Du er helt væk!AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Steaua Bukarest - AaB
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Steaua Bukarest - AaB
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
De er fra 08/09 de resultater - og de er væk. Så det er det samme.Elscorpio skrev:Synes jeg læste et eller andet sted at Færøerne og Nordirland snart rykker over Danmark på UEFAs rangliste, med de her resultater rykker vi bare længere og længere ned. Dybt skuffende resultat i aften :-(
Dansk klubfodbold er ikke hvad det har været. Snart er vores gode resultater fra 09/10 ikke med i UEFAs regnskab.
Undrer mig ikke hvis der kun kommer 6000 tilskuere til de 3 EL kampe på hjemmebane og det her resultat hjælper ikke på interessen.
Aalborg BK 1885!
Ja det kan du bande på jeg mener. Det er et indlæg, der bliver slået fra midt på vores banehalvdel. Den må aldrig nogensinde have lov til at sejle ind. Nikolaj Larsen er tilgivet alt for sine mange gode kampe, men i dag ligger en stor del af ansvaret for kampens udvikling hos ham.Dalbjerg skrev: Så nu mener at Larsen skulle have haft det første mål???
Du er ikke fodboldspiller på seriøst plan, kan jeg regne ud, fordi den der, der har han ikke en chance...
Han har lavet en del lort i dag, men hvordan fanden kan man mene, at han kan gøre noget der..
-
jensemand57
- Allstar

Jeg mener helt klart at dette kollaps skyldes ene og alene denne parodi af en dommer. Det røde kort og straffespark, var direkte en betalt gestus til rumænerne. 10 mand mod 12 er svær.
Re: Sv: Steaua Bukarest - AaB
Vi kan kun spille på en måde. Ja vi har skabt nok til at vinde. Da den vender kampen og de score til 2-0 spiller vi stadig med høje backs og risikabelt spil i stedet for at spille sikkert og formindske det her. Vi er sq nødt til at spille på 2 heste i europæisk sammenhæng.AllanPedersen skrev:Det skal du lige forklare mig Kristian det her?!...Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Fordi som jeg ser det så har Trænerne skabt en startopstilling og en taktik der giver os overtage det første 50 minutter..
og sender os ud i 100% chancer hvor AaB burde have scoret en 2-3 mål
Så hvordan er det trænerne der fejler og ikke spillerne
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Kunne du, som åbenbart er helt til stede, lige uddybe dit indlæg?Provst i Brovst skrev:Du er helt væk!AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Fodbold skal ses med hjertet!
Trænerne fejler efter min mening heller ikke i de første 50, enig. Men jeg forstår på ingen måde at man nede med en mand bruger sin sidste udskiftning på Helenius. Hvor er augo, Kasper p, eller en anden der bare kan kæmpe 2-0 nederlaget hjem. Erkend nederlaget og stop blødningen.AllanPedersen skrev:Det skal du lige forklare mig Kristian det her?!...Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Fordi som jeg ser det så har Trænerne skabt en startopstilling og en taktik der giver os overtage det første 50 minutter..
og sender os ud i 100% chancer hvor AaB burde have scoret en 2-3 mål
Så hvordan er det trænerne der fejler og ikke spillerne
Lig dertil en dommer der mildt sagt har hældt lidt til den ene side.
Det er vist meget godt at vi ikke fik adgang til CL hvis man ser bort fra det økonomiske. Kæft vi havde fået stryg. (Mere end vi har fået i aften)
Funky skrev:Jeg kan slet ikke finde nogen undskyldning for, at man på den måde bare lader være med at kæmpe. 6-0 handler ikke en skid om forskel i kvalitet, det handler om, at spillerne oppe i hovederne er HELT forkert skruet sammen. FC Thorshavn (eller hvad helvede de hedder) havde sgu ikke lagt sig ned på den måde. Nej hvor er det dog herre-hamrende pinligt.
Jeg har nævnt det før, men jeg mener altså, at det her nu helt åbenlyse mentale sammenbrud har været under opsejling i et stykke tid. Kent står og råber og skriger af holdet som aldrig før, men det har tilsyneladende ikke nogen positiv effekt.
Jeg vil mene at det er et resultat af at intet fungerer. Det er jo klart at vi i sidste sæson spillede over evne, mens vi i denne sæson spiller under evne. Holdene vi har mødt kender vores spillestil og derfor har de lettere ved at bryde os op, lidt ala Fc Nordsjællands gode periode, men hvor så de fik mange ændringer på holdet samt at de andre hold havde luret dem ud og dermed begyndte at få en nedadgående stime.
Jeg tror at det er derfor vi ser så mange udfald fra især de profiler fra sidste sæson som Risgård, Thomsen og Würtz. Desuden virker det til at Enevoldsen og Helenius er lidt malplaceret ifht. vores spillestil, og derfor glæder jeg mig egentligt også til at Rasmus Jönsson kommer tilbage.
Selvom den er tynd, som kaffe hvor man kan se bunden af koppen, så er der nok til, at UEFA vil forsvare dommeren der.. desværre. Det er håbløst at klage, det skal være en helt klar fejldom..MrBangDK skrev:Kan man klage over et forkert rødt kort og undgå karantæne?
Aalborg BK 1885!
har jeg angrebet dig? Spar dog på dine angreb. Skal nok forklare noget når jeg føler for det. Det her er en længere diskusion som jeg ikke orker nu.AllanPedersen skrev:Du fatter jo ikke en pind... slet ikke,Kristian skrev:Måske det bare er en indikation på at Kent ikke formår at spille europæisk bold. Hamren formåede at lave en taktil hvor AaB kunne være med. Det kan det her hold bare slet ikke.doukas skrev:Det er jo sygt at man har lukket 13 mål i 3 kampe imod Dila Gori, APOEL og et ganske harmløst Steaua hold. Hvad fanden sker der?
Kom dog med nogle argumenter.. hvorfor er det taktikken der fejler!?
HAR VI IKKE! hele spillet de første 50 minutter?
har vi ikke kæmpe.. KÆMPE chancer foran målet.
Er det Kent eller er det spillerne der misser friløberne?
Mener du han skulle have lavt en taktik, hvor vi i stedet for 6x100% chancer havde fået 9-10 stykker?
Forklar dit synspunkt
og jeg mener sq nok at jeg fatter noget, spørgsmålet er sq snare om du forstår at skrive ordentligt på et debatforum hvor alle har forskellige meninger og ikke kun din!!
Nu kender man da AaB igen.. En masse middelmådighed.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Vores reserve keeper ligner jo en bums, fedladen og elendig. Havde han en eneste redning?
Desværre er vores hold for urutineret, igen og igen er det en af de unge der failer, selvfølgelig er det det, men hold da op det svier.
Som de spiller så tror jeg faktisk det kan blive godt, men den reserve keeper koster os nok den næste kamp også!
Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, de spillede som sidste år gangske længe, indtil Larsens hjerneblødning.
Videre jungs!
Nå, nu er jeg ikke engang pissed off længere. underligt
Desværre er vores hold for urutineret, igen og igen er det en af de unge der failer, selvfølgelig er det det, men hold da op det svier.
Som de spiller så tror jeg faktisk det kan blive godt, men den reserve keeper koster os nok den næste kamp også!
Jeg er faktisk fortrøstningsfuld, de spillede som sidste år gangske længe, indtil Larsens hjerneblødning.
Videre jungs!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Der er i hvert fald noget af en plet at vaske væk på mandag, Steaua var pænt skarpe efter det fejlagtige røde kort, deres system er meget offensivt men det absurd at se holdet falde så meget sammen alene på den baggrund. Der kommer heldigvis allerede en kamp på mandag til at få spillet den her kamp ud af hovederne på spillerne, for det var da et mareridt
Man kan godt klage... Problemet er vel, at det røde kort ikke er "forkert nok"... Nikolaj laver straffe og han er også bagerste mand. Bolden ryger ud til siden og han burde muligvis ikke være udvist, men det er altså ikke jordens største justitsmord.MrBangDK skrev:Kan man klage over et forkert rødt kort og undgå karantæne?
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg er da totalt enig, du er helt væk..AaB 85 95 99 08 skrev:Kunne du, som åbenbart er helt til stede, lige uddybe dit indlæg?Provst i Brovst skrev:Du er helt væk!AaB 85 95 99 08 skrev:Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Hvad med du selv argumentere for hvorfor det her er trænerens skyld?
Jeg ser en kamp hvor taktikken sidder lige i skabet..
Kent nielsen har planlagt ned til mindste detalje hvordan vi skal komme frem til alle vores chancer og få spil overtaget.
OG det gør vi.
Det er NIkolaj Thomsen, og AK.. og Enevoldsen.. der brænder 100% chancer..
Det kan kent sku da ikke lave taktik imod!!
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
andreasaab89
- Allstar

SeriøstProvst i Brovst skrev:Vores reserve keeper ligner jo en bums, fedladen og elendig. Havde han en eneste redning?
Videre jungs!
Det er ikke iorden det der
Karsten er sq da chanceløs på alle deres 5 mål !
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Selvfølgelig kan den her historisk pinlige "kamp" ikke begrænses til en snak om spillerne. Der er ellers nok at tage fat på, men nej. Gaarde bør bede om en særdeles god forklaring på, hvorfor spillerne mentalt slet ikke kan håndtere de her kampe, for det er der faktisk nogen i organisationen, som har ansvaret for at interessere sig for, og optimere på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ikke bare muligvis, Nicolai skal naturligvis ikke udvises, bolden kan jo aldrig sparkes ind med det træk. Men ja, det skal være bindegale fejldomme før man får dem annullerede