Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Re: Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Udmærket kamp i dag - sort uheld, at vi ikke vinder denne kamp.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Anden halvleg langt bedre end første - hvis det er sådan det skal være fremadrettet, så er jeg mere tryg.. Silkeborg bliver en kæmpe mundfuld dog.
Det har da ikke noget at gøre med hans afleveringer i første halvleg.. Eller i sidste uge..
Han gør det rigtig godt, men hans afleveringer ligger uskarpt, så spillerne ikke rigtigt kan tage dem videre i fart..
Og hans fremragende indsats i første halvdel skulle have resulteret i at bolden lå på Sousas fod til et let mål..
Så har intet at gøre med træthed..
Du er altså ude på overdrevet med den jagt på Friis. Og fiasko, vi har spillet til sikker sejr, Horsens var pisseheldige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Alt for sløj første halvleg. Virkelig god anden halvleg.
Det er ikke godt nok, at det her ikke bliver 3 point, men vi viser os som klart bedste hold i dag.
Horsens får det svært den her sæson, hvis det her er niveauet.
Jeg synes, Friis fejler med startopstillingen ift. Prip/Lucas-placering. Men det er ikke ham, der taber pointene i dag.
Det er ikke godt nok, at det her ikke bliver 3 point, men vi viser os som klart bedste hold i dag.
Horsens får det svært den her sæson, hvis det her er niveauet.
Jeg synes, Friis fejler med startopstillingen ift. Prip/Lucas-placering. Men det er ikke ham, der taber pointene i dag.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Elendige afslutninger, men vi får da lagt et fint pres. Spillet blev bedre og vi holdte bedre i bolden efter Ludewig kom ind. Kan være tilfældigt. Kusk havde en af de der kampe hvor han ikke var med. Souza ver vild, men Ementa er vanvittig. Hold nu kæft han kan rage til sig og spille den videre. Træls vi ikke banker en oprykker, men der er i det mindste noget at være optimistisk omkring
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nej..Frank Buck skrev: ↑31. jul 2022, 15:51Han er da den AaB'er der har lavet flest gode afleveringer i dag....
Han er den bedste AaBer i dag sammen med Sousa..
Men hans afleveringer ligger ikke skarpt.. Det ændrer antallet af afleveringer ikke på..
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Du har godt nok set noget andet end mig - hans afleveringer lå da fint de fleste gange. Hans medspillere brugte dem så ikke særlig godt, men det kan han da ikke klandres for...Dalbjerg skrev: ↑31. jul 2022, 15:57Det har da ikke noget at gøre med hans afleveringer i første halvleg.. Eller i sidste uge..
Han gør det rigtig godt, men hans afleveringer ligger uskarpt, så spillerne ikke rigtigt kan tage dem videre i fart..
Og hans fremragende indsats i første halvdel skulle have resulteret i at bolden lå på Sousas fod til et let mål..
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Det er vi ikke uenig om..
Men n det har jo ikke som sådan noget at gøre med det jeg skrev..
Godt hovedstød i dag, og masser af gode aktioner..
Men afleveringerne de må gerne blive skarpere, så hans gode aktioner fører til mere for spillerne omkring ham..
Hans afleveringer ligger som regel lige lidt bag ved spilleren, især ved Sousa, så de lige som lige skal vente på den, for at få den med..Frank Buck skrev: ↑31. jul 2022, 15:59Du har godt nok set noget andet end mig - hans afleveringer lå da fint de fleste gange. Hans medspillere brugte dem så ikke særlig godt, men det kan han da ikke klandres for...Dalbjerg skrev: ↑31. jul 2022, 15:57Det har da ikke noget at gøre med hans afleveringer i første halvleg.. Eller i sidste uge..
Og det var det samme i sidste uge..
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Vi bliver ødelagt af Silkeborg.
Hader København!
En meget bedre anden halvleg end første og det er rent uheld, der gør, at vi ikke får scoret. Vi brænder chancer på stribe. Sousa og Ementa var klart de bedste. Alligevel var det dyrt at miste point. I de to næste runder venter Silkeborg og FCN, som vi får rigtig svært ved at vinde over. Hvis de bliver tabt, så er Friis færdig i AaB.
Ludewig > Pallesen. Så mangler vi bare at få Ahlmann på bænken, så begynder det at ligne noget.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hold kæft, hvor er det da pisse elendigt, at vi ikke vinder en kamp som denne. Decideret elendigt.
Vi sidder på ALT i anden halvleg, men vores offensivspillere kan bare ikke afslutte. Og Ementa er bare ikke angriber. Han er fin til at pøle og eminent til at holde i bolden, men han kommer næppe til at score mere end 5 mål pr sæson. Dette hold skriger på en angriber.
Og kunne man så se at få grå Fossum og one season wonder Prip skibet ad helvede til. For helvede, hvor er det ugideligt at se på.
I dag føles 200 gange værre end i søndags.
Vi sidder på ALT i anden halvleg, men vores offensivspillere kan bare ikke afslutte. Og Ementa er bare ikke angriber. Han er fin til at pøle og eminent til at holde i bolden, men han kommer næppe til at score mere end 5 mål pr sæson. Dette hold skriger på en angriber.
Og kunne man så se at få grå Fossum og one season wonder Prip skibet ad helvede til. For helvede, hvor er det ugideligt at se på.
Ædruelighedens stemme
Friis er ikke dygtig nok til at være træner i AaB.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2022, 16:01En meget bedre anden halvleg end første og det er rent uheld, der gør, at vi ikke får scoret. Vi brænder chancer på stribe. Sousa og Ementa var klart de bedste. Alligevel var det dyrt at miste point. I de to næste runder venter Silkeborg og FCN, som vi får rigtig svært ved at vinde over. Hvis de bliver tabt, så er Friis færdig i AaB.
Han kan for min skyld tælle på alle de måder, han vil. Pointgennemsnittet er alt, alt for lavt. Efter den højt besungne “nye start” hedder det nu 0,33 i snit. Så er man stensikker nedrykker.
Ja, Ahlmann lever på lånt tid. Det er der nok ikke nogen tvivl om.
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
2 mål i tre kampe.. Det er sgu skidt. Men altid noget Posavec tager et clean sheet
Ligner rettidigt omhu..
Det kan man ikke kalde det på højre back, men ser ud til at det heldigvis er sket nu..
Når Horsens bla. har to redninger på stregen fra markspillere og en Delac-redning helt oppe i krogen, så kunne du også vælge at sige, at det måske mere var deres held end vores manglende kvalitet, som holdt os fra at score. Ementa kunne altså sagtens have scoret sit første mål i dag. Det må du da medgive.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2022, 16:03Hold kæft, hvor er det da pisse elendigt, at vi ikke vinder en kamp som denne. Decideret elendigt.
Jeg har det modsat, jeg er mere positiv i dag end efter sidste kamp. Lucas mangler stadig farten, men viste ellers fremgang. Højholt passer bedre i den rolle, han havde i dag. Vores nyindkøb viste sig fint frem.
Jeg synes, vi har en udfordring i centerforsvaret, hvor særligt Ross bliver nødt til at løfte niveauet lidt når han skal skille sig af med bolden. En dygtig pasningsspiller på midten er også lidt en mangelvare.
Men det var da enormt opløftende, at vi - modsat SÅ mange gange før - formår at nedbryde et hold som Horsens.
Er faktisk meget positiv over kampen i dag - vi fik ikke tre point desværre men selve spillet viser vi er på rette vej og jeg har bedre med det jeg så i dag end hvis vi havde spillet en elendig kamp ala Viborg kampen og fået tre - det havde ikke givet tro på noget.
Friis ideer om angrebs fodbold er ved slå rigtigt igennem og jeg sikker på at de udbygges i de næste kampe. Silkeborg får det rigtigt svært næste mandag.
Ementa og sousa er bare gode og det bliver kun bedre.
Friis ideer om angrebs fodbold er ved slå rigtigt igennem og jeg sikker på at de udbygges i de næste kampe. Silkeborg får det rigtigt svært næste mandag.
Ementa og sousa er bare gode og det bliver kun bedre.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.