Hold nu kæft hvor fedt -tjek Kents reaktion efter Kuskmålet: tilsyneladende sammenbidt, vredladen og lidt bitter. Den mand er ufattelig cool.FlæskeFrank skrev:Så har DR samlet målene http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 215144.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Det ser altså rigtig fornuftigt ud nu...
FCM kan meget vel snuble i morgen, så ser det rigtig godt ud...en anden kamp der er også er vigtig i morgen er Vestsjælland - AGF. Vinder Vestsjælland har de næsten sikret sig inden kampen nod os, ydermere vil en Vestsjælland-sejr også betyde at AGF med stor sandsynlighed er nede når vi møder dem i sidste runde. Det er ikke helt uvæsentligt om vi møder et AGF-hold der er nede eller et der skal ud og kæmpe for eksistenensen. Det samme er i øvrigt tilfældet i FCMs sidste runde kamp hvor de har Sønderjyske.
Spændende bliver det den unden lynme, men de 3p i dag har helt sikkert gjort at vi sidder i en rigtig god position.
Og så må en eller anden gerne sælge mig en billet til AGF-kampen, NU!
FCM kan meget vel snuble i morgen, så ser det rigtig godt ud...en anden kamp der er også er vigtig i morgen er Vestsjælland - AGF. Vinder Vestsjælland har de næsten sikret sig inden kampen nod os, ydermere vil en Vestsjælland-sejr også betyde at AGF med stor sandsynlighed er nede når vi møder dem i sidste runde. Det er ikke helt uvæsentligt om vi møder et AGF-hold der er nede eller et der skal ud og kæmpe for eksistenensen. Det samme er i øvrigt tilfældet i FCMs sidste runde kamp hvor de har Sønderjyske.
Spændende bliver det den unden lynme, men de 3p i dag har helt sikkert gjort at vi sidder i en rigtig god position.
Hey AaB!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
For satan hvor er det godt knejter!!!
120% imod Slagelse også
120% imod Slagelse også
Go stil af Hjulmand http://m.jyllands-posten.dk/sport/fodbo ... okalavisen" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe
Det var en jætteindsats af drengene. Hatten af.
Den ukuelige vilje til at vinde var tilbage over hele linjen, og det løftede både kollektivet og de individuelle profiler op på max. Det var en fornøjelse at se (selvom nerverne blev godt flosset...).
Den ukuelige vilje til at vinde var tilbage over hele linjen, og det løftede både kollektivet og de individuelle profiler op på max. Det var en fornøjelse at se (selvom nerverne blev godt flosset...).
På den anden side kan en AGF sejr være en fordel for så kan hverken AGF eller FCV parkere bussen fordi de sikkert skal bruge en sejr, da en uafgjort ikke rækker. Jeg vil meget hellere spille mod et bundhold der er tvungettil at vinde.Peter A. skrev:Det ser altså rigtig fornuftigt ud nu...
Jamen for helvede på den anden betyder det så også at FCM har samme fordel mod sønderjydske som skal frem.
Stop det stop lige nu mit hovede er ved at sprænges af hvad-nu-hvis tanker. Lad os få søndagen overstået asap. Ventetiden er ulidelig.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Vi skal have Kraul til at skrive, at AaB umuligt kan vinde guld.
Han er jo uge efter uge i særklasse mesteren i anti-jinx!
Kraul skrev:Syv clean sheets er det imponerende facit for FC Nordsjælland og holdets unge målmand, David Jensen, i forårets 12 kampe, hvilket er baggrunden for, at sidste sæsons sølvvinderne stadig rækker ud efter europæisk fodbold i næste sæson. Offensivt er FCN nemlig faktisk holdet med næstfærrest antal scoringer i ligaen, og alt tyder på en ny, tæt og målfattig kamp mod titelkandidaterne fra det nordjyske.
Kraul skrev:De (AaB) får store problemer med at score meget mere end højest en enkelt gang på Farum Park.
Ja, det er et universelt godt råd at nøjes med at beskæftige sig med de problemer man rent faktisk har en mulighed for at påvirke. For AaB's vedkommende, betyder det de kampe de selv er en del af. Det er dér fokus skal være. Hvad AGF's udgangspunkt før den sidste kamp er, bør være ret ligegyldigt. Hvis vi ikke kan vinde over et hold som AGF i den sidste kamp, når det gælder et mesterskab, så har vi heller ikke fortjent det. Det er vel relativt simpelt.Maglau skrev:
På den anden side kan en AGF sejr være en fordel for så kan hverken AGF eller FCV parkere bussen fordi de sikkert skal bruge en sejr, da en uafgjort ikke rækker. Jeg vil meget hellere spille mod et bundhold der er tvungettil at vinde.
Jamen for helvede på den anden betyder det så også at FCM har samme fordel mod sønderjydske som skal frem.
Stop det stop lige nu mit hovede er ved at sprænges af hvad-nu-hvis tanker. Lad os få søndagen overstået asap. Ventetiden er ulidelig.
Det er pisse ligegyldigt hvordan de andre kampe ender, med undtagelse af at FCM helst skulle sætte point til i én af de tre kampe. Vi skal have fuldt fokus på at gå ud og vinde vores resterende kampe, alt andet er ligegyldigt, og så må vi se hvordan det gik, når regnskabet er gjort op.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Først og fremmest må man have den dybeste respekt for Hjulmands kommentarer til JP samt i interviewet efter kampen. Hatten af for at en mand kan have det overskud!
Fantastisk kamp af drengene. Hvor er det vidunderligt at Wichmann går ind og modbeviser flere af os. KEP kæmper og er blevet den naturlige leder i forsvaret. Thelander og Würtz dominere alle dueller de er i. AK viser efter en skidt start at han stadig har alt hvad en angriber skal ha'. Og sidst men ikke mindst: Kusk og Thomsen spiller simpelthen på internationalt niveau sammen og er et vidunderligt makkerpar når de rammer dette niveau.
Har aldrig og vil aldrig nogensinde holde mere med BIF end jeg gør i dag. Slå så de bønder!
Fantastisk kamp af drengene. Hvor er det vidunderligt at Wichmann går ind og modbeviser flere af os. KEP kæmper og er blevet den naturlige leder i forsvaret. Thelander og Würtz dominere alle dueller de er i. AK viser efter en skidt start at han stadig har alt hvad en angriber skal ha'. Og sidst men ikke mindst: Kusk og Thomsen spiller simpelthen på internationalt niveau sammen og er et vidunderligt makkerpar når de rammer dette niveau.
Har aldrig og vil aldrig nogensinde holde mere med BIF end jeg gør i dag. Slå så de bønder!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jamen desværre har oraklet også tippet en Brøndby sejr i aften...shit. Men godt gået af FCM at de kan slå Bif i Brøndby.Magnussen skrev:Vi skal have Kraul til at skrive, at AaB umuligt kan vinde guld.
Kraul skrev:Syv clean sheets er det imponerende facit for FC Nordsjælland og holdets unge målmand, David Jensen, i forårets 12 kampe, hvilket er baggrunden for, at sidste sæsons sølvvinderne stadig rækker ud efter europæisk fodbold i næste sæson. Offensivt er FCN nemlig faktisk holdet med næstfærrest antal scoringer i ligaen, og alt tyder på en ny, tæt og målfattig kamp mod titelkandidaterne fra det nordjyske.Kraul skrev:De (AaB) får store problemer med at score meget mere end højest en enkelt gang på Farum Park.
AaB - BIF 13/4 2014
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Tilsyneladende nåede Kusk og Thomsen ikke med spillerbussen i går aftes:
http://ekstrabladet.dk/112/article2278838.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Gad vide hvad det indikerer??
http://ekstrabladet.dk/112/article2278838.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Gad vide hvad det indikerer??
Bienvenu Bassogog!
- jernskjorten
- Allstar

Måske skulle man lade den ligge, sådan en glædens dag, men nej - jeg gør det sgu:Forza skrev:Først og fremmest må man have den dybeste respekt for Hjulmands kommentarer til JP samt i interviewet efter kampen. Hatten af for at en mand kan have det overskud!
Blæret, at du lige skal dække dig ind bag andre for de tilsvininger, du er kommet med.
Dækker mig ind blandt andre? så vidt jeg ved betyder "os" at jeg er en del af dem der har kritiseret ham. Og jeg er da ekstremt glad for han har gjort dette.jernskjorten skrev:Måske skulle man lade den ligge, sådan en glædens dag, men nej - jeg gør det sgu:Forza skrev:Først og fremmest må man have den dybeste respekt for Hjulmands kommentarer til JP samt i interviewet efter kampen. Hatten af for at en mand kan have det overskud!
Blæret, at du lige skal dække dig ind bag andre for de tilsvininger, du er kommet med.
Jeg har skam intet imod at se indad og specielt ikke når det er under glædelige omstændigheder som at Wich spiller godt.
Hvis ikke jeg husker meget galt forudså han da, at vi ville tage 1.pladsen igen efter denne runde(omend han regnede med uafgjort i Farum). Hvis man dertil også medtager at han har ramt rigtigt i mange gæt de sidste runder, samt at han mener at AaB vinder guld, så syntes jeg bare vi skal stole på hamMagnussen skrev:Vi skal have Kraul til at skrive, at AaB umuligt kan vinde guld.
Kraul skrev:Syv clean sheets er det imponerende facit for FC Nordsjælland og holdets unge målmand, David Jensen, i forårets 12 kampe, hvilket er baggrunden for, at sidste sæsons sølvvinderne stadig rækker ud efter europæisk fodbold i næste sæson. Offensivt er FCN nemlig faktisk holdet med næstfærrest antal scoringer i ligaen, og alt tyder på en ny, tæt og målfattig kamp mod titelkandidaterne fra det nordjyske.Kraul skrev:De (AaB) får store problemer med at score meget mere end højest en enkelt gang på Farum Park.
Life is good..... AaB is better!
- jernskjorten
- Allstar

Du kunne jo også bare nøjes med at forholde dig til dine egne udtalelser om Wichmann, og så lade de andre af "jer" om at udtale sig på deres vegne.Forza skrev:Dækker mig ind blandt andre? så vidt jeg ved betyder "os" at jeg er en del af dem der har kritiseret ham. Og jeg er da ekstremt glad for han har gjort dette.jernskjorten skrev:Måske skulle man lade den ligge, sådan en glædens dag, men nej - jeg gør det sgu:Forza skrev:Først og fremmest må man have den dybeste respekt for Hjulmands kommentarer til JP samt i interviewet efter kampen. Hatten af for at en mand kan have det overskud!
Jeg har skam intet imod at se indad og specielt ikke når det er under glædelige omstændigheder som at Wich spiller godt.
Da jeg ikke er den eneste der har været kritisabel overfor Wichmann er det IMO mere passende at skrive at han modbeviser OS. Du kunne også vælge at nøjes med at lade min udtalelse være og fokusere på at debatere om kampen?jernskjorten skrev:Du kunne jo også bare nøjes med at forholde dig til dine egne udtalelser om Wichmann, og så lade de andre af "jer" om at udtale sig på deres vegne.Forza skrev:Dækker mig ind blandt andre? så vidt jeg ved betyder "os" at jeg er en del af dem der har kritiseret ham. Og jeg er da ekstremt glad for han har gjort dette.jernskjorten skrev:Måske skulle man lade den ligge, sådan en glædens dag, men nej - jeg gør det sgu:Forza skrev:Først og fremmest må man have den dybeste respekt for Hjulmands kommentarer til JP samt i interviewet efter kampen. Hatten af for at en mand kan have det overskud!
Jeg frygtede gassen var gået af ballonen efter de seneste kampe. Det var den ikke Helt. Sølvet er hjemme. !!!! Hvem havde troet det ved sæsonstart. Fantastisk præstation af holdet.
Mange træder virkelig i karakter i går. Kusk og Thomsen tilbage på højeste niveau, efter et par gode men ikke prangende præstationer. Det er virkelig vigtigt. Wichmann spiller den bedste kamp jeg kan huske siden omkring dengang han debuterede og havde nogle gode kampe med Helenius. Kunstgræsset passede ham vist fint - håber han kan blive ved på det niveau fremadrettet, han gjorde min frygt til skamme. Würtz med smukt spil og fight som sædvanlig. Et par hårde FCN-tacklinger der gik ustraffet hen fra dommeren, så virkelig ud til at tænde ham.
Men sølv og CL! Skønt, det havde jeg ikke regnet med skulle ske i mange år. Uanset hvad der sker den næste 3 kampe, så skal holdet hyldes. Men lad os håbe det også kan sluttes fornuftigt af, med gode præstationer.
/Søgaard
Mange træder virkelig i karakter i går. Kusk og Thomsen tilbage på højeste niveau, efter et par gode men ikke prangende præstationer. Det er virkelig vigtigt. Wichmann spiller den bedste kamp jeg kan huske siden omkring dengang han debuterede og havde nogle gode kampe med Helenius. Kunstgræsset passede ham vist fint - håber han kan blive ved på det niveau fremadrettet, han gjorde min frygt til skamme. Würtz med smukt spil og fight som sædvanlig. Et par hårde FCN-tacklinger der gik ustraffet hen fra dommeren, så virkelig ud til at tænde ham.
Men sølv og CL! Skønt, det havde jeg ikke regnet med skulle ske i mange år. Uanset hvad der sker den næste 3 kampe, så skal holdet hyldes. Men lad os håbe det også kan sluttes fornuftigt af, med gode præstationer.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
jeg var imponeret over wichman.. hvis han bare kunne holde det nivue så var han jo en super god reserve for riisgaard.
Sad med helt samme frygt som dig. Hvor er det vidunderligt at drengene har trukket sig op igen. Efter 1-0 til FCN frygtede jeg det værste og så ender de med at vinde 2-4. Fremragende.Søgaard skrev:Jeg frygtede gassen var gået af ballonen efter de seneste kampe. Det var den ikke Helt. Sølvet er hjemme. !!!! Hvem havde troet det ved sæsonstart. Fantastisk præstation af holdet.
/Søgaard
Jeg havde en dårlig mavefornemmelse før Fcn kampen, men nøj hvor er superligaen bare uforudsigeligt, det er jo helt vanvittigt. Jeg er stadig nervøs omkring guldkampen, dog tænker jeg at vi har en fordel med vores resterende kampprogram! Nu skal de Gule og Blå lige vinde over Fcm, så er jeg squ meget imponeret over en helt fantastisk sæson, som jeg ikke kunne drømme om i min vildeste fantasi!!