Så var det ikke bare mig...
Kamptråd: AaB - Randers FC, 14.02.2021
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 14.02.2021
Ærgerligt, det ikke blev til sejr i dag. Blev aldrig helt den kamp, man havde håbet på.
Jeg tror ikke på, at AaB lige nu trænger til radikale ændringer, som nogle herinde efterlyser i jagten på en fast plads i top 6. Dem har vi haft rigeligt af det seneste års tid. AGF og Randers kapitaliserer lige nu på den kontinuitet, der også tidligere har sikret os mesterskaber.
Cifuentes skal ha’ lov at præge holdet, Inge skal fortsætte med at skære truppen til og spillere skal ha’ lov at komme sig over skader. Det må være den hurtigste vej til top 6.
Jeg tror ikke på, at AaB lige nu trænger til radikale ændringer, som nogle herinde efterlyser i jagten på en fast plads i top 6. Dem har vi haft rigeligt af det seneste års tid. AGF og Randers kapitaliserer lige nu på den kontinuitet, der også tidligere har sikret os mesterskaber.
Cifuentes skal ha’ lov at præge holdet, Inge skal fortsætte med at skære truppen til og spillere skal ha’ lov at komme sig over skader. Det må være den hurtigste vej til top 6.
Noget af der virkelig bekymrer mig er, at man har sat Kusk af holdet. Han er den spiller, der har de bedste stats på assists. Jeg er enig i, at han ikke har været god i de to første kampe. Men at holde ham helt ude af truppen, virker jo lettere vanvittigt. Og når man så spiller en rigtig skidt kamp, hvor ikke ret meget hænger sammen frem ad banen, udstiller man jo sin egen fejl. Det er ikke sikkert, at vi havde vundet med Kusk i truppen. Men vi ved jo alle, at han har et fantastisk topniveau. Opgaven må jo være på en eller anden måde at få ham til at levere igen. Og jeg tænker ikke man øger moralen ved en 200 kamps jubilar ved at sætte ham op på tribunen.
Jeg ved godt der er mange forklaringer på vores svingende resultater. 3 trænere med hver deres ideer, gør ikke det hele nemmere... Men det er da en tanke værd, at vi har spillet vores bedste kampe med 3 mand i centerforsvaret, og et mere direkte og kontant pres. Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor vi er på vej væk fra den opstilling og spilfilosofi.
Jeg ved godt der er mange forklaringer på vores svingende resultater. 3 trænere med hver deres ideer, gør ikke det hele nemmere... Men det er da en tanke værd, at vi har spillet vores bedste kampe med 3 mand i centerforsvaret, og et mere direkte og kontant pres. Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor vi er på vej væk fra den opstilling og spilfilosofi.
Ja, det er lidt bekymrende med Kusk. Et eller andet må der være - nogle fakter eller lignende til en træning. Jeg køber ikke det kun er niveau. Det ligner en træner der meget klart fortæller alle spillerne, at der skal bestilles noget hele tiden, uden brok, hvis man vil spille.Klaus skrev: ↑14. feb 2021, 22:44Noget af der virkelig bekymrer mig er, at man har sat Kusk af holdet. Han er den spiller, der har de bedste stats på assists. Jeg er enig i, at han ikke har været god i de to første kampe. Men at holde ham helt ude af truppen, virker jo lettere vanvittigt. Og når man så spiller en rigtig skidt kamp, hvor ikke ret meget hænger sammen frem ad banen, udstiller man jo sin egen fejl. Det er ikke sikkert, at vi havde vundet med Kusk i truppen. Men vi ved jo alle, at han har et fantastisk topniveau. Opgaven må jo være på en eller anden måde at få ham til at levere igen. Og jeg tænker ikke man øger moralen ved en 200 kamps jubilar ved at sætte ham op på tribunen.
...men der er altså også noget med stil der passer endnu dårligere ind i Martis plan, end den har gjort tidligere.
Mht 3-5-2 eller 4 mand i bagkæder, er det jo et spørgsmål om at vælge hvor man vil have en ekstra mand. Vores forsvar har været solidt med 3 i bagkæden, men vi er ikke rigtig lykkedes med at score nok mål. Med fire mand i bagkæden, har vi til gengæld set rigtigt dumme ud defensivt.
At dømme på de første par kampe, kan det godt ligne at vi kan blive bedre offensivt i Martis opstilling, og det kan også ligne at det ikke er nogen stor katastrofe defensivt. Det er ikke rigtig klikket i nogen af ender endnu, men i dag lukkede vi da ikke mål ind - til gengæld scorede vi så heller ikke noget.
Ingen af vores trænere er lykkedes med at være gode både offensivt og defensivt i et par kampe i træk. Det har Marti heller ikke endnu, men jeg synes altså der er nogle tegninger til det.
Jeg har stadig svært ved at forstå at vi ikke kan finde en eller anden spiller i truppen, der kunne gøre det bedre på HB. Det er altså svært at spille flot fodbold, når vi mister bolden, hver gang vi kommer over højre side - og tilmed ikke er særlig stærke i den side defensivt. Jeg tror det kunne gøre en vild forskel.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
100 % enig.Klaus skrev: ↑14. feb 2021, 22:44Noget af der virkelig bekymrer mig er, at man har sat Kusk af holdet. Han er den spiller, der har de bedste stats på assists. Jeg er enig i, at han ikke har været god i de to første kampe. Men at holde ham helt ude af truppen, virker jo lettere vanvittigt. Og når man så spiller en rigtig skidt kamp, hvor ikke ret meget hænger sammen frem ad banen, udstiller man jo sin egen fejl. Det er ikke sikkert, at vi havde vundet med Kusk i truppen. Men vi ved jo alle, at han har et fantastisk topniveau. Opgaven må jo være på en eller anden måde at få ham til at levere igen. Og jeg tænker ikke man øger moralen ved en 200 kamps jubilar ved at sætte ham op på tribunen.
Efter en årrække hvor vi først skulle spille som Valencia og dernæst skulle vi være Nordens Bilbao, skal vi nu være Barcelona. Derfor en 4 back kæde!
Med i den strategi har man bare glemt at danske fodboldbaner kun i 2-3 måneder om året egner sig til teknisk fodbold.
Nå ja og så har vi baseret ud fra kampen i dag glemt, at vi ikke har meget mere end et par dygtige tekniske spillere i truppen. Den ene er kronisk skadet, den anden så vi kun på banen da han skulle voksenmobbes med blomster.
Næste gang vi skifter træner håber jeg vi skal spille som Atletico Madrid. Det ser ud til at de kan vinde mesterskabet selv om de ikke har det største budget
Pallesens berygtede dårlige indlæg var nu ikke så dårlige i går. Som kommentatorerne også fremhævede, så var der nok en grund til, at AaB-bænken råbte "kom nu derind!" til de spillere, som burde modtage indlæg i feltet.Pastorius skrev: ↑14. feb 2021, 23:34Ja, det er lidt bekymrende med Kusk. Et eller andet må der være - nogle fakter eller lignende til en træning. Jeg køber ikke det kun er niveau. Det ligner en træner der meget klart fortæller alle spillerne, at der skal bestilles noget hele tiden, uden brok, hvis man vil spille.Klaus skrev: ↑14. feb 2021, 22:44Noget af der virkelig bekymrer mig er, at man har sat Kusk af holdet. Han er den spiller, der har de bedste stats på assists. Jeg er enig i, at han ikke har været god i de to første kampe. Men at holde ham helt ude af truppen, virker jo lettere vanvittigt. Og når man så spiller en rigtig skidt kamp, hvor ikke ret meget hænger sammen frem ad banen, udstiller man jo sin egen fejl. Det er ikke sikkert, at vi havde vundet med Kusk i truppen. Men vi ved jo alle, at han har et fantastisk topniveau. Opgaven må jo være på en eller anden måde at få ham til at levere igen. Og jeg tænker ikke man øger moralen ved en 200 kamps jubilar ved at sætte ham op på tribunen.
...men der er altså også noget med stil der passer endnu dårligere ind i Martis plan, end den har gjort tidligere.
Mht 3-5-2 eller 4 mand i bagkæder, er det jo et spørgsmål om at vælge hvor man vil have en ekstra mand. Vores forsvar har været solidt med 3 i bagkæden, men vi er ikke rigtig lykkedes med at score nok mål. Med fire mand i bagkæden, har vi til gengæld set rigtigt dumme ud defensivt.
At dømme på de første par kampe, kan det godt ligne at vi kan blive bedre offensivt i Martis opstilling, og det kan også ligne at det ikke er nogen stor katastrofe defensivt. Det er ikke rigtig klikket i nogen af ender endnu, men i dag lukkede vi da ikke mål ind - til gengæld scorede vi så heller ikke noget.
Ingen af vores trænere er lykkedes med at være gode både offensivt og defensivt i et par kampe i træk. Det har Marti heller ikke endnu, men jeg synes altså der er nogle tegninger til det.
Jeg har stadig svært ved at forstå at vi ikke kan finde en eller anden spiller i truppen, der kunne gøre det bedre på HB. Det er altså svært at spille flot fodbold, når vi mister bolden, hver gang vi kommer over højre side - og tilmed ikke er særlig stærke i den side defensivt. Jeg tror det kunne gøre en vild forskel.
Kampen var ellers præget af to hold, som var fokuserede på at neutralisere hinandens offensiver. Det lykkedes de begge ca. lige godt med i store dele af kampen, bortset fra til sidst, hvor AaB i modsætning til de to sidste kampe sluttede bedst, og sagtens kunne have scoret et mål. Holdet gik ikke ned i 2. halvleg, men blev tværtimod lidt bedre - det hjalp også, at Pedro løftede sit spil i løbet af kampen, for han startede ret dårligt. Som jeg skrev tidligere, havde det været os der lå nr. 4 og Randers nr. 7, så havde utilfredsheden nok været mindre. Randers kunne ikke for alvor sætte os under pres med deres vanlige midler, incl. dødbolde, hvor Thelander lader til at afværge noget af den panik, vi ellers plejer at være præget af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg har aldrig været talsmand for at det er Pallesen indlæg der er det store problem.Funky skrev:Pallesens berygtede dårlige indlæg var nu ikke så dårlige i går. Som kommentatorerne også fremhævede, så var der nok en grund til, at AaB-bænken råbte "kom nu derind!" til de spillere, som burde modtage indlæg i feltet.Pastorius skrev: ↑14. feb 2021, 23:34Ja, det er lidt bekymrende med Kusk. Et eller andet må der være - nogle fakter eller lignende til en træning. Jeg køber ikke det kun er niveau. Det ligner en træner der meget klart fortæller alle spillerne, at der skal bestilles noget hele tiden, uden brok, hvis man vil spille.Klaus skrev: ↑14. feb 2021, 22:44Noget af der virkelig bekymrer mig er, at man har sat Kusk af holdet. Han er den spiller, der har de bedste stats på assists. Jeg er enig i, at han ikke har været god i de to første kampe. Men at holde ham helt ude af truppen, virker jo lettere vanvittigt. Og når man så spiller en rigtig skidt kamp, hvor ikke ret meget hænger sammen frem ad banen, udstiller man jo sin egen fejl. Det er ikke sikkert, at vi havde vundet med Kusk i truppen. Men vi ved jo alle, at han har et fantastisk topniveau. Opgaven må jo være på en eller anden måde at få ham til at levere igen. Og jeg tænker ikke man øger moralen ved en 200 kamps jubilar ved at sætte ham op på tribunen.
Kampen var ellers præget af to hold, som var fokuserede på at neutralisere hinandens offensiver. Det lykkedes de begge ca. lige godt med i store dele af kampen, bortset fra til sidst, hvor AaB i modsætning til de to sidste kampe sluttede bedst, og sagtens kunne have scoret et mål. Holdet gik ikke ned i 2. halvleg, men blev tværtimod lidt bedre - det hjalp også, at Pedro løftede sit spil i løbet af kampen, for han startede ret dårligt. Som jeg skrev tidligere, havde det været os der lå nr. 4 og Randers nr. 7, så havde utilfredsheden nok været mindre. Randers kunne ikke for alvor sætte os under pres med deres vanlige midler, incl. dødbolde, hvor Thelander lader til at afværge noget af den panik, vi ellers plejer at være præget af.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi skal også have med i ligningen, at vi faktisk tabte til Randers i træningskamp for 1 måned siden og åbenbart har tabt de sidste gange på hjemmebane mod Randers. Så er resultatet mere tåleligt.
- FlæskeFrank
Især når vi var så ringe. Kampen minder om vores kamp i Brøndby, bare omvendt.FlæskeFrank skrev: ↑15. feb 2021, 09:15Vi skal også have med i ligningen, at vi faktisk tabte til Randers i træningskamp for 1 måned siden og åbenbart har tabt de sidste gange på hjemmebane mod Randers. Så er resultatet mere tåleligt.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Som jeg forstod kommentatorerne i Brøndbykampen, så var det tyveri, at AaB fik point. Den retorik oplevede jeg ikke i går. Wonder why?
- FlæskeFrank
Tåleligt er det ikke - vi er pisket til at få point (og helst 3) mod FCM nu, og skal skal vi altså stort set vinde resten af kampene for at komme med, hvor det bliver sjovt. Men det var ikke forventeligt at vi bare kørte hen over Randers. I hvert fald ikke her. Randers er absolut et af de mest formstærke hold i ligaen, og de har vel ikke været bedre end de er nu i meget lang tid.FlæskeFrank skrev: ↑15. feb 2021, 09:15Vi skal også have med i ligningen, at vi faktisk tabte til Randers i træningskamp for 1 måned siden og åbenbart har tabt de sidste gange på hjemmebane mod Randers. Så er resultatet mere tåleligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Og jeg som var bange for, at jeg var en kende for optimistisk i ny og næ.
Jeg elsker dit syn på sagen, men (et andet) faktum er, at vi har fået et point mindre end Sønderjyske i foråret og tilmed for en kamp mere.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Det er simpelthen et vanvittigt indlæg. Hvem har sagt at AaB skal spille som Valencia? Og udtalelsen om Bilbao havde intet med spillestil at gøre.Kempes skrev: ↑14. feb 2021, 23:46Efter en årrække hvor vi først skulle spille som Valencia og dernæst skulle vi være Nordens Bilbao, skal vi nu være Barcelona. Derfor en 4 back kæde!
Med i den strategi har man bare glemt at danske fodboldbaner kun i 2-3 måneder om året egner sig til teknisk fodbold.
Nå ja og så har vi baseret ud fra kampen i dag glemt, at vi ikke har meget mere end et par dygtige tekniske spillere i truppen. Den ene er kronisk skadet, den anden så vi kun på banen da han skulle voksenmobbes med blomster.
Næste gang vi skifter træner håber jeg vi skal spille som Atletico Madrid. Det ser ud til at de kan vinde mesterskabet selv om de ikke har det største budget
AaB har haft en relativt genkendelig stil på ungdoms- og seniorhold i mange år, men den har jo aldrig været mere fast end at meget kunne ændres. Problemet er at den stil i mange år ikke har smittet af på rekrutteringen. Man har hentet alt for mange spillere, der overhovedet ikke passer til spillestilen og det 2014-udtryk man hele tiden jagtede.
Nu har vi fået en træner, der har sat en noget mere simpel og let-forståelig struktur op. Alle forstår rollerne i en 4-2-3-1, mens det ofte var ret svært at finde ud af hvad de enkelte spillere egentlig skulle i den underlige 3-4-1-2-formation, der blev kørt. Nu har vi to 6'ere, en 10'er, to kanter og en angriber. Det er til at forholde sig til og jeg synes også allerede det har virket forløsende på flere af vores spillere - selvfølgelig især Iver Fossum, der har været blændende i de første tre kampe.
Der er stadig meget lang vej at gå, men jeg synes Cifuentes fortjener en ordentlig chance før vi begynder at tale om næste trænerskifte.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Indrømmet, jeg gider ikke tjekke op på det, men var vi ikke næstbedst i sidste sæsons slutspil?Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. feb 2021, 17:33Som en anden debattør skrev for et stykke tid siden så er vi havnet i samme suppedas som OB, to store hæderskronede traditionsklubber som ikke kommer ud af stedet. Vi sidder uhjælpeligt fast i dyndet og har gjort det siden doublen i 2014. Ny træner igen igen, forholdsvis ny sportschef, utallige til-/afgange samt jeg ved ikke hvilket 'projekt' vi nu skal i gang med siden doublen har ikke ændret en tøddelHovedet skrev: ↑14. feb 2021, 16:28Tænk sig, at vi efter 16 runder er så langt ude, at vi skal skrive om, at "top 6 skal jages så længe, det er muligt".Mikki89 skrev: ↑14. feb 2021, 16:12Vel ret beset en dårlig kamp for begge hold. AaB havde svært ved at spille sig ud af Randers pres og var for dårlige i boldomgangen. 2. Halvleg blev bedre og vi kunne ret beset være stukket af med de tre point til sidst. Randers skabte heller ikke alverden. En kamp vi typisk ville tabe for bare få måneder siden ender trods alt med et point, hvilket er ganske okay.
Ift. Top seks, så skal det jagtes så længe det er muligt.![]()
Selv om det bare lyder som en bevidstløs gentagelse af det samme mantra siden 2014, skal der altså snart til at ske noget, hvis ikke AaB skal glide bagom dansen på permanent plan. Dette kan man frygte allerede er sket, og at AaB har fundet sin plads i lejet nr. 5 til 10 i Superligaen.
I så fald kunne man overveje, om ikke vi har en alt for dyr trup; vi opnåede de samme resultater under Søndergaard og Wieghorst. Og en trup med hundedyre spillere som Okore, Rinne, Kusk, Lucas Andersen, Fossum og senest Hiljemark præsterer ikke bedre, end da de tilsvarende spillere hed Pohl, Thellufsen og Wessam.![]()
Der skal ske noget radikalt og det skal ske nu. Vi kan selvsagt sagtens nå at knibe os med i slutspillet men selv det er svært at glæde sig over da vi i så fald formentlig igen Vil være med som det tynde øl.
FCM kommer ikke til at se sig tilbage, FCK vil altid klare sig grundet deres økonomi, CV har fået sat skik på Brøndby IF samt AGF begynder nu at udfolde deres potentiale. Vi skal virkelig være dygtige for at kunne være med i det selskab.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Meget enig, omend jeg nok er mere skeptisk over vejen vi bevæger os nedad.Yankee skrev: ↑15. feb 2021, 09:30Det er simpelthen et vanvittigt indlæg. Hvem har sagt at AaB skal spille som Valencia? Og udtalelsen om Bilbao havde intet med spillestil at gøre.Kempes skrev: ↑14. feb 2021, 23:46Efter en årrække hvor vi først skulle spille som Valencia og dernæst skulle vi være Nordens Bilbao, skal vi nu være Barcelona. Derfor en 4 back kæde!
AaB har haft en relativt genkendelig stil på ungdoms- og seniorhold i mange år, men den har jo aldrig været mere fast end at meget kunne ændres. Problemet er at den stil i mange år ikke har smittet af på rekrutteringen. Man har hentet alt for mange spillere, der overhovedet ikke passer til spillestilen og det 2014-udtryk man hele tiden jagtede.
Nu har vi fået en træner, der har sat en noget mere simpel og let-forståelig struktur op. Alle forstår rollerne i en 4-2-3-1, mens det ofte var ret svært at finde ud af hvad de enkelte spillere egentlig skulle i den underlige 3-4-1-2-formation, der blev kørt. Nu har vi to 6'ere, en 10'er, to kanter og en angriber. Det er til at forholde sig til og jeg synes også allerede det har virket forløsende på flere af vores spillere - selvfølgelig især Iver Fossum, der har været blændende i de første tre kampe.
Der er stadig meget lang vej at gå, men jeg synes Cifuentes fortjener en ordentlig chance før vi begynder at tale om næste trænerskifte.
Desuden er der altså ikke meget Barcelona over den måde vi griber tingene an på indtil videre. Det eneste der skaber den kobling er al Cifuentes snak om Johan Cruyff. Tværtimod er vi blevet et hold der vægter det fysiske aspekt højere end vi gjorde tidligere. Vi skal spille med større intensitet og mere søge duelspillet, og når vi har brudt bolden skal det gå direkte mod mål. Vi snakker om et system hvor Børsting er mere idealspiller end Kusk. Det er der ikke meget tiki taka over.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det må være tilfældigt.FlæskeFrank skrev: ↑15. feb 2021, 09:23Som jeg forstod kommentatorerne i Brøndbykampen, så var det tyveri, at AaB fik point. Den retorik oplevede jeg ikke i går. Wonder why?
Nej vi er ej. Vi behøver ikke at ligge på en sjov plads før om 6 runder. Vi har kampe mod FCN, Horsens, Vejle, OB og SønderjyskE foruden FCM. Det er overhovedet ikke i kampen mod FCM hvor vi er "pisket" til noget som helst.Pastorius skrev: ↑15. feb 2021, 09:26Tåleligt er det ikke - vi er pisket til at få point (og helst 3) mod FCM nu, og skal skal vi altså stort set vinde resten af kampene for at komme med, hvor det bliver sjovt. Men det var ikke forventeligt at vi bare kørte hen over Randers. I hvert fald ikke her. Randers er absolut et af de mest formstærke hold i ligaen, og de har vel ikke været bedre end de er nu i meget lang tid.FlæskeFrank skrev: ↑15. feb 2021, 09:15Vi skal også have med i ligningen, at vi faktisk tabte til Randers i træningskamp for 1 måned siden og åbenbart har tabt de sidste gange på hjemmebane mod Randers. Så er resultatet mere tåleligt.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Inden du skriger op om at vi ikke er pisket til noget som helst, så tag lige med i ligningen at Sønderjydske i deres sidste 6 kampe har Horsens, Lyngby og OB hjemme.Prica22 skrev:Nej vi er ej. Vi behøver ikke at ligge på en sjov plads før om 6 runder. Vi har kampe mod FCN, Horsens, Vejle, OB og SønderjyskE foruden FCM. Det er overhovedet ikke i kampen mod FCM hvor vi er "pisket" til noget som helst.Pastorius skrev: ↑15. feb 2021, 09:26Tåleligt er det ikke - vi er pisket til at få point (og helst 3) mod FCM nu, og skal skal vi altså stort set vinde resten af kampene for at komme med, hvor det bliver sjovt. Men det var ikke forventeligt at vi bare kørte hen over Randers. I hvert fald ikke her. Randers er absolut et af de mest formstærke hold i ligaen, og de har vel ikke været bedre end de er nu i meget lang tid.FlæskeFrank skrev: ↑15. feb 2021, 09:15Vi skal også have med i ligningen, at vi faktisk tabte til Randers i træningskamp for 1 måned siden og åbenbart har tabt de sidste gange på hjemmebane mod Randers. Så er resultatet mere tåleligt.
De har os og Nordsjælland ude.
Altså 5 kampe mod pointmæssigt svagere modstandere.
Hvis du ikke mener at vi er pisket til at få point og helst 3 snart, så er min matematik helt forkert.
Jo, vi kommer i top 6, hvis Randers og Sønderjydske taber resten af deres kampe, det sker så bare ikke.
Jeg har fundet mig til rette med, at vi endnu en sæson er udenfor top 6.
Du burde også have en smule realisme, jeg håber da du får ret, men ser det ikke ske.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Tak, jeg orkede ikke.Yankee skrev:Det er simpelthen et vanvittigt indlæg. Hvem har sagt at AaB skal spille som Valencia? Og udtalelsen om Bilbao havde intet med spillestil at gøre.Kempes skrev: ↑14. feb 2021, 23:46Efter en årrække hvor vi først skulle spille som Valencia og dernæst skulle vi være Nordens Bilbao, skal vi nu være Barcelona. Derfor en 4 back kæde!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg har realisme. Min pointe er, at det ikke er imod FCM, vi er pisket til at få point.9520AaB skrev: ↑15. feb 2021, 10:02Inden du skriger op om at vi ikke er pisket til noget som helst, så tag lige med i ligningen at Sønderjydske i deres sidste 6 kampe har Horsens, Lyngby og OB hjemme.Prica22 skrev:Nej vi er ej. Vi behøver ikke at ligge på en sjov plads før om 6 runder. Vi har kampe mod FCN, Horsens, Vejle, OB og SønderjyskE foruden FCM. Det er overhovedet ikke i kampen mod FCM hvor vi er "pisket" til noget som helst.Pastorius skrev: ↑15. feb 2021, 09:26Tåleligt er det ikke - vi er pisket til at få point (og helst 3) mod FCM nu, og skal skal vi altså stort set vinde resten af kampene for at komme med, hvor det bliver sjovt. Men det var ikke forventeligt at vi bare kørte hen over Randers. I hvert fald ikke her. Randers er absolut et af de mest formstærke hold i ligaen, og de har vel ikke været bedre end de er nu i meget lang tid.FlæskeFrank skrev: ↑15. feb 2021, 09:15Vi skal også have med i ligningen, at vi faktisk tabte til Randers i træningskamp for 1 måned siden og åbenbart har tabt de sidste gange på hjemmebane mod Randers. Så er resultatet mere tåleligt.
De har os og Nordsjælland ude.
Altså 5 kampe mod pointmæssigt svagere modstandere.
Hvis du ikke mener at vi er pisket til at få point og helst 3 snart, så er min matematik helt forkert.
Jo, vi kommer i top 6, hvis Randers og Sønderjydske taber resten af deres kampe, det sker så bare ikke.
Jeg har fundet mig til rette med, at vi endnu en sæson er udenfor top 6.
Du burde også have en smule realisme, jeg håber da du får ret, men ser det ikke ske.
Sent from my iPhone using Tapatalk