Augo har været, er og vil være en vigtig spiller for AaB - også fremad rettet. Angående hans niveau i dag og hvad han tidligere har vist, så bør man måske tænke engang eller to over, at der er et liv udenfor fodbolden og acceptere at der er udsving. Jeg er sikker på, det er en inverstering der kommer mange gange tilbage.AalborgTrendies skrev:Er du i familie med ham? Du roser ham stort set hver gang, selv i kampe hvor alle andre har ham blandt de 3 dårligste.MHJ skrev:God kamp igen af Augo forresten. Tydeligt at se hans vigtighed for holdet, nu hvor han er kommet i sving. Kommer i vejen for meget, og er også ok i det fremadrettede i dag, skønt det på ingen måde er hans styrke.
Han var ved at koste point nu for 3. kamp i træk med livsfarlige boldtab. Sidst mod Silkeborg var han god fremadrettet, i dag manglede han i den grad kølighed i sit spil, især da Würtz røg ud. Han mangler stadig ekstremt meget timing i sit spil efter sin skade.
Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
kan man ikke se highlights et sted?
går ud fra AaB tv er røget sammen med resten af dødsboet...
kunne egentlig godt tænke mig at se Nicklas Helenius drible tur på baglinjen igen...
de viser den ikke i goalshows eller roundups.
går ud fra AaB tv er røget sammen med resten af dødsboet...
kunne egentlig godt tænke mig at se Nicklas Helenius drible tur på baglinjen igen...
de viser den ikke i goalshows eller roundups.
Jeg vil bare lige kommenterer, at Denne kamp, ubetinget, må være årets kamp i superligaen. Det er længe siden jeg har oplevet noget så medrivende. Jeg har sjældent rendt så meget rundt i min stue og hhv. bandet, råbt og jublet. Fantastisk kamp.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Enig, desuden kan man spørge sig selv om vi havde vundet den kamp, hvis kaptajnen ikke havde været der til i dén grad at gå forrest i et vanvittigt arbejdsraseri. Augo har, af forskellige årsager, været voldsomt vigtig i de to sidste sejre, og bliver det igen mod FCK. Uanset at hans form måske stadig ikke er helt oppe og ringe, er han kommet så langt at han igen er en vigtig faktor for holdet, og gudskelov for det - vi kan ikke undvære Augo.NIN den fromme skrev:Augo har været, er og vil være en vigtig spiller for AaB - også fremad rettet. Angående hans niveau i dag og hvad han tidligere har vist, så bør man måske tænke engang eller to over, at der er et liv udenfor fodbolden og acceptere at der er udsving. Jeg er sikker på, det er en inverstering der kommer mange gange tilbage.AalborgTrendies skrev:Er du i familie med ham? Du roser ham stort set hver gang, selv i kampe hvor alle andre har ham blandt de 3 dårligste.MHJ skrev:God kamp igen af Augo forresten. Tydeligt at se hans vigtighed for holdet, nu hvor han er kommet i sving. Kommer i vejen for meget, og er også ok i det fremadrettede i dag, skønt det på ingen måde er hans styrke.
Han var ved at koste point nu for 3. kamp i træk med livsfarlige boldtab. Sidst mod Silkeborg var han god fremadrettet, i dag manglede han i den grad kølighed i sit spil, især da Würtz røg ud. Han mangler stadig ekstremt meget timing i sit spil efter sin skade.