Måske er det ok at han ikke laver så meget defensivt alligevel.
Kamptråd: AaB - FC Midtjylland 19/02/21 klokken 19:00
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland 19/02/21 klokken 19:00
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
To mål af FCM og to assist fra de bolchestribede. Måske vi skulle prøve at spille i sorte trøjer?
Hold kaje hvor er det ringe at se på. Vi forærer jo for helvede målene væk. Og jeg synes sgu, der var flere end Kusk som så elendige ud der.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det er så vildt, hvor mange penge der er bundet i spillere som enten underpræstere helt ufatteligt eller bare er skadet non-stop
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvor er det da en fornøjelse at høre på Tøfting istedet for Flemming Povlsen
-
Stegosaurus
- Allstar

Puha Cifuentes.... fandme svært at se hvad han har tilført udover bizarre opstillinger m Kakeeto
- doukas
- Allstar

Indlægget var lige i overkantenBuzz Killington skrev: ↑19. feb 2021, 20:35Måske er det ok at han ikke laver så meget defensivt alligevel.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Kusk er på trods af fejlen stadig den bedste på banen lige nu..
-
Ibiza Polar
Kakeeto spiller jo af nød.Stegosaurus skrev: ↑19. feb 2021, 20:37Puha Cifuentes.... fandme svært at se hvad han har tilført udover bizarre opstillinger m Kakeeto
- doukas
- Allstar

Skift nu Nkada ind
Vi havde en god sæson indtil Feher tog over. Og siden Cifuentes tog over har vi forsøgt en stilændring, mødt klasse modstandere og manglet flere profiler. Vi ligger aktuelt nr. 7. Du taler øjebliksbilleder men værre er det altså heller ikke.NIN skrev: ↑19. feb 2021, 20:34Hvad har ærlighed med resultater og spil at gøre? Skader i løbet af en sæson er et faktum. At vi skal møde Brøndby, FCK, FCM og Randers er også, det skal de andre hold sågar også. Ingen af vores profiler er blevet skadet op til forårssæsonen, så den situation har vi haft længe til at forberede os på. Ingen, ud ud over os, kan vel huske sidst LA spillede og senest var absolut ikke imponerende. Nå, nu er der tid til lidt X-Factor. Hvad vi i øvrigt mangler meget af.Forza skrev: ↑19. feb 2021, 20:30Hvem snakker om sympati point? Det er jo et faktum at vores to bedste er ude og vi har mødt ene gode hold siden Cifuentes tog over. Det kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kan være ærlige omkring i denne debat?NIN skrev: ↑19. feb 2021, 20:28Det må man da forholde sig til, vi har lige haft et transfervindue, plus vi er en klub der ser sig selv om et top hold. Sidst LA var til rådighed, løb han rundt som et spøgelse indtil han blevet skadet igen-igen. Men vi kan da godt sætte og i en rundkreds og begræde vi har skader på vitale positioner, det er der jo ingen andre hold der har i løbet af en sæson. Måske får vi et sympati point eller toForza skrev: ↑19. feb 2021, 20:23Det ændrer ikke på LA er blandt vores to største profiler. Manden er ikke i kampform. No shit når han er skadet. Selvfølgelig ville det gøre en stor forskel hvis ham og Hiljemark var med. Ta de to største profiler væk fra ethvert hold i ligaen (med undtagelse af FCM og FCK) og så ville det have en stor effekt.NIN skrev: ↑19. feb 2021, 20:04Stop nu med vi mangler LA, manden spiller jo aldrig og er ikke i nærheden af det der minder om kampform. Og de aller bedste hold? Var FCK det, da vi mødte dem? SønderjyskE tillod sig at slå et af de allerbedste hold, endda ude. ACH var også tæt på overraskelsen. Men omvendt, graver man dybt nok i posen med undskyldninger, så finder man dem som ofte. På positiv siden må det så til gengæld tælle, at nu har vi mødte alle de enorme svære hold, så ligger der en serie af point og venter os, skal pengene passe.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- doukas
- Allstar

Skift nu Nkada ind
Det tænker jeg også mange AGF-fans sagde om David Nielsen.Stegosaurus skrev: ↑19. feb 2021, 20:37Puha Cifuentes.... fandme svært at se hvad han har tilført udover bizarre opstillinger m Kakeeto
Medmindre vi skal blive et nyt Palermo, så må vi acceptere at klubben har taget et aktivt valg.
Hvem er bedre end Kakeeto centralt? MC? Højholt?Stegosaurus skrev: ↑19. feb 2021, 20:37Puha Cifuentes.... fandme svært at se hvad han har tilført udover bizarre opstillinger m Kakeeto
------------------------------------------------
Mega fejl af Kusk men han er alligevel den eneste med noget drev frem ad banen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Ibiza Polar
Den kan simpelthen ikke give rødt.
Haha hold nu kæft