Fint du nuancerer det noget.jonas386 skrev: ↑12. maj 2025, 12:18Hvis man insisterer på, at SSE22 er den primære årsag til vi har mistet den position i dansk fodbold, som vi har haft i evigheder, så nærmer det sig det Trump-agtige. Det er så absurd et standpunkt der taler imod alt vi (som AaB fans) ved, og ignorerer alt der er sket fra fyringen af Lars Søndergaard og frem til nedrykningen i 23'. Det har ikke noget med halvdelen (eller 20%) af noget at gøre.Halil skrev: ↑12. maj 2025, 12:00Kom nu lidt, Jonas.jonas386 skrev: ↑12. maj 2025, 11:52DeT eR jO eT fAkTuMR Rosenberg skrev: ↑12. maj 2025, 11:49Det var godt nok et ynkeligt svar.jonas386 skrev: ↑12. maj 2025, 11:41Du kan jo starte med at læse dine egne indlæg fra de sidste - hvad 7-8 måneder - selvom jeg godt kan fornemme du ikke rigtigt gider stå på mål for det du skriver når det kommer til stykket.R Rosenberg skrev: ↑12. maj 2025, 11:35Kunne du ikke være så god at komme med eksempler på det? For det har jeg da helt misset i den generelle debat.
Der er begyndt at sprede sig sådan en Trump-agtig ide om, at klubben faktisk var super veldrevet, og slet ikke havde kurs direkte imod konkursens afgrund,
Det er lidt af et statement, som jeg ikke helt ved hvorfor du skriver?
Mig bekendt er der måske enkelte galninge som udtrykker dette i løbet af sæsonen, men der er noget vej til over halvdelen af debatsiden synes dette er fakta(eller hvordan dit statement skal tolkes med "Trump-agtig ide" og den alternative virkelighed har opbakning fra ca. 50 % af USAs befolkning).
Det nærmer sig også det Trump-agtige når man påstår, at det nok ikke var gået så galt, hvis vi havde haft et dansk ejerskab og en dansk ledelse med viden om dansk fodbold. Som om det ikke præcis er et dansk ejerskab, med dansk ledelse og erfaring fra dansk fodbold der har bragt os nedrykning og så meget nedtur, at klubben blev nærmest foræret væk.
Og det skriver jeg, fordi det er åbentlyst manipulerende, tegn på dårlig hukommelse eller at man ganske enkelt ikke ved bedre. Alle tre ting der passer fint på Trumps måde at kommunikere på.
Min opfattelse er stadig, at det ikke er mange på debatsiden som sir tyskerne er roden til alt ondt.
Der er dog en del som betvivler tyskernes evne til at vende skuden for AaB. Det synes jeg er et maje fair synspunkt.