AaB´ere i andre klubber / udlandet
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Vildt at Thrane har spillet sig i startopstillingen på ob's dyrt købte mandskab.
Godt for ham.
Godt for ham.
Bienvenu Bassogog!
HAHAHAHAHAHA. AaB 2 tabte i Esbjerg, med KEP, Jønsson, Thrahne, AK og Barret på banen.
Jeg fryser mig ellers sjældent når det går vores gamle drenge dårligt, men lige præcis den strandhugst OB har lavet hos os er usmagelig.
Jeg fryser mig ellers sjældent når det går vores gamle drenge dårligt, men lige præcis den strandhugst OB har lavet hos os er usmagelig.
Og kæmpe cadeau til Gaarde for faktisk at få os styrket ud af vinduet efter den strandhugst. Det har været forløsende at slippe for langsomme KEP og langsomme, men dygtige Jönsson. De hæmmede vores spil. Thrane spillede kun fordi deres hollandske match spoiler havde karantæne/er skadet.9800 skrev:HAHAHAHAHAHA. AaB 2 tabte i Esbjerg, med KEP, Jønsson, Thrahne, AK og Barret på banen.
Jeg savner Winsnes
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Så forklar mig venligst, hvorfor Gaarde prøvede i flere måneder, at overtale svenskeren til at forlænge?Martino skrev:Og kæmpe cadeau til Gaarde for faktisk at få os styrket ud af vinduet efter den strandhugst. Det har været forløsende at slippe for langsomme KEP og langsomme, men dygtige Jönsson. De hæmmede vores spil. Thrane spillede kun fordi deres hollandske match spoiler havde karantæne/er skadet.9800 skrev:HAHAHAHAHAHA. AaB 2 tabte i Esbjerg, med KEP, Jønsson, Thrahne, AK og Barret på banen.
Det er da reelt også et lille mysterium, når man ser på, hvad man faktisk har kunnet få i stedet for, og medtænker, at LS jo ikke ligefrem havde ham som første mand på holdkortet. Jeg synes nu også Jönsson er en dygtig spiller, og jeg havde derfor garanteret jublet hvis det var lykkedes at forlænge med ham, men jeg gætter på han ikke har været helt tilfreds med kontraktudspillet og signalerne om, hvor han stod i truppen. Derfor er det også det bedste for ham at være kommet videre til OB, hvor han sikkert får såvel mere i løn som spilletid. Det sidste har han sikkert behov for for at have en chance for at nå sit gamle niveau.NIN skrev:Så forklar mig venligst, hvorfor Gaarde prøvede i flere måneder, at overtale svenskeren til at forlænge?Martino skrev:Og kæmpe cadeau til Gaarde for faktisk at få os styrket ud af vinduet efter den strandhugst. Det har været forløsende at slippe for langsomme KEP og langsomme, men dygtige Jönsson. De hæmmede vores spil. Thrane spillede kun fordi deres hollandske match spoiler havde karantæne/er skadet.9800 skrev:HAHAHAHAHAHA. AaB 2 tabte i Esbjerg, med KEP, Jønsson, Thrahne, AK og Barret på banen.
KEP (som Gaarde også ville forlænge med), det er vel lidt samme deal. At jo, AaB ville nok forlænge, meeen...ikke så indtrængende at KEP var tilfreds. Man kan jo gætte på, hvordan AaBs kontraktudspil har set ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Den er virkelig svær. Han var en træningsmester, og viste i korte glip i kampe hvad han indeholdt. Jeg tror simpelthen de var bange for at gå glip af et sygt højt niveau. Hvornår har OB haft succes med en spiller hentet hos os?NIN skrev:Så forklar mig venligst, hvorfor Gaarde prøvede i flere måneder, at overtale svenskeren til at forlænge?Martino skrev:Og kæmpe cadeau til Gaarde for faktisk at få os styrket ud af vinduet efter den strandhugst. Det har været forløsende at slippe for langsomme KEP og langsomme, men dygtige Jönsson. De hæmmede vores spil. Thrane spillede kun fordi deres hollandske match spoiler havde karantæne/er skadet.9800 skrev:HAHAHAHAHAHA. AaB 2 tabte i Esbjerg, med KEP, Jønsson, Thrahne, AK og Barret på banen.
Vil du af med dine afdankede profiler så ring til Peter!
RAUS RAUS SSE!
http://forum.ob.dk/showthread.php?1208- ... -OB/page24
Simpelthen fantastisk underholdning at laese deres kamptraad
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
AK48hamas skrev:http://forum.ob.dk/showthread.php?1208- ... -OB/page24
Der må da være nogle af dem der tænker: Hvorfor fanden skiftede jeg også. Penge er jo ikke alt. Jeg tror ikke på de kommer med i top 6. Kent har ikke spiller typerne til den form for bold han vil spille. Og den ændre han ikke på.
Ond fryd. Selvom det ikke er pænt og det er barnligt.
Re: RE: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Det bliver endnu sjovere hvis man læser indlæggene med fynsk accent in mente...AK48hamas skrev:http://forum.ob.dk/showthread.php?1208- ... -OB/page24
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er cirka lige så hysterisk som efter Horsens kampen.
... og i øverigt mener jeg, at Lars Søndergaard bør fyres.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
34 siders kampreferat efter et nederlag, så er man nok lidt gal i skralden!AK48hamas skrev:http://forum.ob.dk/showthread.php?1208- ... -OB/page24
Måske de bare skulle hente en AaB'er til, så bliver det godt. V. Ahlmann kan hentes gratis.
Når det så er sagt, så er OB jo faktisk kun 1 skaldet point fra slutspillet. Så de kan sagtens havne højt.
- FlæskeFrank
Det kan de sagtens, hvis de får styr på den midtbane. Dog har de Horsen, FCK og FCM over de næste tre, så de kan også potentielt falde bagud dansen hurtigt.FlæskeFrank skrev:Når det så er sagt, så er OB jo faktisk kun 1 skaldet point fra slutspillet. Så de kan sagtens havne højt.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Eksil skrev:Det er cirka lige så hysterisk som efter Horsens kampen.
Nærmest mindre hysterisk.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det sjove er, at hvis Kent vitterligt ønskede at hente Victor Ahlmann, ville han ikke kunne gøre det, for så ville det hele selvantænde dernede.FlæskeFrank skrev:...
Måske de bare skulle hente en AaB'er til, så bliver det godt. V. Ahlmann kan hentes gratis.
...
Jeg tror, at de gør sig selv en bjørnetjeneste, hvis de losser Kent ud, men hvis det ender med, at han får sparket, vil det uden tvivl bidrage til fortællingen om, at han i AaB var heldig at være der på det rigtige tidspunkt. Den køber jeg dog personligt ikke.
Kent for præs!
Man kan ikke komme uden om, at Kents forløb i AaB meget let kunne være gået anderledes. Han blev hyret til at redde AaB fra nedrykning i 2010, og der blev kastet en del penge efter projektet. Det lykkedes som bekendt, men da sæsonen var slut, kunne han se tilbage på et mirakel. Hvad hvis AaB havde rykket ned?jernskjorten skrev: Det sjove er, at hvis Kent vitterligt ønskede at hente Victor Ahlmann, ville han ikke kunne gøre det, for så ville det hele selvantænde dernede.
Jeg tror, at de gør sig selv en bjørnetjeneste, hvis de losser Kent ud, men hvis det ender med, at han får sparket, vil det uden tvivl bidrage til fortællingen om, at han i AaB var heldig at være der på det rigtige tidspunkt. Den køber jeg dog personligt ikke.
Kent for præs!
Men det skete ikke, og et par år senere var Kent konge i Aalborg. Det var med meget små marginaler.
I øjeblikket bliver Kent straffet af fansene for de tidligere klovner de har haft som trænere og den talentløse sportschef. Der er altså en temmelig iøjnefaldende forskel på at arbejde sammen med Lynge og Jesper Hansen, bilder jeg mig ind uden at kende det mindste til ham.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Men Kent har under alle omstændigheder vidst fuldstændig, hvad han gik ind til i OB i forhold til Jesper Hansen.Freddie skrev: Man kan ikke komme uden om, at Kents forløb i AaB meget let kunne være gået anderledes. Han blev hyret til at redde AaB fra nedrykning i 2010, og der blev kastet en del penge efter projektet. Det lykkedes som bekendt, men da sæsonen var slut, kunne han se tilbage på et mirakel. Hvad hvis AaB havde rykket ned?
Men det skete ikke, og et par år senere var Kent konge i Aalborg. Det var med meget små marginaler.
I øjeblikket bliver Kent straffet af fansene for de tidligere klovner de har haft som trænere og den talentløse sportschef. Der er altså en temmelig iøjnefaldende forskel på at arbejde sammen med Lynge og Jesper Hansen, bilder jeg mig ind uden at kende det mindste til ham.
Nu skal de så heller ikke glemme i OB, at Kent ud over doublen i AaB kun fik en 7.- og en 5.-plads i AaB, så de skal måske have lidt tålmodighed med projektet.
Men imens kan man da more sig over, at dét der lignede et par sikre handler ved konkurrenten pt. har været dårligere for den købende end den sælgende klub. Bare ærgerligt, at vi kun fik penge for KEP og AK... (Edit: det var da kun AK)
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
For slet ikke at tænke på, var vi blevet udslettet i Parken igen-igen. Så var høtyvene fundet frem fra laden og der var ild i faklerne.Eksil skrev:Det er cirka lige så hysterisk som efter Horsens kampen.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Du får det til at lyde som en dårlig ting. Høtyve og ild er jo kun fordi, at de fortjener det.NIN skrev:Så var høtyvene fundet frem fra laden og der var ild i faklerne.
Men de har tre tråde: Optakts EfB - OB - 7 sider, Kamptråd EfB - OB 35 sider og karakter EfB - OB 2 sider. Altså 42 sider.
Det er godt mange sider, vi har vel normalt 10-12 sider i en kamptråd(og det er ikke et større fora OB har) og så måske Træner Raus-tråd på 2-3 sider(har ikke set om de har det).
- FlæskeFrank
-
seamann
Der er ikke lige mange indlæg pr side. Deres kampside har 35 sider og 344 indlæg. Vores mod FCK har 14 sider og 270 indlæg. Og som alle ved stiger antallet af indlæg, når der ska fyres spillere, sportschefer og trænere.FlæskeFrank skrev:Du får det til at lyde som en dårlig ting. Høtyve og ild er jo kun fordi, at de fortjener det.NIN skrev:Så var høtyvene fundet frem fra laden og der var ild i faklerne.
Men de har tre tråde: Optakts EfB - OB - 7 sider, Kamptråd EfB - OB 35 sider og karakter EfB - OB 2 sider. Altså 42 sider.
Det er godt mange sider, vi har vel normalt 10-12 sider i en kamptråd(og det er ikke et større fora OB har) og så måske Træner Raus-tråd på 2-3 sider(har ikke set om de har det).