4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45
Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20
Vi virker fuldstændig uinteresseret lige nu... Og milimeter fra 3-0.
Jeg er noget rystet over hvordan vi falder fra hinanden fra start af 2. halvleg.
Jeg er noget rystet over hvordan vi falder fra hinanden fra start af 2. halvleg.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Arhmen...hold nu kaje hvor har AK da ikke bragt ret meget kvalitet til bords i denne kamp indtil videre....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Blåbjerg viser også sine svaghedstegn. Var der ikke en hollænder med?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Ja men overraskende er at det er på opdækning ved standardsituationer og ikke så meget i spillet med bolden.Provst i Brovst skrev:Blåbjerg viser også sine svaghedstegn. Var der ikke en hollænder med?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det er rystende at se hvordan vores hold ingen vilje har til tingene i sådan en kamp her. Hold da op de skuffer fælt i dag. Uacceptabelt og de trænger vist til at finde ud af hvad der er galt med holdet i anden halvlege.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
jensemand57
- Allstar

Hvor er vilje til at tackle igennem?
Jeg synes godtnok svaghedstegnene hæver sig over den enkelte spiller. Der er jo ingen gejst, ingen offervilje. Der er blevet skrevet noget tidligere om, at det kunne ligne, at modet til at lade holdet spille frit fremad har forladt trænerbænken. Jeg begynder at tro, at der er noget om det. Sidste sæson var AaB i høj grad i stand til at komme tilbage i kampene. Den evne er slet ikke til stede i det nuværende AaB-hold i samme grad.Provst i Brovst skrev:Blåbjerg viser også sine svaghedstegn. Var der ikke en hollænder med?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Men hvem har det?Funky skrev:Arhmen...hold nu kaje hvor har AK da ikke bragt ret meget kvalitet til bords i denne kamp indtil videre....
I min verden gik det galt allerede ved startopstillingen. Enevoldsen i angrebet, suk. Og hvad med vores nye VB? Blåbjerg er bare ikke god nok på den plads. Han er meget nervøs med bolden og der kommer bare ikke rigtig noget fremad banen fra ham.
Spillet i denne sæson har været milevidt fra det vi så i sidste sæson. Jeg tror dog stadig på, at det nok skal blive godt. Jeg er mere bange for, at det tager noget tid endnu, men jeg mener dog, at der er så meget kvalitet i truppen, at det kommer.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De spiller os bare helt perfekt, FCV style. Selv med alle spillere i topform havde vi store problemer mod superligaens bundhold. Det her er FCV med en kaempe roevfuld rutine.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Blåbjerg ud, ind med en hollænder
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Eneste "trøst" er at samtlige danske hold ser ud til at blive revet over fra ende til anden. Brøndby er allerede væk. FCK, AaB og FCM gør følgeskab, omend vi og fuckerne skal i EL.
Ud fra det må man så dog sørgeligt konstatere hviken samlet forfatning dansk fodbold pt er i. De sjællandske købehold havde ingen kvalitet - FCM og AaBs talenter havde ikke mentaliteten. Hobro er i toppen af den hjemlige liga med bla. sejre over de to sjællandske europa-deltagere...
Det siger vist alt om hvor landets plads er i det europæiske bold-hieraki!
Ud fra det må man så dog sørgeligt konstatere hviken samlet forfatning dansk fodbold pt er i. De sjællandske købehold havde ingen kvalitet - FCM og AaBs talenter havde ikke mentaliteten. Hobro er i toppen af den hjemlige liga med bla. sejre over de to sjællandske europa-deltagere...
Det siger vist alt om hvor landets plads er i det europæiske bold-hieraki!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Er det noget de træner på, det der med ikke at gå imod og modtage bolden men derimod vente på at få en spiller i ryggen?
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Vi ligner et hold der er foran 2-0, mangler blot at trække tiden ved målspark.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Donny ind.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Måske er jeg farvet, men virker som sådan en typisk kamp, hvor vores spillere bliver slagtet og uden konsekvens - Så snart vi laver det mindste, så er der frispark og kort..
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
-
jensemand57
- Allstar

Generes, genpres. Jeg savner igen, igen genpres
-
Onkel Franz
- Superliga

Nå, jeg må vist trække denne tilbage igen...Onkel Franz skrev:Argh.. det er simpelthen for ærgerligt.
Bevares, APOEL er meget bedre end i Aalborg, men de får simpelthen nogle for nemme mål.
Det hænger i en meget tynd tråd nu, men jeg vil endnu ikke opgive håbet helt. Synes vi har haft et par gode chancer. Med lidt tur i den, hedder den 2-2.
Hvis der er noget dette hold har kunnet, så er det at komme tilbage i kampe.
Må bare erkende at vi ryger ud til et hold, der viser sig at være bedre end os, selvom de så svage ud i Aalborg.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Og det var det....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk