Kasper Kusk

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Hanga » 23. sep 2012, 21:15

Kusk sagde at der havde været lidt dialog men ikke mere end det... Mon ikke det handler om, at de ikke helt har fundet hinanden omkring vilkårene. Nu kender jeg ikke Kusk, så det er ren gætteri, men umiddelbart slår han mig som en type, der godt kan li at være et sted, hvor der er stor tillid til ham. Det kan han få i AaB, og jeg tror og håber meget på, at han har lyst til at tage et par sæsoner her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 23. sep 2012, 21:23

Nogen der har et link? fik det ikke set..

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 23. sep 2012, 21:23

Det eneste der blev sagt, at der havde været dialog, så har onside selv fortolket på dette. Mon dog Kusk er helt vild med allerede at smutte, han bed så først så småt fast i truppen i foråret. En fremragende udvikling han har været i siden, men det ville være godt for ham at blive, og så kan han jo også give lidt tilbage til AaB. Men altså Kusk voksede op med Aalborg stadion i baghaven, er der en der er rød er det ham, så tvivler på han smutter nu, så kan han smutte når tidspunktet er rigtigt. Vi har tilmed vist vi gerne sender spillerne videre til drømmeklubben.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 23. sep 2012, 21:25

JFL skrev:Nogen der har et link? fik det ikke set..
Check onsides tvsektion i aften eller i morgen under onsideindslag - på onside.dk
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 23. sep 2012, 21:45

MikkelPa skrev:
jayC skrev:Hvis det passer Kusk har afvist tidligere udspil fra AaB, tegner det ikke godt for fremtiden, samt det beviser han ikke har den store klub loyalitet..

Han burde være taknemmelig for AaB og tage et par år mere i AaB!
Hvordan kan du argumentere for, at han ikke beviser stor klubloyalitet? Ved du om AaB har givet ham i noget nært tilfredsstillende udspil?
Jeg skriver: "hvis det passer" - det ligger i ordene at jeg mener at hvis onsides indslag passer at han har afvist udspil fra AaB, er det i min verden et tegn på manglede klubloyalitet.. For hvis man takker nej til et tilbud, kommer man jo gerne med et modspil, som AaB så kan kigge på..

Ifølge indslaget lød det ikke sådan!
AaB - nu, i morgen & altid! :)

MikkelPa
Drenge
Drenge

Indlæg af MikkelPa » 23. sep 2012, 21:58

jayC skrev:
MikkelPa skrev:
jayC skrev:Hvis det passer Kusk har afvist tidligere udspil fra AaB, tegner det ikke godt for fremtiden, samt det beviser han ikke har den store klub loyalitet..

Han burde være taknemmelig for AaB og tage et par år mere i AaB!
Hvordan kan du argumentere for, at han ikke beviser stor klubloyalitet? Ved du om AaB har givet ham i noget nært tilfredsstillende udspil?
Jeg skriver: "hvis det passer" - det ligger i ordene at jeg mener at hvis onsides indslag passer at han har afvist udspil fra AaB, er det i min verden et tegn på manglede klubloyalitet.. For hvis man takker nej til et tilbud, kommer man jo gerne med et modspil, som AaB så kan kigge på..

Ifølge indslaget lød det ikke sådan!
Derfor vil jeg gerne have argumentation for, at han skulle vise klubben illoyalitet?

Selvom Kusk angiveligt (læs her: Onside lægger op til muligheden) skulle have afvist et tilbud - personligt tror jeg ikke, at der på nuværende tidspunkt har været et konkret tilbud, frit fortolket ud fra Kusks udtalelse -, vil jeg ikke mene, at det gør ham til illoyal, hvis det er tilfældet, at AaB har prøvet at spise ham af med en kontrakt for en slik.

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Geografisk sted: Valby station

Indlæg af MrRepsak » 24. sep 2012, 12:27

Indslaget med kusk er her:
http://onside.dk/superliga/kasper-kusk- ... brud-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Ikke sjove ord omkring forlængelse :(
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 24. sep 2012, 12:36

MrRepsak skrev:Indslaget med kusk er her:
http://onside.dk/superliga/kasper-kusk- ... brud-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Arh, det tror jeg nu man skal tage ganske roligt. Er det ikke sådan, at de netop er begyndt på de konkrete forhandlinger, og parterne føler hinanden an.
Kusk graver jo ikke nogen grøft - han siger vel bare, at der ligger et bud fra AaB, som han ikke er vild med og så må Lynge spille ud med noget der er lidt bedre og så bliver der skrevet under.
Såfremt Kusk hoppede op og ned og klappede i sine små hænder ved Lynges første tilbud - så har Lynge jo budt for højt, ikke?
Lynge må finde knægtens nedere smertegrænse (især som tiderne er) og så få lukket aftalen på et niveau der er tåleligt for begge parter.

Jeg synes absolut ikke der er noget opsigtsvækkende over Kusks holding til hvor sagerne står.

Han lyder i øvrigt til at være en rigtig fornuftig ung mand, må man sige.
Bienvenu Bassogog!

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 24. sep 2012, 14:47

jeg vil godt nok os være trist og skuffet over at se kusk smutte. men der er altså knap et år tilbage af hans kontrakt, og de er først så småt begyndt at forhandle kontrakt. så mon ikk der snart bliver smidt en 3-årig kontrakt på bordet til underskrivelse. men vil så os sige at det er skuffende hvis kusk smutter ved første mulige lejlighed. det er trods alt den her klub der har hjulpet ham igang, så så da gerne at AaB os får lidt ud af det.
lynge er gud!

McQwai
1. div
1. div

Indlæg af McQwai » 25. sep 2012, 10:25

Det er ikke så meget dét, at han smutter - det vil han gøre under alle omstændigheder, indenfor en overskuelig fremtid, pga. hans kvaliteter. Det er mere dét, at vi ikke får de der 8-12-15 mio. han ganske givet ville kunne indbringe. Men at se ham gå ganske gratis bliver bittert !
AaB - ingen lige - ingen over !

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 26. sep 2012, 16:11

Kasper Kusk skulle have skiftet agent, fordi hans nu tidligere agent var for forhippet på at få ham af sted til en ny klub. Det siger Dennis Søndergaard på twitter. Han har skiftet Michael Steensgaard ud med "Siv", som vel må være John Sivebæk.

Lad os håbe det betyder, at Kusk vil forlænge aftalen med AaB.

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 26. sep 2012, 18:48

Synes nu ikke man kan tolke ret meget ud fra hans udtalelser andet end han ikke har forlænget endnu. jeg hører ikke noget fra kusks egen mund der hælder den ene eller anden vej. Det er derimod speakeren der laver spænding ved at konstatere at der er kontraktudløb. Øvrigt et rigtigt spændende tweet Søndergaard kom med idag angående kusk agent skifte.

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 26. sep 2012, 19:49

Kusk sidder med en masse trumfer nu, så kan godt forstå han udnytter dem, det behøver måske ikke kun være løn der er problemet, han kan jo også have krav om et max beløb som AaB kan kræve ved skifte til udlandet. Ingen ved jo heller ikke hvad Lynge har spillet ud med, han har nok som den købmand han nu er ikke sat overliggeren ret højt

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Favoritspiller: Kusk

Indlæg af DEG » 26. sep 2012, 19:57

astonvilla skrev:

Arh, det tror jeg nu man skal tage ganske roligt. Er det ikke sådan, at de netop er begyndt på de konkrete forhandlinger, og parterne føler hinanden an.
Kusk graver jo ikke nogen grøft - han siger vel bare, at der ligger et bud fra AaB, som han ikke er vild med og så må Lynge spille ud med noget der er lidt bedre og så bliver der skrevet under.
Såfremt Kusk hoppede op og ned og klappede i sine små hænder ved Lynges første tilbud - så har Lynge jo budt for højt, ikke?
Lynge må finde knægtens nedere smertegrænse (især som tiderne er) og så få lukket aftalen på et niveau der er tåleligt for begge parter.

Jeg synes absolut ikke der er noget opsigtsvækkende over Kusks holding til hvor sagerne står.

Alternativt kan man jo også se hans indslag på kanalsport, det er nemt at se at Kusk er en dejlig knejt, er sikker på han forlænger http://kanalsport.dk/indslag/kong-kusk- ... and-ja-tak" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 26. sep 2012, 20:01

DEG skrev:
astonvilla skrev:

Alternativt kan man jo også se hans indslag på kanalsport, det er nemt at se at Kusk er en dejlig knejt, er sikker på han forlænger http://kanalsport.dk/indslag/kong-kusk- ... and-ja-tak" onclick="window.open(this.href);return false;
Er rigtig lækkert at han stortrives herude, hans fokus lyder også umiddelbart til at være det rigtige sted, på udvikling. Sign him up Lynge :thumbsup:

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Favoritspiller: Kusk

Indlæg af DEG » 26. sep 2012, 20:37

JFL skrev:Kasper Kusk skulle have skiftet agent, fordi hans nu tidligere agent var for forhippet på at få ham af sted til en ny klub. Det siger Dennis Søndergaard på twitter. Han har skiftet Michael Steensgaard ud med "Siv", som vel må være John Sivebæk.

Nu har jeg muligvis ikke fulgt meget med, men hvem er Dennis Søndergaard?

Håber satme det er sandt!!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 26. sep 2012, 23:14

DEG skrev:
JFL skrev:Kasper Kusk skulle have skiftet agent, fordi hans nu tidligere agent var for forhippet på at få ham af sted til en ny klub. Det siger Dennis Søndergaard på twitter. Han har skiftet Michael Steensgaard ud med "Siv", som vel må være John Sivebæk.

Nu har jeg muligvis ikke fulgt meget med, men hvem er Dennis Søndergaard?

Håber satme det er sandt!!
DS er freelance journalist hos Nordjyske og Viasat ( så vidt jeg ved ) Og søn af Per Søndergaard.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 17. okt 2012, 12:05

http://www.bold.dk/nyt/Kusk-agent-Kontr ... og-med-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Heldigvis er der dialog mellem AaB og Kusks agent John Sivebæk om en ny kontrakt. Håber virkelig at det lykkes at forlænge kontrakten med Kusk, det vil virkelig være bittert at se ham skifte gratis næste sommer til en ny klub eller alternativt for et småbeløb til vinter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 3. dec 2012, 16:07

Sivebæk udtaler at hvis Kusk bliver i Danmark så fortsætter han i AaB http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ku ... ke-bejlere" onclick="window.open(this.href);return false;

Der skal selvfølgelig tages forbehold overfor Sivebæks udtalelser, men hvis det står til troende hvad han siger så lyder det ikke helt urealistisk med en kontraktforlængelse. Kanon hvis det lykkes, det ville være et skrækscenarie at se Kusk skifte transferfrit til f.eks. OB, FCN eller AGF. Naturligvis også bittert hvis han til sommer skifter til en udenlandsk klub, men det vil være lidt nemmere at acceptere fremfor et skifte til en anden dansk klub

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 3. dec 2012, 22:31

Det vil sgu være meget uklogt af Kusk ikke at forlænge med AaB. Kampen i aftes, viser helt klart, at knægten har meget at lære endnu. Talentet er der, men der skal bygges noget mere inden knægten er parat til noget andet.

Besvar