Han græd, da vi vandt EM. Så får man tv-tid.FIDEL skrev: ↑15. feb 2021, 17:55Vildt, at man kan tage Flemming Poulsen seriøst. Han aner ikke hvad der foregår i AaB, og er elendig til at formulere sig. Utroligt, at han er "tv-ekspert". Synes ærligt talt han virker en smule dement.Klaus skrev: ↑15. feb 2021, 16:49Naturligvis skal han have sin chance. Men jeg bryder mig altså ikke, om den behandling Kusk fik i går. Selvom Povlsen ikke sagde mange rigtige ting, mener jeg han var helt spot-on når det handler om Kusk.Yankee skrev: ↑15. feb 2021, 09:30Det er simpelthen et vanvittigt indlæg. Hvem har sagt at AaB skal spille som Valencia? Og udtalelsen om Bilbao havde intet med spillestil at gøre.Kempes skrev: ↑14. feb 2021, 23:46Efter en årrække hvor vi først skulle spille som Valencia og dernæst skulle vi være Nordens Bilbao, skal vi nu være Barcelona. Derfor en 4 back kæde!
Med i den strategi har man bare glemt at danske fodboldbaner kun i 2-3 måneder om året egner sig til teknisk fodbold.
Nå ja og så har vi baseret ud fra kampen i dag glemt, at vi ikke har meget mere end et par dygtige tekniske spillere i truppen. Den ene er kronisk skadet, den anden så vi kun på banen da han skulle voksenmobbes med blomster.
Næste gang vi skifter træner håber jeg vi skal spille som Atletico Madrid. Det ser ud til at de kan vinde mesterskabet selv om de ikke har det største budget
AaB har haft en relativt genkendelig stil på ungdoms- og seniorhold i mange år, men den har jo aldrig været mere fast end at meget kunne ændres. Problemet er at den stil i mange år ikke har smittet af på rekrutteringen. Man har hentet alt for mange spillere, der overhovedet ikke passer til spillestilen og det 2014-udtryk man hele tiden jagtede.
Nu har vi fået en træner, der har sat en noget mere simpel og let-forståelig struktur op. Alle forstår rollerne i en 4-2-3-1, mens det ofte var ret svært at finde ud af hvad de enkelte spillere egentlig skulle i den underlige 3-4-1-2-formation, der blev kørt. Nu har vi to 6'ere, en 10'er, to kanter og en angriber. Det er til at forholde sig til og jeg synes også allerede det har virket forløsende på flere af vores spillere - selvfølgelig især Iver Fossum, der har været blændende i de første tre kampe.
Der er stadig meget lang vej at gå, men jeg synes Cifuentes fortjener en ordentlig chance før vi begynder at tale om næste trænerskifte.
Frygten er vel også lidt historisk betinget. Jeg husker godt sidst vi fik et af Norden største trænertalenter til byen.
Kamptråd: AaB - Randers FC, 14.02.2021
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 14.02.2021
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det værste ved alle de point vi har misset, det er at man nu kan sidde og se Fischer score et mål, og er nødt til at være lidt tilfreds med det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det værste er, synes jeg, at tyskerne desværre ikke ligner et hold som lige giver pointene væk - selv om de tabte her til aften.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nej, hverken OB eller SJE lader sig sådan bare lige køre over. Vi skal tage os sammen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert