Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
"rutineret af Pallesen," ja han er altid rutineret og stabil...."
Wtf!
Wtf!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Vil være synd at sige, at vi bliver bedre og bedre i den her kamp...
Det ligger til BIF ligenu
Få nu Robert ud....
Puha det her handler om at redde uafgjort hjem nu, vi sejler rundt nu, kommer slet ikke ind i duellerne. Sæt MC ind for vi har slet ikke fat centralt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er Cifuentes' fodbold bare fysisk hårdere, eller hvad fanden er det der gør vi nu for anden kamp i træk går totalt i stå i 2. halvleg?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg synes, Kakeeto er blevet overspillet både imod FCK og her til aften. Han har gjort det pænt i første halvleg i begge kampe, men bliver så mere og mere til en træningskegle.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det er jo sandt. Du ved hvad du får med Pallesen. I hver kamp. Også i dennePohlErDenNyeAugo skrev: ↑7. feb 2021, 21:42"rutineret af Pallesen," ja han er altid rutineret og stabil...."
Wtf!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg kan simpelthen ikke klare hvis Brøndby vinder denne kamp. De har været bundelendige i 75 min og fået et latterligt var mål. De burde ikke få så meget som et point med.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ved at være samme afslutning som i FCK-kampen. Der er brug for selvtillid i truppen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det er der slet ingen tvivl om, både mod FCK og i dag spiller vi jo en 1 halvleg med voldsom intensitet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg synes ikke, det handler så meget om Robert. Vi er gået ned i energiniveau, og de kører os rundt i deres systemer.Erasmus Montanus skrev: ↑7. feb 2021, 21:45Jeg synes, Kakeeto er blevet overspillet både imod FCK og her til aften. Han har gjort det pænt i første halvleg i begge kampe, men bliver så mere og mere til en træningskegle.
Højholt og Kusk har heller ikke lavet de fede indhop.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Igen kniber det godt nok med at holde fast i bolden.
Det er noget man kan drømme om bliver bedre, når Lucas og Oscar kommer tilbage (+ evt. den nye spanier såfremt han kommer til klubben).
Det er noget man kan drømme om bliver bedre, når Lucas og Oscar kommer tilbage (+ evt. den nye spanier såfremt han kommer til klubben).
Jeg må indrømme jeg virkelig slet ikke kan se at dagens første halvleg på nogen måde matchede halvlegen mod FCK i intensitet og løb.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
HutilihutAaB
- Ynglinge

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Jeg er ikke fan, synes meget det er frem og tilbageFunky skrev: ↑7. feb 2021, 21:48Jeg synes ikke, det handler så meget om Robert. Vi er gået ned i energiniveau, og de kører os rundt i deres systemer.Erasmus Montanus skrev: ↑7. feb 2021, 21:45Jeg synes, Kakeeto er blevet overspillet både imod FCK og her til aften. Han har gjort det pænt i første halvleg i begge kampe, men bliver så mere og mere til en træningskegle.
og sidelæns, og to defensive indskiftninger i 2 halvleg
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg forstår, at vores nye træner ønsker at spille fodbold, der kræver meget energi, og det ramer hele holdet. Jeg synes så, at især Kakeeto bliver meget tungere at se på.Funky skrev: ↑7. feb 2021, 21:48Jeg synes ikke, det handler så meget om Robert. Vi er gået ned i energiniveau, og de kører os rundt i deres systemer.Erasmus Montanus skrev: ↑7. feb 2021, 21:45Jeg synes, Kakeeto er blevet overspillet både imod FCK og her til aften. Han har gjort det pænt i første halvleg i begge kampe, men bliver så mere og mere til en træningskegle.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Har Kusk rørt bolden efter han kom ind? 
Skal vi virkelig sidde i overtiden og høre om Viasats fuldstændig ligegyldige Superbowl dækning?
------------------------------------------------
lyder til at tøffe fryser
Det er hele banden der ser tunge ud..men Kakeeto mangler altså meget.Erasmus Montanus skrev: ↑7. feb 2021, 21:50Jeg forstår, at vores nye træner ønsker at spille fodbold, der kræver meget energi, og det ramer hele holdet. Jeg synes så, at især Kakeeto bliver meget tungere at se på.Funky skrev: ↑7. feb 2021, 21:48Jeg synes ikke, det handler så meget om Robert. Vi er gået ned i energiniveau, og de kører os rundt i deres systemer.Erasmus Montanus skrev: ↑7. feb 2021, 21:45Jeg synes, Kakeeto er blevet overspillet både imod FCK og her til aften. Han har gjort det pænt i første halvleg i begge kampe, men bliver så mere og mere til en træningskegle.