Det kan vel højst være fejlsigninger.. de har vel ikke kostet mere end deres lønninger. Og jeg mener da ikke Carsten G. gjorde det skidt mod bønderne. Ham færringen kender jeg intet til, men jeg går da ikke ud fra man har signet folk til fremtiden, med den afstand vi har til danmarksserien..Mr. Larsen skrev:fejlkøb ?Hanga skrev:Jeg undrer mig stærkt over, hvorfor man har hentet Godtfredsen og færingen ind, hvis man alligevel vil bruge Augu som 1. afløser i forsvaret. Jeg synes vi tydeligt har set, at hans manglende erfaring på pladsen har kostet flere scoringer nu.Mr. Larsen skrev:Vi har jo ingen bredde i forsvaret, når bare en af de første 4 favoritter er ude, så er vi fucked i det forsvar.
Kamptråd AaB - Silkeborg
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd AaB - Silkeborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Der kunne AaB lærer meget af SIF, de har sat tæring efter næring og fået rigtig meget ud af spiller, som ikke nødvendigvis har været de store stjerne i andre klubber tidligere.Flower skrev:Det kan vel højst være fejlsigninger.. de har vel ikke kostet mere end deres lønninger. Og jeg mener da ikke Carsten G. gjorde det skidt mod bønderne. Ham færringen kender jeg intet til, men jeg går da ikke ud fra man har signet folk til fremtiden, med den afstand vi har til danmarksserien..Mr. Larsen skrev:fejlkøb ?Hanga skrev:Jeg undrer mig stærkt over, hvorfor man har hentet Godtfredsen og færingen ind, hvis man alligevel vil bruge Augu som 1. afløser i forsvaret. Jeg synes vi tydeligt har set, at hans manglende erfaring på pladsen har kostet flere scoringer nu.Mr. Larsen skrev:Vi har jo ingen bredde i forsvaret, når bare en af de første 4 favoritter er ude, så er vi fucked i det forsvar.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Flower
- Allstar

Sådan en spiller som Jesper Bech har da ikke værret prangene i SIf-trøjen, tværtimod. Men du må da gerne komme med nogle eksempler, jeg kan ikke lige få øje på dem.Mr. Larsen skrev:Der kunne AaB lærer meget af SIF, de har sat tæring efter næring og fået rigtig meget ud af spiller, som ikke nødvendigvis har været de store stjerne i andre klubber tidligere.Flower skrev:Det kan vel højst være fejlsigninger.. de har vel ikke kostet mere end deres lønninger. Og jeg mener da ikke Carsten G. gjorde det skidt mod bønderne. Ham færringen kender jeg intet til, men jeg går da ikke ud fra man har signet folk til fremtiden, med den afstand vi har til danmarksserien..Mr. Larsen skrev:fejlkøb ?Hanga skrev:Jeg undrer mig stærkt over, hvorfor man har hentet Godtfredsen og færingen ind, hvis man alligevel vil bruge Augu som 1. afløser i forsvaret. Jeg synes vi tydeligt har set, at hans manglende erfaring på pladsen har kostet flere scoringer nu.Mr. Larsen skrev:Vi har jo ingen bredde i forsvaret, når bare en af de første 4 favoritter er ude, så er vi fucked i det forsvar.
- Flower
- Allstar

JAJAJajajajajajajajaj ER DU VANDVITTIG ET MÅL!!!!!!
1-1 HELENIUS
1-1 HELENIUS
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
åhh lækkert endelig noget succes :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hold da kæft en kasse!! 
Flot Kasse, Helenius!
Fy for helvede en kasse!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Flower skrev:Sådan en spiller som Jesper Bech har da ikke værret prangene i SIf-trøjen, tværtimod. Men du må da gerne komme med nogle eksempler, jeg kan ikke lige få øje på dem.Mr. Larsen skrev:Der kunne AaB lærer meget af SIF, de har sat tæring efter næring og fået rigtig meget ud af spiller, som ikke nødvendigvis har været de store stjerne i andre klubber tidligere.Flower skrev:Det kan vel højst være fejlsigninger.. de har vel ikke kostet mere end deres lønninger. Og jeg mener da ikke Carsten G. gjorde det skidt mod bønderne. Ham færringen kender jeg intet til, men jeg går da ikke ud fra man har signet folk til fremtiden, med den afstand vi har til danmarksserien..Mr. Larsen skrev:fejlkøb ?Hanga skrev:Jeg undrer mig stærkt over, hvorfor man har hentet Godtfredsen og færingen ind, hvis man alligevel vil bruge Augu som 1. afløser i forsvaret. Jeg synes vi tydeligt har set, at hans manglende erfaring på pladsen har kostet flere scoringer nu.Mr. Larsen skrev:Vi har jo ingen bredde i forsvaret, når bare en af de første 4 favoritter er ude, så er vi fucked i det forsvar.
Jamen se da på tabellen, de spiller godt er stadig med i kampen om medaljerne og pladserne til Europa og det er med et hold på papiret som langtfra er prangende. Stjernen på det hold ER holdet.
Lad os da håbe, at det her betyder at den målfarlige Helenius er tilbage! Vi har brug for ham! Flot mål!
Life is good..... AaB is better!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Skal han så ikke sættes af mere?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hvis der er nogle der vil have links må de selv google: live tv stream
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Flower
- Allstar

Nuvel, tabellen lyver aldrig som man siger. Men jeg synes nu at silkeborg er et af suppens mest ustabile hold. Jeg ville aldrig turde oddse på dem, medmindre de spiller imod AaBMr. Larsen skrev:Flower skrev:Sådan en spiller som Jesper Bech har da ikke værret prangene i SIf-trøjen, tværtimod. Men du må da gerne komme med nogle eksempler, jeg kan ikke lige få øje på dem.Mr. Larsen skrev:Der kunne AaB lærer meget af SIF, de har sat tæring efter næring og fået rigtig meget ud af spiller, som ikke nødvendigvis har været de store stjerne i andre klubber tidligere.Flower skrev:Det kan vel højst være fejlsigninger.. de har vel ikke kostet mere end deres lønninger. Og jeg mener da ikke Carsten G. gjorde det skidt mod bønderne. Ham færringen kender jeg intet til, men jeg går da ikke ud fra man har signet folk til fremtiden, med den afstand vi har til danmarksserien..Mr. Larsen skrev:fejlkøb ?Hanga skrev:
Jeg undrer mig stærkt over, hvorfor man har hentet Godtfredsen og færingen ind, hvis man alligevel vil bruge Augu som 1. afløser i forsvaret. Jeg synes vi tydeligt har set, at hans manglende erfaring på pladsen har kostet flere scoringer nu.
Jamen se da på tabellen, de spiller godt er stadig med i kampen medaljerne og pladserne til Europa og det er med et hold på papiret som langtfra er prangende. Stjernen på det hold ER holdet.
Silkeborg kan spille vanvittig (taktisk) godt, og kampen efter får de en lussing på 3-0. Og så forfra igen...
Og til alle dem, der ikke forstår, hvorfor Nicklas fortsat spiller, selvom han har haft en række elendige kampe.... DERFOR.
Han er vores eneste målfarlige angriber... Har vel et af ligaens bedste spark... Men han skal blive meget bedre til spillet i feltet og til at opsnappe chancer ved at være aggressiv. Stort set alle hans mål er spark udefra.
Han er vores eneste målfarlige angriber... Har vel et af ligaens bedste spark... Men han skal blive meget bedre til spillet i feltet og til at opsnappe chancer ved at være aggressiv. Stort set alle hans mål er spark udefra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
charles
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Århus
Ja det så så sgu farligt udKøllen I Møllen skrev:Hvad sker der for Helenius' tics?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det er det pigerne vil ha, lidt farlighed a'la Charles Manson...charles skrev:Ja det så så sgu farligt udKøllen I Møllen skrev:Hvad sker der for Helenius' tics?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Spil nu fodbold, Jeppe Curth, istedetfor at smide dig ned og tude!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
ALF skrev:Skal han så ikke sættes af mere?
Nej, nu er han fast mand.....nåh ja, det er han jo allerede
AaB i hjertet
- Flower
- Allstar

Så tænker jeg straks på dette klip. Måske er det der opskriften er på damer.Poker-One-Kenobi skrev:Det er det pigerne vil ha, lidt farlighed a'la Charles Manson...charles skrev:Ja det så så sgu farligt udKøllen I Møllen skrev:Hvad sker der for Helenius' tics?