Set på hændelser i feltet, ja.
Lucas Andersen ser allerede træt ud?!?
Set på hændelser i feltet, ja.
Udtalte han ikke til nordjyske at han var i topform??

Han ser vildt træt ud allerede enig

Hvis der er en ting MW kan så er det at banke ind i hovedet på spillerne at de skal løbe tilbage - det skal han nok få lærtandreasaab89 skrev: ↑2. sep 2018, 15:52Undskyld jeg siger det. Men bliver fandme irriteret over ar se Lukas stoppe op når han mister bolden istedet for at læbe hjem og jagte den igen.
Han har spillet 30 min. Han må fandme have luft
Håber ikke det er stjerne nykker

Nå, 2-2. Ærgerligt, det var en kamp hvor det mere var vores begrænsninger end Randers’ styrke som forhindrede det blev til mere end 1 point.Forza skrev: ↑2. sep 2018, 15:56Hvis der er en ting MW kan så er det at banke ind i hovedet på spillerne at de skal løbe tilbage - det skal han nok få lærtandreasaab89 skrev: ↑2. sep 2018, 15:52Undskyld jeg siger det. Men bliver fandme irriteret over ar se Lukas stoppe op når han mister bolden istedet for at læbe hjem og jagte den igen.
Han har spillet 30 min. Han må fandme have luft
Håber ikke det er stjerne nykker![]()

Patrick er også med i ligningen, problemet er at ingen af dem har niveautroelsh skrev: ↑2. sep 2018, 16:02En kamp i et overaskende højt tempo, der var mange personlige fejl og 2-2 er vel et fair resultat.
Kusk viser igen det er hans fødder tingene skal komme fra, og selvfølgelig stor ros til unge Ross, han reddede vores røv flere gange.Ham og Okore i det centrale forsvar kunne være et spændende match.
Jeg ved ikke hvad vi skal stille op med den højreback, jeg tror hverken Pallesen eller Børsting er løsningen