Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
1 point ude mod BIF er ok. Men vi må sgu ikke brænde så meget ud de sidste 20 minutter. Og så har vores indhoppere i to kampe nu ikke bibragt en skid. Ross er selvfølgelig undskyldt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ikke kønt, men vi fik hvad vi kom efter. Uden dommerhjælp.
Martin S. så god ud, men vi mangler lidt robusthed centralt. Vi smider alt for mange bolde igen det sidste kvarter.
Martin S. så god ud, men vi mangler lidt robusthed centralt. Vi smider alt for mange bolde igen det sidste kvarter.
Flot første 60 minutter, bekymrende vi igen fuldstændig går ned til sidst i kampen, vi mangler coolness på bolden.
Det jeg er mest ærgerlig over er, at vi ikke har skrevet en femårig kontrakt med Samuelsen
Det jeg er mest ærgerlig over er, at vi ikke har skrevet en femårig kontrakt med Samuelsen
Superflot første halvleg. Men noget trist anden halvleg. Men mange fine takter i første halvleg. Hvor især Fossum og Prica lyste op
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der var ikke rigtigt nogle af indskiftningerne der viste de skal tættere på starteren. Højholdt arbejder dog for det, men mangler noget fysik og fart.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
1 point på Brøndby stadion, uden de to største stjerner tager vi gerne.
Fysikken ser ud til at halte. Det mentale efter den elendige VAR kendelse kunne også trænge til et boost.
Men jeg ser store plusser i Cifuentes måde at forvalte holdet på. Nu mangler vi bare at se det i 90 min.
Fysikken ser ud til at halte. Det mentale efter den elendige VAR kendelse kunne også trænge til et boost.
Men jeg ser store plusser i Cifuentes måde at forvalte holdet på. Nu mangler vi bare at se det i 90 min.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Underlig indskiftning imo. Det kostede at Iver blev flyttet på kanten, han mangler på midten til at holde i bolden.Buzz Killington skrev: ↑7. feb 2021, 21:58Der var ikke rigtigt nogle af indskiftningerne der viste de skal tættere på starteren. Højholdt arbejder dog for det, men mangler noget fysik og fart.
Virker som en god opspilsstation. Derudover flækker han stort set alt videre i hovedhøjde
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Rædderlige sidste tyve minutter.
Nå, men jeg tror rigtig meget på Marti og Inges visioner for klubben.
Jeg glæder mig stadig meget til at få Hiljemark, Lucas, Ahlmann og endda Børsting tilbage. Og Rufo bliver også spændende at få ind som en ekstra streng, der kan flytte Fossum lidt rundt.
Samuelsen er en fed type, der har et godt blik for de to kantspillere, der flankerer ham, og han besidder BÅDE kreativitet og et fint hovedspil. Og så kan man bare ikke pille bolden fra ham. Mere af ham, tak.
Nå, men jeg tror rigtig meget på Marti og Inges visioner for klubben.
Jeg glæder mig stadig meget til at få Hiljemark, Lucas, Ahlmann og endda Børsting tilbage. Og Rufo bliver også spændende at få ind som en ekstra streng, der kan flytte Fossum lidt rundt.
Samuelsen er en fed type, der har et godt blik for de to kantspillere, der flankerer ham, og han besidder BÅDE kreativitet og et fint hovedspil. Og så kan man bare ikke pille bolden fra ham. Mere af ham, tak.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Kendelsen er god nok.Forza skrev: ↑7. feb 2021, 21:591 point på Brøndby stadion, uden de to største stjerner tager vi gerne.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Som 2. halvleg udviklede sig er det ok med uafgjort men det er vores egen skyld at vi lukker Brøndby IF ind i kampen
Der var alle muligheder for at hente 3 point men vi manglede coolness og kvalitet på bolden
Der var alle muligheder for at hente 3 point men vi manglede coolness og kvalitet på bolden
Han er hverken købt eller solgt efter en kamp. Men plusser i bogen ud fra ham. AaB har en købsoption så jeg forstår ikke din ærgelse.
Men eksperterne herinde der konsekvent vurderer transfers ud fra hvilke klubber de hentes i, må forhåbentligt snart blive klogere.
Tror ikke han overlever det Cifuentes vil have ud af sine spillere..Han bliver højst indskiftningsspiller fremadrettet.
Noget skal der ske i hans tilgang, hvis det skal ændre sig er jeg bange for.
Ja, kæmpe step op fra Friis. Vi er langt bedre organiseret.
Vi skal selvfølgelig have noget bedre ind end Kakeeto, så Hiljemark skal snart være klar.
Og så tegner det til en offensiv der kan hedde: Prica, Rufo, Fossum og Samuelsen i front. Eller der kan byttes rundt.
Masser af teknik og spilleglæde.
Og så Hannesbo som førstereserve.
1 point. Det er stadig det etablerede forsvarsspil, der halter. Og naturligvis fysikken de sidste 20-30 min.
Den burde ikke høre ind i regelsættet. Komplet latterligt. Jeg er med på hvad reglerne er.Mephisto2 skrev: ↑7. feb 2021, 22:00Kendelsen er god nok.Forza skrev: ↑7. feb 2021, 21:591 point på Brøndby stadion, uden de to største stjerner tager vi gerne.