3. kval.runde CL; Dinamo Zagreb - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Narildsen
2. div
2. div
Geografisk sted: Odense

Re: 3. kval.runde CL; Dinamo Zagreb - AaB

Indlæg af Narildsen » 6. aug 2014, 23:49

Jeg græder drenge. Fuck hvor er det vigtigt at vi vinder denne kamp!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. aug 2014, 23:49

mich1596 skrev::cheers: Stolt Allan Garde på den fede lidt ydmyge måde........fantastisk at være med til....nu vil jeg finde et godt værtshus på amager/chr havn....nogle der kender et?
Tag på Eiffelbar i Wildersgade!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 6. aug 2014, 23:51

Kæmpe applaus til vores trofaste fans på lægterne!!! Håber de bliver passet godt på!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 6. aug 2014, 23:51

Poker-One-Kenobi skrev:
mich1596 skrev::cheers: Stolt Allan Garde på den fede lidt ydmyge måde........fantastisk at være med til....nu vil jeg finde et godt værtshus på amager/chr havn....nogle der kender et?
Eller Stjernen. Det ligger dog i Nansensgade.

Der har været masser af AaB folk idag.

ps: Mere hate mod Mö!!!
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 6. aug 2014, 23:52

MightyReds skrev:AaB estimerer at effekten af sejren er 35mio, selvom vi ryger ud i næste runde. Dertil vel ca 65 mio fra emissionen, som jeg forventer bliver fuldtegnet nu.

Sammenholdt med at vi har lukket de sorte huller i økonomien, trimmet lønningerne, har den bredeste trup nogensinde, og har spiller der kan sælges med unge spillere klar i kulissen er nok til at man kan håbe dette eventyr langtfra er slut endnu :-)
OG det fede er så at nu sidder der ENDELIG en mand i spidsen for det hele (Schoors) som vægter vores økonomi højere end alt andet.
Fremtiden ser sindssyg positiv ud!
Der kommer IKKE flere 20-100 millioner kr underskud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 7. aug 2014, 00:01

Miraklet i Zagreb. Hvor er det smukt!

Efter kampen i Aalborg meldte jeg ud at det var game over, men jeg skal heldigvis love for at jeg tog gruelig fejl. Jeg ved ikke hvor mange år ældre jeg blev under kampen, det var hårdt for følelses registret.

Det var lidt den omvendte kamp i forhold til kampen i Aalborg. Zagreb spillede bedst og skabte mange chancer, mens vi spillede skidt men til gengæld var effektive. Spillet var ikke særlig godt, men pyt med det. Effektivitet og en stærk Nicolai sikrede sejren.

:aabfan:

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 7. aug 2014, 00:02

Mon der er nogen på Fyn der tænker at der blev scoret tre "OB" mål i dagens kval kampe til CL?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. aug 2014, 00:06

Fuck det er fedt, hvis min over- og underboer har luret jeg er AaB'er kan de vidst ikke undgå at vide AaB har vundet i aften. Fuck det er stort, vi har sikret os vores fjerde gruppespil i klubbens historie på 19 år. Lad os nu tage det helt store og få malet tyren igen.

Er imponeret over det her hold gang på gang, især evnen til at præstere uden vigtige spillere. Der er altså en fantastisk mentalitet på det her hold, som er et virkeligt godt fundament. Er imponeret over Larsen og Thelander som er ved at vokse til megaprofiler. Jeg er imponeret over, at holdet er så stærkt at vi kan spille en uprøvet (talentfuld) spiller uden problemer mod Zagreb.

Kampen idag var mindre god for nu at være ærlig, men fuck det når man ser på det var det stik modsatte i sidste uge. Offside eller ikke offside, who cares, hvis dommerkendelser går op over tid så er var det nok bare modvægten til tyveriet i 99.

Er enig med den der siger, at fremtiden tegner lys. Med den ledelse og de kompetencer i den sportslige sektor kan jeg godt se os blive en del af en permanent top 3 de næste mange år. Klubben er drevet godt både sportsligt og økonomisk og i fremtiden vil vi nok også kunne agere, hvis der ikke lige er en Kusk, Lucas eller Helen på spring. Fortsæt det gode arbejde Schoors, Gaarde mfl.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 7. aug 2014, 00:12

Nu kan AaB installerer wiki på stadion uden at skulle ty til en snoldet sponsoraftale, hej BIF.

De penge kan frikøbe Helenius og Enevoldsen samt skrive englændere kontrakt med AK organdien. Jo fremtiden ser væsentlig lysere ud.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 7. aug 2014, 00:40

FlæskeFrank skrev:Nu kan AaB installerer wiki på stadion uden at skulle ty til en snoldet sponsoraftale, hej BIF.

De penge kan frikøbe Helenius og Enevoldsen samt skrive englændere kontrakt med AK organdien. Jo fremtiden ser væsentlig lysere ud.
Haha, det er satme et fedt indlæg, Frank.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 7. aug 2014, 00:46

Det er sjovt at læse bitre eller hånende kommentarer oversat af Google translate.

http://www.vecernji.hr/nogomet/dinamo-p ... aka-954412" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

robuzt
Lilleput
Lilleput

Indlæg af robuzt » 7. aug 2014, 01:04

Ha, ha - min favorit:
Der er ingen skam at tabe hjem af de danske automekanikere og sættevogne amatører derude, nogle landsbyer. Men de er i verden gav brødre Laudrup.prije 30 år

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 7. aug 2014, 01:22

Det er noget svært lige at fatte hvad der skete hertil aften, vanvittigt vigtigt. Aner ikke hvordan jeg skal falde til ro oven på det her

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2014, 01:29

Gentleman Finn skrev:Det er noget svært lige at fatte hvad der skete hertil aften, vanvittigt vigtigt. Aner ikke hvordan jeg skal falde til ro oven på det her
Har det helt paa samme maade. Vi er gaaet fra at vaere doemt ude, til at have en reel mulighed for at havne i Champions League! Det er slet ikke til at fatte hvad der er sket.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 7. aug 2014, 01:30

Jesper Thygesens skrål. Priceless.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... t-til-2-0/
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 7. aug 2014, 01:36

Gentleman Finn skrev:Det er noget svært lige at fatte hvad der skete hertil aften, vanvittigt vigtigt. Aner ikke hvordan jeg skal falde til ro oven på det her
har det på samme måde umuligt at falde i søvn - er så ufatteligt stolt af hele holdet - komplet vanvittig aften :aabfan: :aabfan:
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 7. aug 2014, 01:40

Halil skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Eller Stjernen. Det ligger dog i Nansensgade.

Der har været masser af AaB folk idag.

ps: Mere hate mod Mö!!!
TAK....fandt eifel selv :cheers: skulle hilse fra et par glade fck fans og en enkelt nervøs bifer....... Eifel var et fedt sted....tak :cool:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 7. aug 2014, 05:03

Iflg. D. Søndergaard blev holdet modtaget af en flok fans da de landede i lufthavnen. Respekt!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 7. aug 2014, 05:34

Er lige stået op, blev nød til at tjekke AaBs hjemmeside for at se om det hele nu havde været en sød drøm. Men nej, vi er i fucking europæisk gruppespil!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
KME
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Indlæg af KME » 7. aug 2014, 06:57

Sådan AaB! Kom nu bare med Red Bull!! :-)
AaB fan since 1991 :aabfan:

Besvar