Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, 13.12.2020

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, 13.12.2020

Indlæg af mich1596 » 22. dec 2020, 01:21

Pastorius skrev:
13. dec 2020, 16:41
mich1596 skrev:
13. dec 2020, 16:33
KongGulerod skrev:
13. dec 2020, 16:26
Interviewer: "Hvor har du sat dit aftryk på holdet?"
Feher: "Jeg aner det faktisk ikke."
Sammenholdt med IAO udtalelser før kampstart lugter det lang væk af at vi nærmer os en træner der skal være klar lige efter juleferien så måske Feher har fået besked på at han ikke er manden der satses på, tydeligt presset i halvlegsinterviewet og rystende usikker efter.
Jeg tror ikke på han har fået noget at vide, men jeg tror på at de ikke har snakket alverden om det.

Jeg synes ikke han virker presset, han er bare ret ringe når han bliver interviewet. Det har han tydeligvis ikke noget naturtalent for, og det er også en af parameterne til en kommen træner.

Jeg tror egentlig han er meget ærlig. Han havde ikke brugt tiden på at finde ud af hvad der var i vejen med Rinne, bare at han skulle skiftes. Han har ikke brugt tiden på at analysere sin egen indsats, blot gjort de ting han mener er rigtige.

Havde han gået målrettet efter cheftrænerposten (og været klog), så havde han fx ikke ikke sat et at vores største salgspotentialer på bænken fra dag 1, og han var nok gået mere målrettet efter at spille med højt pres, som Friis vel nærmest blev tvunget til.
Det bed ham så i røven til sidst, sammenholdt med skader til Hiljemark og Lucas samt manglende format ved Weert og virkelige mærkelige dispositioner på angrebs positionerne hvor han i min optik havde en mulighed for at stille med et af de mest spændende angrebstalenter i norden, Prica, ja det syntes jeg stadig han er, de kunne måske have forløst hinanden, istedet bruger han Klitten, al respekt for ham, men angriber har han aldrig været, det bliver han nok heller ikke fremadrettet, der var så Fehers forsøg på at skabe en angriber.
Så hans rolle er fuldstændigt udspillet.
Tænker desværre ikke kun i AaB, han skød sig selv i foden med en kaliber 45, det kommer der sjældent noget godt ud af.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Besvar