...men på kort tid har han også vist hvor dårlig han er som back i en 4-back kæde defensivt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:38På superligaens assistsliste ligger han nr. 1 i klubben og delt nr. 7 i ligaen med fem for i år.R Rosenberg skrev: ↑24. mar 2022, 11:32Og Pallesen har ramt en medspiller med et indlæg. Miraklernes tid er ikke forbi.
https://superstats.dk/maal/assist
Træningskampe vinteren 2022
Re: Træningskampe vinteren 2022
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
haha hold nu op MC.. så slutter det forhåbeligt snakken om den mand skal have forlænget.. sløser som altid.. AaB bør ikke lave en Bræmer på ham.
...og så understregede han lige min pointe. Ikke helt alene, men alligevel.Pastorius skrev: ↑24. mar 2022, 11:40...men på kort tid har han også vist hvor dårlig han er som back i en 4-back kæde defensivt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:38På superligaens assistsliste ligger han nr. 1 i klubben og delt nr. 7 i ligaen med fem for i år.R Rosenberg skrev: ↑24. mar 2022, 11:32Og Pallesen har ramt en medspiller med et indlæg. Miraklernes tid er ikke forbi.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ser ikke kampen, men overordnet set er jeg enig. Pallesen er bedre på den mere offensive wingback, hvor hans offensive kvaliteter kommer i spil og hans mangler i forhold til placering bliver mindre udstillet.Pastorius skrev: ↑24. mar 2022, 11:40...men på kort tid har han også vist hvor dårlig han er som back i en 4-back kæde defensivt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:38På superligaens assistsliste ligger han nr. 1 i klubben og delt nr. 7 i ligaen med fem for i år.R Rosenberg skrev: ↑24. mar 2022, 11:32Og Pallesen har ramt en medspiller med et indlæg. Miraklernes tid er ikke forbi.
Synes ikke en gang det er fordi han er så fantastisk som wingback for at være ærlig. Han har da haft et bedre output på assists i denne sæson, men han er jo ikke hurtig ala. Dalsgaard eller Mæhle og synes også hans indlægsspil er alt for ensidigt og ikke noget der på samme måde skaber ubalance hos modstanderne. Det var Dalsgaards cut-back bold f.eks. emminent fordi deres back samtidig ikke kunne følge med ham. Pallesen arbejder forbilledeligt med det han har, men jeg synes ikke det er specielt godt og især, hvis vi skal spille med fire bagi bør højre og for så vidt venstre back være et fokuspunkt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:43Ser ikke kampen, men overordnet set er jeg enig. Pallesen er bedre på den mere offensive wingback, hvor hans offensive kvaliteter kommer i spil og hans mangler i forhold til placering bliver mindre udstillet.Pastorius skrev: ↑24. mar 2022, 11:40...men på kort tid har han også vist hvor dårlig han er som back i en 4-back kæde defensivt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:38På superligaens assistsliste ligger han nr. 1 i klubben og delt nr. 7 i ligaen med fem for i år.R Rosenberg skrev: ↑24. mar 2022, 11:32Og Pallesen har ramt en medspiller med et indlæg. Miraklernes tid er ikke forbi.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kigger kun med et halvt øje. Men blev Magnus voldsom skadet, så vi nu både har Ferreira, Thorarinsson og Magnus ude til den centrale midt mod FCK ?
Så bliver det måske utilsigtet mit forslag om Højholt bagerst og Fossum forrest til næste kamp.
#ingenskadertak.
Så bliver det måske utilsigtet mit forslag om Højholt bagerst og Fossum forrest til næste kamp.
#ingenskadertak.
- FlæskeFrank
Det lignede umiddelbart blot et slagFlæskeFrank skrev: ↑24. mar 2022, 12:22Kigger kun med et halvt øje. Men blev Magnus voldsom skadet, så vi nu både har Ferreira, Thorarinsson og Magnus ude til den centrale midt mod FCK ?
#ingenskadertak.
Shit vi spiller usammenhængede. Tonsvis af fejl.. Og lige så snart Vendsyssel har bolden, så har de meget let ved at føre den op på vores banehalvdel.
Nu så jeg ikke 1. halvleg, men 2. halvleg har været ret så dårlig..
Nu så jeg ikke 1. halvleg, men 2. halvleg har været ret så dårlig..
Arh… han prøvede at fortsætte og måtte opgive. Tænker ikke hannkommer til at træne de næste dage til en start.Don Bong skrev:Det lignede umiddelbart blot et slagFlæskeFrank skrev: ↑24. mar 2022, 12:22Kigger kun med et halvt øje. Men blev Magnus voldsom skadet, så vi nu både har Ferreira, Thorarinsson og Magnus ude til den centrale midt mod FCK ?
#ingenskadertak.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det ene udelukket ikke det andet. Et slag kan bestemt gøre ondt og få ham til at sidde ude et par dage. Men det lignede ikke noget helt vildt, der gør at han er ude i flere uger.Pastorius skrev: ↑24. mar 2022, 12:35Arh… han prøvede at fortsætte og måtte opgive. Tænker ikke hannkommer til at træne de næste dage til en start.Don Bong skrev:Det lignede umiddelbart blot et slagFlæskeFrank skrev: ↑24. mar 2022, 12:22Kigger kun med et halvt øje. Men blev Magnus voldsom skadet, så vi nu både har Ferreira, Thorarinsson og Magnus ude til den centrale midt mod FCK ?
#ingenskadertak.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Er der nogle fra Vendsyssel, som Inge Andre skal passe op efter kampen med et kontraktudspil ? Konate virker altid spændende, men er niveauet kun til den næstbedste række ?
- FlæskeFrank
Han er 32..FlæskeFrank skrev: ↑24. mar 2022, 12:46Er der nogle fra Vendsyssel, som Inge Andre skal passe op efter kampen med et kontraktudspil ? Konate virker altid spændende, men er niveauet kun til den næstbedste række ?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Slut 1-2.
Når vi kan holde presset er vi gode, men så snart vi ikke kan det længere, og modstanderne står dybt, så er der ikke mange lyspunkter.
Når vi kan holde presset er vi gode, men så snart vi ikke kan det længere, og modstanderne står dybt, så er der ikke mange lyspunkter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er ikke den store Pallesen fan - han er en nogenlunde spiller der spiller nogenlunde i næsten alle kampe. Det ville være fedt hvis han blev overhalet af et talent, men jeg ser det ikke som et enormt behov at gøre noget ved positionen. Højre back er den mindst vigtige position i fodbold, så at der render en jævn spiller rundt der er ikke et enromt problem.Jakobsen skrev: ↑24. mar 2022, 11:59Synes ikke en gang det er fordi han er så fantastisk som wingback for at være ærlig. Han har da haft et bedre output på assists i denne sæson, men han er jo ikke hurtig ala. Dalsgaard eller Mæhle og synes også hans indlægsspil er alt for ensidigt og ikke noget der på samme måde skaber ubalance hos modstanderne. Det var Dalsgaards cut-back bold f.eks. emminent fordi deres back samtidig ikke kunne følge med ham. Pallesen arbejder forbilledeligt med det han har, men jeg synes ikke det er specielt godt og især, hvis vi skal spille med fire bagi bør højre og for så vidt venstre back være et fokuspunkt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:43Ser ikke kampen, men overordnet set er jeg enig. Pallesen er bedre på den mere offensive wingback, hvor hans offensive kvaliteter kommer i spil og hans mangler i forhold til placering bliver mindre udstillet.Pastorius skrev: ↑24. mar 2022, 11:40...men på kort tid har han også vist hvor dårlig han er som back i en 4-back kæde defensivt.Eksil skrev: ↑24. mar 2022, 11:38På superligaens assistsliste ligger han nr. 1 i klubben og delt nr. 7 i ligaen med fem for i år.R Rosenberg skrev: ↑24. mar 2022, 11:32Og Pallesen har ramt en medspiller med et indlæg. Miraklernes tid er ikke forbi.
Det ville være fedt hvis Dalsgaard startede bilen og kom hjem, men det sker nok ikke før FCM har en brasser de skal prøve af på pladsen.
I moderne fodbold er back-positionen da en af de allervigtigste..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Næ. Reelt er det den du bedst kan slippe afsted med at spille med en halvdårlig spiller på.
Det er også reflekteret på markedet, hvor lønninger og priser på backs, især højrebenede, er for mindre end alle andre positioner.
Jeg synes meget det kommer an på hvordan man spiller (selvklart). Hvis det er en eller anden variant hvor backspilleren står for nærmest al' bredde i spillet, som vi selv har praktiseret en overgang, så synes jeg da vi selv er et godt eksempel på hvor sløjt det kan stå til, hvis man nedprioriterer backpositionerne og hvor vigtigt det er med et offensivt output fra de positioner.
Du kan godt overleve selvom du har ringe backs, men du kan ikke få længerevarende succes hvis ikke det prioriteres.
Det er i øvrigt ikke fordi jeg betvivler det du siger, men har du evt. en opgørelse over priser og lønninger på deforskellige positioner?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Givetvis mere brugbart for Friis end en søvnig 2-0 sejr, hvis man skal sige, at noget ikke er så skidt, at det ikke er godt for noget.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja. Hellere fire bagi og så en ordenlig røvful end en sejr der giver falske forhåbninger om at det kan fungere. Cifuentes skulle jo også lige lære at spillerne overhovedet ikke var klar til den slags, med nogle dyre pointtab som lektie.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Måske meget godt at træerne ikke vokser helt op i himlen, sådan lige med det samme.. for det var dælme en sløj omgang. Og Friis var da absolut heller ikke tilfreds, han fik råbt sig hæs… Gedsted med en ok kamp, det samme med Prip - han tager masser af initiativ. Højholt med både skidt og kanel.. Markaric med et mål og det var så også det eneste positive at sige om ham - en ugidelig attitude og ikke meget spillemæssigt lykkes.
Magnus kom ned på jorden igen, efter hans gode kamp mod Brøndby