Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Funky
- Allstar

Belwas skrev: ↑7. aug 2025, 11:38
Jeg er nok ikke helt enig i Makolli. Jeg kan godt forstå "han ser god ud" fordi han faktisk gør det ok på bolden og han er virkelig god til at forsvare fremad. Men han placerer sig godt nok skidt, og han har ingen fornemmelse for hans bagrum overhovedet. Prøv f.eks. at se ved den store hovedstødschance til Hjørrings spidsangriber. Hvordan kan højre midtstopper lade deres eneste angriber stå fri bag ryggen på ham, på et indlæg fra venstre? Det er helt væk...
Måske det kommer til at hænge på, hvor meget fart en ny forsvarsspiller kommer med. Har vedkommende speed i fusserne, så kunne det vel godt være Pudel, man havde som makker.
Og jeg er lidt vild med Pudel. Han smider altså et par gode fremlægninger i hver eneste kamp, og i går var han den eneste, som kunne gøre noget overfor Mad Dog Steffensen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Bros
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth
synes det er billigt sluppet, kun med 3 dage, men hvad vi skal heldigvis ikke spille imod dem mere i denne sæson
nu er det bare videre og håbe den kamp gav noget selvtillid til Holdet

-
Funky
- Allstar

Bros skrev: ↑8. aug 2025, 15:32
synes det er billigt sluppet, kun med 3 dage, men hvad vi skal heldigvis ikke spille imod dem mere i denne sæson
nu er det bare videre og håbe den kamp gav noget selvtillid til Holdet
Tre dage er vist “standard”. Netop, videre, gerne med mere selvtillid til kampen på søndag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
troelsh
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
At høre hans kommentarer efter kampen om de er lige gode om det er bare helt i skoven, og man bør få mere for at udøve vold på en fodboldbane.
Af ren nysgerrighed vil man egentlig kunne blive dømt for vold for sådan en episode? Var det sket i Jomfru Ane Gade er det et klart ja.
Håber vi har en jurist på linjen