førsteberøring.Kunji skrev:Du er et evigt negativt menneske, medmindre vi taler om Hobro eller Vendsyssel. Ret bizart.frederikshavneren skrev:Thomsen har lige haft en kæmpe mulighed for endegyldigt at afgøre kampen mod Serbien, men den store chance løb ud i sandet pga. en dårlig førsteberøring
Det bliver lidt trættende at høre på.
Hvis man går imod mainstream og ikke mener af Lynge er gud, Gaarde er genial, fantastisk at AaB kan hente en kapacitet som Lars Søndergaard, Augus kontrakt skal straks forlænges til 2020, truppen skal kun bestå af spillere som har spillet ungdomsfodbold på Hornevej, kæmpe succes at vi netop har præsteret det dårligste titelforsvar siden Herfølge, økonomien er langt vigtigere end det sportslige mv. så får man godt nok at høre for det!
Den sidste del af dit indlæg er i bedste fald tåkrummende. Hvis du ikke kan tåle at få modspil fra folk som er uenige med dig, når du laver indlæg på et debatforum, så er du gået forkert min ven.
Men hvad er så grunden til at være AaB fan hvis man alligevel ikke interesserer sig for den profil, og den lokale forankring som klubben har? Hvorfor så ikke blive Real Madrid fan, eller andet istedet? Hvis man alligevel ikke har andet end navnet at være tilhænger af, hvad er så pointen i at holde med et hold der alligevel ikke er med i de fedeste turneringer, og langt fra spiller det bedste fodbold i verden?Jeg er ikke nostalgisk. Hvis vi kan opnå bedre resultater ved at hente 11 mexicanere og blive opkøbt af en fornuftig rigmand (selvf. ikke Vincent Tan el. J. Gil y Gil typer) er det bare med at slå til!
Jeg har selv tidligere holdt med Manchester United, men på et tidspunkt mistede jeg ganske enkelt interessen for PL fodbold fordi holdene alligevel var fyldt med udlændinge, og at de engelske tophold ikke rigtigt har noget med england at gøre ud over at de tilfældigvis spiller i landet. Hvis man viste en start-11'er fra en tilfældig PL kamp mellem to tophold til en der ikke interesserede sig for fodbold, så ville han ikke have nogen som helst ide om at der var tale om 2 engelske hold da der stortset ingen englændere er på banen. Hvorfor er det interessant? Hvis AaBs starter konsekvent bestod af 11 udlændinge ville jeg nok ret hurtigt synes det blev uinteressant, og hvis jeg alligevel kun så fodbold for at blive underholdt af hvor højt et niveau de kunne spille på, så ville jeg sgu nok aldrig vende min opmærksomhed mod dansk fodbold i første omgang.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Men det er desværre Thomsens svaghed, at han ikke føler sig tryg som afslutter, som jeg ser det. Det betyder, at vi har en strålende oplægger, der altid ser sig om efter en bedre placeret medspiller, i stedet for bare bevidstløs sparker chancerne ind i målmanden. Hans svaghed er også hans styrke, men ikke når han kommer så tæt på mål, og er nødt til at afslutte selv.
Men sikke en kamp han spillede. Hvis han så gerne vil til udlandet profilerede han sig på bedste vis i går.
Men sikke en kamp han spillede. Hvis han så gerne vil til udlandet profilerede han sig på bedste vis i går.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
AC og Thomsen som Danmarks to bedste igår. Det er helt ufatteligt hvad Thomsen kommer i vejen for defensivt, samtidig med at han konstant byder sig til offensivt.
Jeg vil håbe for ham at der er en tysk klub der får øjnene op for ham, han vil passe perfekt ind i den form for power fodbold der hersker i det tyske. Klassespiller.
Jeg vil håbe for ham at der er en tysk klub der får øjnene op for ham, han vil passe perfekt ind i den form for power fodbold der hersker i det tyske. Klassespiller.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Thomsen har spillet fuld tid i alle 3 kampe, og har leveret en solid præstation efter min mening. Han arbejder stenhårdt, er disciplineret defensivt og kunne have leveret 1-2 lækre assists mod Tyskland, hvis Yussuf og Brock Madsen havde været skarpere. Han er muligvis ikke altid så synlig og laver ikke så ofte det spektakulære, men jeg tror der sidder mange scouts rundt omkring med væsentlige plusser ud for hans navn. Desværre får han ikke scoret på sin chance i går, og som flere er inde på, er de afgørende aktioner i feltet hans svaghed. Han ligner ikke en der er tryg ved at få en stor chance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg vil nu påstå, at Pierre Emil Højbjerg med afstand var banens bedste spiller i går. I ham kan Danmark måske få den verdensklassespiller vi har drømt om i årevis.Kasper skrev:AC og Thomsen som Danmarks to bedste igår. Det er helt ufatteligt hvad Thomsen kommer i vejen for defensivt, samtidig med at han konstant byder sig til offensivt.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Det er en drøm der ku få mig til at vågne om med et skrig midt om natten, gennemblødt af sved...men hey sådan er vi jo så forskellige, kan konstantere at Chelsea stadig har supportere.Jeg er ikke nostalgisk. Hvis vi kan opnå bedre resultater ved at hente 11 mexicanere
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Meget enig, og jeg tror også Thomsen helt generelt får langt større plusser fra de folk hvor det virkelig gælder om at få dem, end vi/medierne går og tror. Jeg tror ikke ligefrem at plusserne udfor Thomsen er blevet mindre i de interesserede klubber efter EM indtil nu. Utroligt ærgeligt at han ikke fik scoret på det fantastiske angreb i går, for det havde været et af de mål som virkelig kan sælge en spiller... og jeg er enig i at han skal arbejde med det med de store chancer, og i det hele taget med målfarligheden. Det virker som om han langt hellere vil finde en anden fri medspiller som kan score, end selv bare gå 100% efter at score - det er et punkt hvor der virkelig er plads til forbedring hos Thomsen. Derudover kunne man også godt ønske sig han i højere grad kunne være manden som kan løfte holdet, når det ikke spiller. Jeg synes det også er en klar tendens at når holdet spiller godt, så er Thomsen ekstremt iøjnefaldende og velspillende, både i AaB og på landsholdet. Men så kan han så mange andre ting, og selv på en skidt dag er han tit manden der sætter de afgørende ting op.Hanga skrev:Thomsen har spillet fuld tid i alle 3 kampe, og har leveret en solid præstation efter min mening. Han arbejder stenhårdt, er disciplineret defensivt og kunne have leveret 1-2 lækre assists mod Tyskland, hvis Yussuf og Brock Madsen havde været skarpere. Han er muligvis ikke altid så synlig og laver ikke så ofte det spektakulære, men jeg tror der sidder mange scouts rundt omkring med væsentlige plusser ud for hans navn. Desværre får han ikke scoret på sin chance i går, og som flere er inde på, er de afgørende aktioner i feltet hans svaghed. Han ligner ikke en der er tryg ved at få en stor chance.
-
frederikshavneren
- Allstar

Thomsen er med fra start i U21 EM semifinalen mod Sverige.
Puha en sløj omgang af DBU U/21.
Synes Viasat tågehornene er lige hårde nok ved Nicolaj - de er allesamen ringe, men det er nok et problem for Werge, at han ikke spiller i postnummer 2605. Fire kampe til stutrunden er dog rigtigt godt taget konkurrenterne i betragtning og bør kunne påvirke salgsprisen positivt.
Synes Viasat tågehornene er lige hårde nok ved Nicolaj - de er allesamen ringe, men det er nok et problem for Werge, at han ikke spiller i postnummer 2605. Fire kampe til stutrunden er dog rigtigt godt taget konkurrenterne i betragtning og bør kunne påvirke salgsprisen positivt.
Thomsen har ikke været god i aften. Jeg synes han bidrager alt for lidt fremad. At han så også kostede 3. Mål er han vel undskyldt for, da han ikke just er centerforsvarer, men alt i alt skuffende aften...
-
frederikshavneren
- Allstar

Danmark var bedst, men svenskerne var mest kyniske. Ærgeligt at Thomsen kostede 1-3 målet som punkterede kampen. Thomsen spillede ikke en god kamp, men han havde trods alt en fin aflevering til Y. Poulsen.Klaus skrev:Thomsen har ikke været god i aften. Jeg synes han bidrager alt for lidt fremad. At han så også kostede 3. Mål er han vel undskyldt for, da han ikke just er centerforsvarer, men alt i alt skuffende aften...
-
seamann
Thomsen absolut en af de bedre i dag. Fantastisk løbearbejde og vanvittigt god til at gøre andre bedre. Klart bedre end Jønsson og Højbjerg på midtbanen.
-
frederikshavneren
- Allstar

De steder jeg har tjekket (EB, BT og DR) nævnes Thomsen som en af de svageste danskere og får tæt på dumpe karakter. Især i 1. halvleg var han usynlig samt han var impliceret i 1-3 målet.seamann skrev:Thomsen absolut en af de bedre i dag. Fantastisk løbearbejde og vanvittigt god til at gøre andre bedre. Klart bedre end Jønsson og Højbjerg på midtbanen.
For mig at se ser Thomsen træt ud. Han har fået fuld spilletid i U21 EM slutrunden, og det ovenpå et kompakt Superliga forår der startede tidligt med Club Brugge kampene. Det er ikke så underligt hvis han er mærket af kampprogrammet og den deraf manglende restitution.
Nu hvor EM er slut (Uden at ha set det store)
Så tænker jeg.. Hvorfor skal en stort set komplet spiller, som spiller fast på U21 (Thomsen) koste 15 millioner, mens en spiller med rigtig gode spidskompetencer, men slet ikke så komplet og heller ikke fast stater (Sisto) koste det 4 dobbelte ??
Jeg kan godt se Sisto har nogle ting i hans spil som er super gode alderen taget i betragtning. Men han er da på ingen måde mere komplet end Thomsen!
Sagt på en anden måde.. I de kampe jeg har set Sisto har jeg hver gang tænkt. Fuck hvor er han godt nok talt op i et niveau, hvor han ikke hører hjemme.
indrømmet. Kan godt se han skal koste mere end Thomsen da han har nogle gode ting i hans spil. Men det 3-4 dobbelte er absurd.
Så tænker jeg.. Hvorfor skal en stort set komplet spiller, som spiller fast på U21 (Thomsen) koste 15 millioner, mens en spiller med rigtig gode spidskompetencer, men slet ikke så komplet og heller ikke fast stater (Sisto) koste det 4 dobbelte ??
Jeg kan godt se Sisto har nogle ting i hans spil som er super gode alderen taget i betragtning. Men han er da på ingen måde mere komplet end Thomsen!
Sagt på en anden måde.. I de kampe jeg har set Sisto har jeg hver gang tænkt. Fuck hvor er han godt nok talt op i et niveau, hvor han ikke hører hjemme.
indrømmet. Kan godt se han skal koste mere end Thomsen da han har nogle gode ting i hans spil. Men det 3-4 dobbelte er absurd.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Fodbold ses gennem forskellige briller... Rasmus Falk har f.eks. fået ganske fine karakterer de steder jeg har set der, mens de engelske kommentatorer hvor jeg så kampen var mere enige med mig i at han var banens absolut ringeste, og var forbavsede over at han ikke var udskiftet i pausen. Thomsen synes jeg nu heller ikke var blandt de ringeste, jeg synes de langt største skuffelser var de 3 der startede længst fremme på banen (og Jens Jönsson, men det var for mig ingen overraskelse) samt på trænerbænken.frederikshavneren skrev:De steder jeg har tjekket (EB, BT og DR) nævnes Thomsen som en af de svageste danskere og får tæt på dumpe karakter. Især i 1. halvleg var han usynlig samt han var impliceret i 1-3 målet.seamann skrev:Thomsen absolut en af de bedre i dag. Fantastisk løbearbejde og vanvittigt god til at gøre andre bedre. Klart bedre end Jønsson og Højbjerg på midtbanen.
For mig at se ser Thomsen træt ud. Han har fået fuld spilletid i U21 EM slutrunden, og det ovenpå et kompakt Superliga forår der startede tidligt med Club Brugge kampene. Det er ikke så underligt hvis han er mærket af kampprogrammet og den deraf manglende restitution.
Jeg har ellers anset Thorup som en dygtig træner, men han har godt nok haft nogle lidt besynderlige valg under denne slutrunde, og i særdeleshed i går hvor jeg synes han satte det forkerte hold på rigtigt mange positioner, især hvis Frederik Sørensen virkelig var klar. At man f.eks. ikke lader Danmarks to mest målfarlige spillere som minimum dele spilletiden på den ene kant er mig en gåde. Sisto og Fischer skulle afgjort have haft mere spilletid, og indskiftningen af Fischer i overtiden var decideret tåkrummende. Det virkede næsten som en straf. Derudover skulle han selvfølgelig have spillet med en af de to store angribere og Yussuf Poulsen på højrekanten, så man ikke skulle slå indlæg efter Uffe Bech.
Nå ja og Thomsen? Jeg synes han gjorde det udmærket. Hans store fejl til 1-3 målet var selvfølgelig bøvet, men ellers synes jeg han lavede mange gode ting, særligt var han en af de få som hele tiden forsøgte at få boldtempoet op, og i modsætning til så mange andre, så spiller Thomsen altid den rigtige aflevering, og får spillet flyttet mod de steder på banen hvor pladsen er... en overset egenskab, som Thomsen besidder i meget høj grad.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er en skandale at Lucas Andersen ikke var med.
Yussuf Yaru$£@€ (#9) whatever, duer ikke som angriber, ikke på u21 eller landsholdet.
Sisto er disciplineret og hyped over alle grænser.
Højbjerg som wing og kreativ spiller fungerede ikke.
Falk og Christian Nørgaard var en joke.
Jeg er glad for AaB ikke landede Thorup som træner.
Angrebet skulle have været Fisher og Lucas.
Yussuf Yaru$£@€ (#9) whatever, duer ikke som angriber, ikke på u21 eller landsholdet.
Sisto er disciplineret og hyped over alle grænser.
Højbjerg som wing og kreativ spiller fungerede ikke.
Falk og Christian Nørgaard var en joke.
Jeg er glad for AaB ikke landede Thorup som træner.
Angrebet skulle have været Fisher og Lucas.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.