3. kval.runde CL; Dinamo Zagreb - AaB
Re: 3. kval.runde CL; Dinamo Zagreb - AaB
Jeg græder drenge. Fuck hvor er det vigtigt at vi vinder denne kamp!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Tag på Eiffelbar i Wildersgade!mich1596 skrev:Stolt Allan Garde på den fede lidt ydmyge måde........fantastisk at være med til....nu vil jeg finde et godt værtshus på amager/chr havn....nogle der kender et?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Kæmpe applaus til vores trofaste fans på lægterne!!! Håber de bliver passet godt på!!
Ska' vi hak'?
Eller Stjernen. Det ligger dog i Nansensgade.Poker-One-Kenobi skrev:Tag på Eiffelbar i Wildersgade!mich1596 skrev:Stolt Allan Garde på den fede lidt ydmyge måde........fantastisk at være med til....nu vil jeg finde et godt værtshus på amager/chr havn....nogle der kender et?
Der har været masser af AaB folk idag.
ps: Mere hate mod Mö!!!
Uden Synd Ingen Frelse
OG det fede er så at nu sidder der ENDELIG en mand i spidsen for det hele (Schoors) som vægter vores økonomi højere end alt andet.MightyReds skrev:AaB estimerer at effekten af sejren er 35mio, selvom vi ryger ud i næste runde. Dertil vel ca 65 mio fra emissionen, som jeg forventer bliver fuldtegnet nu.
Sammenholdt med at vi har lukket de sorte huller i økonomien, trimmet lønningerne, har den bredeste trup nogensinde, og har spiller der kan sælges med unge spillere klar i kulissen er nok til at man kan håbe dette eventyr langtfra er slut endnu :-)
Fremtiden ser sindssyg positiv ud!
Der kommer IKKE flere 20-100 millioner kr underskud!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Miraklet i Zagreb. Hvor er det smukt!
Efter kampen i Aalborg meldte jeg ud at det var game over, men jeg skal heldigvis love for at jeg tog gruelig fejl. Jeg ved ikke hvor mange år ældre jeg blev under kampen, det var hårdt for følelses registret.
Det var lidt den omvendte kamp i forhold til kampen i Aalborg. Zagreb spillede bedst og skabte mange chancer, mens vi spillede skidt men til gengæld var effektive. Spillet var ikke særlig godt, men pyt med det. Effektivitet og en stærk Nicolai sikrede sejren.

Efter kampen i Aalborg meldte jeg ud at det var game over, men jeg skal heldigvis love for at jeg tog gruelig fejl. Jeg ved ikke hvor mange år ældre jeg blev under kampen, det var hårdt for følelses registret.
Det var lidt den omvendte kamp i forhold til kampen i Aalborg. Zagreb spillede bedst og skabte mange chancer, mens vi spillede skidt men til gengæld var effektive. Spillet var ikke særlig godt, men pyt med det. Effektivitet og en stærk Nicolai sikrede sejren.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Mon der er nogen på Fyn der tænker at der blev scoret tre "OB" mål i dagens kval kampe til CL?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Fuck det er fedt, hvis min over- og underboer har luret jeg er AaB'er kan de vidst ikke undgå at vide AaB har vundet i aften. Fuck det er stort, vi har sikret os vores fjerde gruppespil i klubbens historie på 19 år. Lad os nu tage det helt store og få malet tyren igen.
Er imponeret over det her hold gang på gang, især evnen til at præstere uden vigtige spillere. Der er altså en fantastisk mentalitet på det her hold, som er et virkeligt godt fundament. Er imponeret over Larsen og Thelander som er ved at vokse til megaprofiler. Jeg er imponeret over, at holdet er så stærkt at vi kan spille en uprøvet (talentfuld) spiller uden problemer mod Zagreb.
Kampen idag var mindre god for nu at være ærlig, men fuck det når man ser på det var det stik modsatte i sidste uge. Offside eller ikke offside, who cares, hvis dommerkendelser går op over tid så er var det nok bare modvægten til tyveriet i 99.
Er enig med den der siger, at fremtiden tegner lys. Med den ledelse og de kompetencer i den sportslige sektor kan jeg godt se os blive en del af en permanent top 3 de næste mange år. Klubben er drevet godt både sportsligt og økonomisk og i fremtiden vil vi nok også kunne agere, hvis der ikke lige er en Kusk, Lucas eller Helen på spring. Fortsæt det gode arbejde Schoors, Gaarde mfl.
Er imponeret over det her hold gang på gang, især evnen til at præstere uden vigtige spillere. Der er altså en fantastisk mentalitet på det her hold, som er et virkeligt godt fundament. Er imponeret over Larsen og Thelander som er ved at vokse til megaprofiler. Jeg er imponeret over, at holdet er så stærkt at vi kan spille en uprøvet (talentfuld) spiller uden problemer mod Zagreb.
Kampen idag var mindre god for nu at være ærlig, men fuck det når man ser på det var det stik modsatte i sidste uge. Offside eller ikke offside, who cares, hvis dommerkendelser går op over tid så er var det nok bare modvægten til tyveriet i 99.
Er enig med den der siger, at fremtiden tegner lys. Med den ledelse og de kompetencer i den sportslige sektor kan jeg godt se os blive en del af en permanent top 3 de næste mange år. Klubben er drevet godt både sportsligt og økonomisk og i fremtiden vil vi nok også kunne agere, hvis der ikke lige er en Kusk, Lucas eller Helen på spring. Fortsæt det gode arbejde Schoors, Gaarde mfl.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu kan AaB installerer wiki på stadion uden at skulle ty til en snoldet sponsoraftale, hej BIF.
De penge kan frikøbe Helenius og Enevoldsen samt skrive englændere kontrakt med AK organdien. Jo fremtiden ser væsentlig lysere ud.
De penge kan frikøbe Helenius og Enevoldsen samt skrive englændere kontrakt med AK organdien. Jo fremtiden ser væsentlig lysere ud.
- FlæskeFrank
Haha, det er satme et fedt indlæg, Frank.FlæskeFrank skrev:Nu kan AaB installerer wiki på stadion uden at skulle ty til en snoldet sponsoraftale, hej BIF.
Uden Synd Ingen Frelse
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er sjovt at læse bitre eller hånende kommentarer oversat af Google translate.
http://www.vecernji.hr/nogomet/dinamo-p ... aka-954412" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vecernji.hr/nogomet/dinamo-p ... aka-954412" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Ha, ha - min favorit:
Der er ingen skam at tabe hjem af de danske automekanikere og sættevogne amatører derude, nogle landsbyer. Men de er i verden gav brødre Laudrup.prije 30 år
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er noget svært lige at fatte hvad der skete hertil aften, vanvittigt vigtigt. Aner ikke hvordan jeg skal falde til ro oven på det her
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Har det helt paa samme maade. Vi er gaaet fra at vaere doemt ude, til at have en reel mulighed for at havne i Champions League! Det er slet ikke til at fatte hvad der er sket.Gentleman Finn skrev:Det er noget svært lige at fatte hvad der skete hertil aften, vanvittigt vigtigt. Aner ikke hvordan jeg skal falde til ro oven på det her
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
har det på samme måde umuligt at falde i søvn - er så ufatteligt stolt af hele holdet - komplet vanvittig aftenGentleman Finn skrev:Det er noget svært lige at fatte hvad der skete hertil aften, vanvittigt vigtigt. Aner ikke hvordan jeg skal falde til ro oven på det her
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
TAK....fandt eifel selvHalil skrev:Eller Stjernen. Det ligger dog i Nansensgade.Poker-One-Kenobi skrev:Tag på Eiffelbar i Wildersgade!mich1596 skrev:Stolt Allan Garde på den fede lidt ydmyge måde........fantastisk at være med til....nu vil jeg finde et godt værtshus på amager/chr havn....nogle der kender et?
Der har været masser af AaB folk idag.
ps: Mere hate mod Mö!!!
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Iflg. D. Søndergaard blev holdet modtaget af en flok fans da de landede i lufthavnen. Respekt!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Er lige stået op, blev nød til at tjekke AaBs hjemmeside for at se om det hele nu havde været en sød drøm. Men nej, vi er i fucking europæisk gruppespil!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Sådan AaB! Kom nu bare med Red Bull!! :-)
AaB fan since 1991