AnyFellow skrev:AllanPedersen skrev:Du er med på AnyFellow.. At AaBs ledelse.. og det her forum.
Er de eneste i landet der ikke forholdte sig til et +15 millioners tal?
Deloitte.. kender du dem? deres økonomer var ude og forholde sig til et meget større tal.
Det var ikke kun ekstrabladet... det var helt bogstaveligt talt, Alle andre end os der forholdte sig til ca 20mill
Og så spørger du mig, om ledelsen burde have vidst det?...
Fakta er jo så .. at alle havde ret.. og ledelsen tog fejl.
Der er reelt kun AaBs ledelse samt spillerforeningen der har haft mulighed for at komme med et realistisk gæt på tallet.
Hvad alle andrer har gættet kan jeg ikke se som fakta på nogen som helst måde.
Bevares, jeg har da selv frygtet at tallet var højere end hvad AaB meldte ud, men jeg har ikke set AaBs udmelding som forkert, og det gør jeg forøvrigt stadigvæk ikke. Jeg kan sagtens se mange forskellige situationer (som tidligere er nævnt i denne tråd og som du konsekvent ikke forholder dig til) der kunne gøre at skønnet var så meget forkert.
Dit argument om at AaB og ikke ekstrabladet har haft adgang til materialet, synes jeg kun gør sagen værre
Enten har de dummet sig i million klassen eller også har de løjet.
Kan du ikke helt seriøst liste mig hvad der kan gøre
at et 4millioners beløb bliver til 17 millioner
Efter man har adgang til alle kontrakterne
Efter Spillerforeningen har meldt ud hvad de jagter
Efter Brøndby sagen er tabt
Efter alle landets økonomer mener det er 20mill
Efter man har rådgivet sig med jurister
Og husk der ikke er faldet nogen nye kendelser eller domme efter halvårsregnskabet....
Så hvis dit argument er nye informationer, så må du også meget gerne fortælle hvad de kunne være
Og husk lige 4mill til 17mill.. det er ikke 5 til 6 vi snakker