AGF-AaB i pokalen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF-AaB i pokalen

Indlæg af jernskjorten » 26. feb 2014, 19:58

Klaus skrev:Hvordan er det nu.... Er der ikke to kampe i semifinalen?? Og virker sæsonkortet til den kamp??? Det er godt nok længe siden, jeg har set en pokalkamp i Aalborg. Skulle vi være dygtige nok til at komme i finalen, hvor skal kampen så spilles?? Jeg mener at kunne huske, at Parkens aftale med DBU udløb sidste år..
To semifinalekampe, og du får hjemmekampen kastet i nakken som sæsonkortholder.
Den med Parken har jeg ikke hørt, og jeg tror, at jeg ville have lagt mærke til det, hvis FCK havde mistet deres hjemmebanefordel.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 26. feb 2014, 20:03

Ifølge DBU så har vi udekamp først:
To 27-03-14
Kl. 20:00 Vinder AC Horsens - Vejle Vinder af AGF - AaB

On 09-04-14
Kl. 17:45 Vinder af AGF - AaB Vinder AC Horsens - Vejle
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 26. feb 2014, 20:05

Hvem vil vi egentlig helst møde? Jeg aner intet om styrkeforholdene Vejle-ACH i mellem

Brugeravatar
Sydamerikaneren
2. div
2. div
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Sydamerikaneren » 26. feb 2014, 20:05

Finalen bliver spillet i Parken... og det bliver den også fremadrettet. De spillede bare for galleriet, da de nævnte de kiggede på andre muligheder.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 26. feb 2014, 20:06

jernskjorten skrev:
Klaus skrev:Hvordan er det nu.... Er der ikke to kampe i semifinalen?? Og virker sæsonkortet til den kamp??? Det er godt nok længe siden, jeg har set en pokalkamp i Aalborg. Skulle vi være dygtige nok til at komme i finalen, hvor skal kampen så spilles?? Jeg mener at kunne huske, at Parkens aftale med DBU udløb sidste år..
Den med Parken har jeg ikke hørt, og jeg tror, at jeg ville have lagt mærke til det, hvis FCK havde mistet deres hjemmebanefordel.

Korrekt. Reglerne er stadig, at FCK skal have hjemmebane i alle deres finaler.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 26. feb 2014, 20:08

Som jeg utallige gange gav udtryk for op til sæsonstart ville jeg meget gerne sælge det hele for en 10. plads.
Nu ligger vi nr 2 i ligaen og er i semi i pokalen.
Det er næsten ikke til at få luft.

Kent er Gud.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 26. feb 2014, 20:11

astonvilla skrev:Som jeg utallige gange gav udtryk for op til sæsonstart ville jeg meget gerne sælge det hele for en 10. plads.
Nu ligger vi nr 2 i ligaen og er i semi i pokalen.
Det er næsten ikke til at få luft.

Kent er Gud.
Kent og Kuhn ER ret overnaturlige. Det her kan blive godt, rigtig godt!!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. feb 2014, 20:13

Vi mangler 4 mand i forhold til idealopstillingen i efteråret, og så går holdet ud og brænder den måske bedste udekamp af, jeg nogensinde har set ... meget imponerende, og dejligt at se nogle af reserverne slå til.

Fejlfri indsats over hele linjen, og fænomenal kamp af Risgaard og Würtz. Ikke mindst er det fedt at se hvor mange af vore spillere som er dominerende, og som vi præsterer i dag over hele linjen er vi jo fuldstændig umulige at lægge taktik mod.

Men lad nu bare de to gange FC snakke videre om hvordan de skal fordele mesterskabet imellem sig...

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 26. feb 2014, 20:13

Support klubben scorede vel også 20 kilo gjorde de ikke?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Anubit
1. div
1. div
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Indlæg af Anubit » 26. feb 2014, 20:14

white splash skrev:Support klubben scorede vel også 20 kilo gjorde de ikke?
Lånt fra ASC's Facebook-side:

Billede
:thumbsup:
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 26. feb 2014, 20:15

FlæskeFrank skrev:Ifølge DBU så har vi udekamp først:
To 27-03-14
Kl. 20:00 Vinder AC Horsens - Vejle Vinder af AGF - AaB

On 09-04-14
Kl. 17:45 Vinder af AGF - AaB Vinder AC Horsens - Vejle
Fordel at starte på udebane pga. reglen om udebanemål.
Umiddelbart er Horsens nok svag favorit mod Vejle, men der er ingen tvivl om at oprykning er langt vigtigere end pokalen for Horsens.

Perfekt kamp, det var smukt som gjæfferne blev totalt ydmyget!
Skønt at der nu endelig igen er pokalbold på stadion. Sidst det skete var i det rædselsfulde efterår 2010 hvor fiskerne (Esbjerg) med "Sideshow Bob" i spidsen vandt.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 26. feb 2014, 20:19

sulakvelidze skrev:
jernskjorten skrev:

Kampen spilles i øvrigt torsdag før St. Bededag.. torsdag aften kl. 19.00.. Så skal man afsted fra Aalborg, er det senest kl. 13.00!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 26. feb 2014, 20:25

Anubit skrev:
white splash skrev:Support klubben scorede vel også 20 kilo gjorde de ikke?
Lånt fra ASC's Facebook-side:

Billede
:thumbsup:
Så må der være råd til at give en lille en på vej hjem

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 26. feb 2014, 20:30

Gentleman Finn skrev:Hvem vil vi egentlig helst møde? Jeg aner intet om styrkeforholdene Vejle-ACH i mellem
Personligt er jeg rimelig ligeglad. Det er begge hold vi bør og skal slå. Men selvfølgelig vil man gerne have den dårligste modstander, og da jeg intet aner om 1. division kigger jeg på tabellen og her kan jeg se at Vejle ligger nummer 4 mens Horsens ligger nummer 2. Der er 6 points forskel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. feb 2014, 20:51

jonas386 skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvem vil vi egentlig helst møde? Jeg aner intet om styrkeforholdene Vejle-ACH i mellem
Personligt er jeg rimelig ligeglad. Det er begge hold vi bør og skal slå. Men selvfølgelig vil man gerne have den dårligste modstander, og da jeg intet aner om 1. division kigger jeg på tabellen og her kan jeg se at Vejle ligger nummer 4 mens Horsens ligger nummer 2. Der er 6 points forskel.
"Bør og skal slå" synes jeg er at stramme den. Horsens har vel stort set ikke mistet spillere siden sidste sæson, og er formentlig fuldt ud på niveau med mange af holdene i midter-bunden i superligaen, mens Vejle måske nok lige et lille nievau under.

Vi er da klare favoritter over to kampe, men det er altså pokalfodbold, og alt kan ske.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 26. feb 2014, 20:51

Ifølge tipsbladet var flere af AaB's spillere på et højt, internationalt niveau. Og Patrick Kristensen var i regulær verdensklasse. Tror sgu pokalen med de store ører ender på Hornevej.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -agf-AaB-1" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 26. feb 2014, 20:53

MrBangDK skrev:
sulakvelidze skrev:
jernskjorten skrev:

Kampen spilles i øvrigt torsdag før St. Bededag.. torsdag aften kl. 19.00.. Så skal man afsted fra Aalborg, er det senest kl. 13.00!
Det var da et underligt tidspunkt. De fleste skal da på arbejde den dag, så det vil være helt håbløst at nå til København. Ikke alene skal FCK have hjemmebane, nu lægger man kampen på et tidspunkt hvor modstanderen ikke kan få så mange fans med, og det uanset om det bliver os, Vejle eller Horsens.

seamann

Indlæg af seamann » 26. feb 2014, 20:54

En rigtig glimrende præstation hvor mange gjorde det godt. Jeg var specielt imponeret af RW, PK og Spalvis - han ligner godt nok noget med fremtid i.

Mest skuffende er vel tilskuertallet - 4500 til et slag om Jylland med nedsatte priser???!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 26. feb 2014, 20:54

Jesper Schmidt skrev:
jonas386 skrev:
"Bør og skal slå" synes jeg er at stramme den. Horsens har vel stort set ikke mistet spillere siden sidste sæson, og er formentlig fuldt ud på niveau med mange af holdene i midter-bunden i superligaen, mens Vejle måske nok lige et lille nievau under.

Vi er da klare favoritter over to kampe, men det er altså pokalfodbold, og alt kan ske.
Horsens har trodsalt mistet Spellmann. Men er da enig, udover at det er et hold fra 1. division, og over 2 kampe bør vi være det bedre hold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 26. feb 2014, 20:54

MrBangDK skrev:
sulakvelidze skrev:
jernskjorten skrev:

Plejer det ikke at være Kristi himmelfartsdag?

Jeg vil helst møde Vejle, det er længere siden vi har været på deres ok udeafsnit end Horsens :)

Besvar