Jeg kan ikke selv se kampen - hvor kommer 5 minutter fra??jonas386 skrev:Puuuh, 5 minutters overtid. Mine nerver klarer det ikke.
FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17
Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der er ikke flere udskiftninger.jonas386 skrev:Jeg misforstod kommentatoren, troede han gik ud. Kan sde han bliver inde.Hinrup85 skrev:det er meget farligt at sige omkring ham....jonas386 skrev:Duncan er skadet, ham ser vi ikke mere til.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Risgaard nedeFunky skrev:Jeg kan ikke selv se kampen - hvor kommer 5 minutter fra??jonas386 skrev:Puuuh, 5 minutters overtid. Mine nerver klarer det ikke.
Thomsen og Bach Bak Back Bac slået hovederne sammen
Bak og Thomsen stødte hovederne sammen, og der gik et par minutter med at få dem bundet ind.Funky skrev:Jeg kan ikke selv se kampen - hvor kommer 5 minutter fra??jonas386 skrev:Puuuh, 5 minutters overtid. Mine nerver klarer det ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ok tak.Hinrup85 skrev:Risgaard nedeFunky skrev:Jeg kan ikke selv se kampen - hvor kommer 5 minutter fra??jonas386 skrev:Puuuh, 5 minutters overtid. Mine nerver klarer det ikke.
Thomsen og Bach Bak Back Bac slået hovederne sammen
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Vi ligger nummer 1!
SEJR.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Ahhhh, så er det endorfincruising resten af weekenden!
For pokker det er lækkert!
For pokker det er lækkert!
Forlæng, forlæng, forlæng med Spalvis!! 5 år! Ingen frikøbsklausul under 50 mio!!
Og Køb køb køb Jønsson!!
Og Køb køb køb Jønsson!!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Håber godt nok der bliver arbejdet med at forlænge med spalvis, han kan blive vild.
FANTASTISK. Men næste hjemme kamp kan blive grum unden Wurtz (95% sikkert han er ude, crap) og hvis Risgaard også er ude (Mon ikke han bliver klar.)
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
Bedste kamp siden eventyret i Europa i 08-09.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Sådan drenge!!! Stærkt at vinde på Heden, og vinde tre sekspointskampe i træk. Hvad kan stoppe dette hold?
Lindmark / Vendelbokartellet
Spændende om der er nogle der stadig vil bytte Jönsson for enten Schwartz eller Dalgaard?
Det er simpelthen så pisse godt!!!!
Eneste lille skår i glæden er karantænen til Würtz mod BIF. Vores 4-kløver på midtbanen er bare SÅ vigtig
Eneste lille skår i glæden er karantænen til Würtz mod BIF. Vores 4-kløver på midtbanen er bare SÅ vigtig
- Larstyndskid
- 1. div

Kampene mod hold der kæmper for overlevelse. Det så vi desværre i Haderslev, men jeg må også sige begynder at tro på guld nu. 7 point til 4. pladsen gør også at vi INTET kan fejre endnu. Næste kamp er lige så vigtig som den i dag. Fantastisk præstation. Mest nervepirrende nogensinde?Lindmark skrev:Sådan drenge!!! Stærkt at vinde på Heden, og vinde tre sekspointskampe i træk. Hvad kan stoppe dette hold?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Larstyndskid skrev:Kampene mod hold der kæmper for overlevelse. Det så vi desværre i Haderslev, men jeg må også sige begynder at tro på guld nu. 7 point til 4. pladsen gør også at vi INTET kan fejre endnu. Næste kamp er lige så vigtig som den i dag. Fantastisk præstation. Mest nervepirrende nogensinde?Lindmark skrev:Sådan drenge!!! Stærkt at vinde på Heden, og vinde tre sekspointskampe i træk. Hvad kan stoppe dette hold?
Der er så 10!
Ska' vi hak'?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fuck Yeah!!!
Kæmpe cadeau til Due, spiller fandme solidt og krydrer det med en assist. Det er sådan en bredde der skaber et guld-hold!
Kæmpe cadeau til Due, spiller fandme solidt og krydrer det med en assist. Det er sådan en bredde der skaber et guld-hold!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Larstyndskid
- 1. div

Tror ikke BIF taber hjemme til Esbjerg. Jeg tror de vinder den, desværre.MrBangDK skrev:Larstyndskid skrev:Kampene mod hold der kæmper for overlevelse. Det så vi desværre i Haderslev, men jeg må også sige begynder at tro på guld nu. 7 point til 4. pladsen gør også at vi INTET kan fejre endnu. Næste kamp er lige så vigtig som den i dag. Fantastisk præstation. Mest nervepirrende nogensinde?Lindmark skrev:Sådan drenge!!! Stærkt at vinde på Heden, og vinde tre sekspointskampe i træk. Hvad kan stoppe dette hold?
Der er så 10!