Han har travlt med at få Hobro rykket ned i 2. division.
Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00
Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Mener du helt seriøst at han ikke er AaB-træner længere?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Jeg har tilbragt søndagen på lande- og motorvej, så gik glip af kampen og måtte nøjes med P3's sporadiske dækning. Hvis P3's udsagn skal stå til troende, startede AaB med højt pres og det lignede en formsag at få fuldt udbytte med 3 point, hvorefter kampen ændrede karakter og AaB gik i stå.
Er der nogen, der så kampen på tv, der kan indvie mig i, hvad i alverden der gik galt, siden det høje pres og overtaget fes ud i ingenting?
Er der nogen, der så kampen på tv, der kan indvie mig i, hvad i alverden der gik galt, siden det høje pres og overtaget fes ud i ingenting?
Tror Allan C. har ham på shortlisten. Det skulle ligne ham dårligt.Buzz Killington skrev: ↑25. apr 2021, 18:32Mener du helt seriøst at han ikke er AaB-træner længere?
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er ligeledes noget infantilt pjat, det der. Og hvis du ikke kan se, hvad der menes, så er du jo bare for langt ude til, at man kan føre en dialog.Fromthecradle skrev: ↑25. apr 2021, 18:28Jeg tro ikke, der er nogen Cifuentes hadere herinde.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2021, 18:23Det er sådan en selvopfunden sandhed, I Cifuentes-hader har fundet på. At gentage den bliver den ikke mere korrekt af.Brent skrev: ↑25. apr 2021, 18:18Ævl, der var tening til noget under Friis og man kunne se en idé med det, der var selvfølgelig også udfald.Julgranen skrev: ↑25. apr 2021, 18:10Han har nok lært af forgængeren der brugte 35 kampe på noget der ikke virkede.Buzz Killington skrev: ↑25. apr 2021, 18:05Det har aldrig virket som om han har haft tilstrækkeligt respekt for kontinuitet.
Der er ingen der aner hvad denne mand vil
Det er fair at diskutere træner, dennes dispositioner, evner, etc. Men den der usaglige plathed, som du og et par andre - ret enslydende sprogligt og grammatisk - lægger for dagen, er jo bare dumt.
Og kunne du og sit crew ikke få styr på det der med øgenavne? Det gør jer jo ikke just nemmere at tage seriøst.
Julgran og han backing-band er vel det nærmeste man kommer til en unuanceret dagsorden. I er jo så desværre pt i vertal, dels fordi vi andre ikke gider og dels fordi der ikke længere er en debatjunta.
Og jeg aner ikke, hvem "I" er - jeg hører I hvert fald ikke til dem, der hylder Cifuentes for noget som helst.
Jeg beder blot om et stop for tåbeligheder.
Ædruelighedens stemme
Horsens skete. Masser af duelspil og fysik.Legum Magister skrev: ↑25. apr 2021, 18:33Er der nogen, der så kampen på tv, der kan indvie mig i, hvad i alverden der gik galt, siden det høje pres og overtaget fes ud i ingenting?
Nu ved vi så at Kusk var slidt, hvorfor han ikke kunne spille fuldtid. Men der var generelt for ringe boldbehandling over hele linjen. Og igen starter meget desværre blandt de bagerste 5.
Det er svært at se hvor vi skal tage fat med den trup vi har. Jeg synes der er en del mangler fra angreb til forsvar. Grundlæggende starter det dog med en manglende evne til at spille sig ud af problemer.
Okay det havde jeg ikke set :-)Lyfe skrev: ↑25. apr 2021, 17:55Han fortæller vel netop i interviewet efter kampen af kusk var "slidt" efter sidste kamp og data'en viste det. De bliver jo altså tracket til alle træninger osv. så der kan godt være ide i og spare en spiller i en kamp. Er helt enig i at han var savnet og ville have pyntet, men Marti svarer jo netop at det ikke var fordi han havde valgt en anden spiller foran kusk, men fordi han var træt.troelsh skrev: ↑25. apr 2021, 17:37Never change a winning team burde Cifuentes også kende til, jeg synes det er helt hul i hovedet Kusk startede ude, medmindre han døjede med skade, men det så ikke sådan ud.Erasmus Montanus skrev: ↑25. apr 2021, 16:30Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man skal ændre så meget på et vindende hold.
Virkelig en lortekamp.
Pedro er virkelig også skuffende, jeg synes MC bør få chancen i næste kamp på bekostning af Pedro
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Prøv at læs dit eget indlæg igen. Du kalder folk for hadere, siger det er dumt og useriøst. Der er ikke megen dialogkaffe over Julgran med backing-band.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2021, 18:35Det er ligeledes noget infantilt pjat, det der. Og hvis du ikke kan se, hvad der menes, så er du jo bare for langt ude til, at man kan føre en dialog.Fromthecradle skrev: ↑25. apr 2021, 18:28Jeg tro ikke, der er nogen Cifuentes hadere herinde.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2021, 18:23Det er sådan en selvopfunden sandhed, I Cifuentes-hader har fundet på. At gentage den bliver den ikke mere korrekt af.Brent skrev: ↑25. apr 2021, 18:18Ævl, der var tening til noget under Friis og man kunne se en idé med det, der var selvfølgelig også udfald.Julgranen skrev: ↑25. apr 2021, 18:10Han har nok lært af forgængeren der brugte 35 kampe på noget der ikke virkede.Buzz Killington skrev: ↑25. apr 2021, 18:05Det har aldrig virket som om han har haft tilstrækkeligt respekt for kontinuitet.
Der er ingen der aner hvad denne mand vil
Det er fair at diskutere træner, dennes dispositioner, evner, etc. Men den der usaglige plathed, som du og et par andre - ret enslydende sprogligt og grammatisk - lægger for dagen, er jo bare dumt.
Og kunne du og sit crew ikke få styr på det der med øgenavne? Det gør jer jo ikke just nemmere at tage seriøst.
Julgran og han backing-band er vel det nærmeste man kommer til en unuanceret dagsorden. I er jo så desværre pt i vertal, dels fordi vi andre ikke gider og dels fordi der ikke længere er en debatjunta.
Og jeg aner ikke, hvem "I" er - jeg hører I hvert fald ikke til dem, der hylder Cifuentes for noget som helst.
You pay for this?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu skal du nok ikke satse alt på den del. Sæsonen er ikke ovre endnu.
Friis debutsæson gav et gennemsnit på 1,18 for 17 kampe i hans første sæson.
Cifuentes har et gennemsnit på imponerende 1,21 for 15 kampe i hans første sæson.
Vi håber og tror det bedste på Cifuentes, men lad nu være med at ophæve nogle ting som den skinbarlige sandhed, når det kun er VAR, som kan registrere forskellen. Ligesom dengang Thelander og Kusk fik det samme i løn, men forbi Ekstrabladet havde Thelander to-tre pladser foran Kusk mente du, at det var beviset på, at Kusk gik til langt lavere løn.
Jeg vil gerne rose Cifuentes for at skifte ud og også for at vælge Højholt over Samuelsen, selvom kampen formede sig mere for en Samuelsen end en Højholt. Og der skal være plads for en skævert/kamp indimellem, men det fjerner ikke indtrykket af, at Cifuentes stadig søger efter formlen ligesom Friis gjorde i starten.
- FlæskeFrank
Og top 4 i næste sæson eller nogetJulgranen skrev: ↑25. apr 2021, 18:30Jeg synes Rufo er et fint køb til småpenge.N skrev: ↑25. apr 2021, 18:19Helt præcist hvad er det du forventer/håber af sommerpausen og det transfervindue, er det flere rofu’er og en ny opstart hvor vi forsøger med Rinne som def. Midt og underholdende boldspil? Jeg lyder måske bagklog men har heldigvis sagt det fra start - hans ideer kommer ALDRIG til at fungere!!
Det er ikke noget jeg håber. Inge har sagt at der skal skiftes ud. Mange af de ting corona har sat på pause skal håndteres i sommervinduet.
Nej, det er selvfølgelig heller ikke hans idéer der lige har givet 14 point i 7 kampe, og sikret ham en bedre 1. sæson hidtil end Friis og Wieghorst.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Ja, den ovenstående kommentar taler vel for sig selv.Maglau skrev: ↑25. apr 2021, 17:51Synes absolut ikke vi skal give fortabt, det er alt for tidligt. Der er masser af tid at reagere i som klub til at vendt det frem mod næste sæson.Mikki89 skrev: ↑25. apr 2021, 17:46Jeg synes det er helt utroligt, som du kan forudsige, hvad der kommer til at ske. Jamen så må vi jo hellere give fortabt og frivilligt tilbyde at lægge os ned, inden vi går i gang med det nye transfervindue, osv. Den store Maglau har taltMaglau skrev: ↑25. apr 2021, 17:18Lotto er spådom men det her har sgu da intet med spådom at gøre men ren forudsigelse baseret på det vi har set siden Inge tog over.Mikki89 skrev: ↑25. apr 2021, 16:16Skynd jer alle sammen at få næste uges lotto tal af Maglau, han kan spå!
Du behøver slet ikke være så negativ med den taber attitude du lægger for dagen.
Står der ikke hidtil? Jo, det gør der vist.FlæskeFrank skrev: ↑25. apr 2021, 18:44Nu skal du nok ikke satse alt på den del. Sæsonen er ikke ovre endnu.
-
R Rosenberg
- Allstar

Backing-band? Så, når man er uenig med dig, er man automatisk et backing-band til en anden bruger?Fromthecradle skrev: ↑25. apr 2021, 18:42Prøv at læs dit eget indlæg igen. Du kalder folk for hadere, siger det er dumt og useriøst. Der er ikke megen dialogkaffe over Julgran med backing-band.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2021, 18:35Det er ligeledes noget infantilt pjat, det der. Og hvis du ikke kan se, hvad der menes, så er du jo bare for langt ude til, at man kan føre en dialog.Fromthecradle skrev: ↑25. apr 2021, 18:28Jeg tro ikke, der er nogen Cifuentes hadere herinde.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2021, 18:23Det er sådan en selvopfunden sandhed, I Cifuentes-hader har fundet på. At gentage den bliver den ikke mere korrekt af.
Det er simpelthen for dumt.
Ædruelighedens stemme
Hvad er det der sker i dag? Så kun første halvleg. Og det var da godkendt og vi kunne sagtens have scoret med lidt mere skarphed.
Men hvad dælen sker der i anden ? Efter Kusk og Andersen kommer ind høre jeg kun, at det går endnu mere i hat og briller.
Og hvorfor dælen starter vi ikke med samme formation som mod OB, og spiller på vores præmis i stedet for vi skal indrette os efter Horsens.
Men hvad dælen sker der i anden ? Efter Kusk og Andersen kommer ind høre jeg kun, at det går endnu mere i hat og briller.
Og hvorfor dælen starter vi ikke med samme formation som mod OB, og spiller på vores præmis i stedet for vi skal indrette os efter Horsens.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
[/quote]
Cifuentes har et gennemsnit på imponerende 1,20 for 15 kampe i hans første sæson.
Den del udelod du på behændig vis i dit respons. Og her er det kun folk med dårlige argumenter, som er nød til at tale den del op.
Jo, men du sakser i citaterne, så den grimme del udelades, nemligJulgranen skrev: ↑25. apr 2021, 19:13Står der ikke hidtil? Jo, det gør der vist.FlæskeFrank skrev: ↑25. apr 2021, 18:44Nu skal du nok ikke satse alt på den del. Sæsonen er ikke ovre endnu.
Cifuentes har et gennemsnit på imponerende 1,20 for 15 kampe i hans første sæson.
Den del udelod du på behændig vis i dit respons. Og her er det kun folk med dårlige argumenter, som er nød til at tale den del op.
- FlæskeFrank
Det er der et hav af brugere der har skrevet. Kusk var slidt, og Pedro var med i stedet for Magnus. Så ved vi ikke med Pallesen, men det kan jo også være der var en rationel forklaring der.Kristian skrev: ↑25. apr 2021, 19:27Hvad er det der sker i dag? Så kun første halvleg. Og det var da godkendt og vi kunne sagtens have scoret med lidt mere skarphed.
Du kan ikke bare sådan lige spille hurtigt og flydende spil mod et hold som bruger enhver anledning til at jorde ind i haserne på dig og går efter konstante spilstop.
Horsens var desuden længder bedre end mod VB.
Nej, jeg skriver at han HIDTIL har et bedre pointsnit.FlæskeFrank skrev: ↑25. apr 2021, 19:32Jo, men du sakser i citaterne, så den grimme del udelades, nemlig
Det er ikke at undlade noget. Jeg skriver præcis hvad jeg mener. Desuden er snittet 1,21 for 14 kampe.
Jeg synes det er svært at pege på en enkelt ting, der er galt med vores hold. Børsting var pivringe i dag, men det var ikke hans skyld vi tabte. Jeg tænker lidt vi har et problem på den centrale midtbane. Pedro er fantastisk og har tidligere vist, at han kan spille hurtigt og kreativt. Men et eller andet er sket med ham. Det er som om, han er blevet bange for at lave fejl, bange for at få gule kort og bange for at spille hurtigt, især fremad. Han ligner efterhånden mere og mere en alilbispiller, der nok kommer i vejen for meget, men ikke rigtigt bidrager offensivt. Samtidigt har vi tydelige problemer på top. Jeg synes man skal lade Prica spille resten af kampene i denne sæson og se, hvor det ender. Også i dag var han i glimt en af de bedre, og lagde op til vores største chance. Van Wert er en sympatisk fyr, som jeg virkelig under succes. Men han er jo færdig i AaB til sommer, så der er ingen fremtidsperspektiv i ham. Jeg ved ikke rigtigt med Cifuentes. Men jeg tænker i hvert fald vi står overfor en meget, meget vigtig ansættelse af en assistenttræner. Og jeg ved godt folk generelt er trætte af at Kuhn bliver foreslået. Men han står i det mindste for noget humør og kampvilje. Og hvor ville hans blotte udstråling være en forstærkning på alle parametre. Om han så vil er en anden sag.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Mange tak for svar.Julgranen skrev: ↑25. apr 2021, 18:38Horsens skete. Masser af duelspil og fysik.Legum Magister skrev: ↑25. apr 2021, 18:33Er der nogen, der så kampen på tv, der kan indvie mig i, hvad i alverden der gik galt, siden det høje pres og overtaget fes ud i ingenting?
Nu ved vi så at Kusk var slidt, hvorfor han ikke kunne spille fuldtid. Men der var generelt for ringe boldbehandling over hele linjen. Og igen starter meget desværre blandt de bagerste 5.
Det er svært at se hvor vi skal tage fat med den trup vi har. Jeg synes der er en del mangler fra angreb til forsvar. Grundlæggende starter det dog med en manglende evne til at spille sig ud af problemer.
Puha, det er vildt som Viasat kommentatorernes propaganda spreder sig... eller er det nogle af dobbeltbrugerne herinde der har hacket sig adgang til Nordjyske?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14