Jeg kan ikke se dem. Vil du forklare dem for mig?Martino skrev:Kent skal ud så hurtigt som muligt. Jeg synes grundende er åbenlyse.
AaB - Vejle: træningskamp 4/7 - 16:00
Re: AaB - Vejle: træningskamp 4/7 - 16:00
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, det skrev du jo. Men er det dig der har snakket med spillerne?Rextherunt skrev:Det jeg skrev kommer fra spillerne
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
svendpoulsen
- 2. div

KUHN som boss

Jeg kan også bekræfte fra flere spillere at de er meget utilfredse med Kent Nielsen og den måde de spiller på. Så der er noget om snakken, når vi er flere der hører det uafhængigt. Spillerne har forsøgt at gøre opmærksom på deres utilfredshed med Kent, men er desværre gået for døve øre. Nok grundet den økonomiske situation de er i.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Hvis spillerne skulle få lov til at diktere spillestillen var det da først at der var behov for en ny træner...SGLoco skrev:Jeg kan også bekræfte fra flere spillere at de er meget utilfredse med Kent Nielsen og den måde de spiller på. Så der er noget om snakken, når vi er flere der hører det uafhængigt. Spillerne har forsøgt at gøre opmærksom på deres utilfredshed med Kent, men er desværre gået for døve øre. Nok grundet den økonomiske situation de er i.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Igen, har du hørt det direkte fra "flere af spillerne"? Jeg betvivler ikke at du (eller andre) har hørt rygter. Meeen det er Nordjylland vi taler om her, hvor rygter og sladder er hovedeksport. Så det at flere har hørt det uafhængigt af hindanden er ikke specielt imponerende. Med mindre du har kontakt med "flere af spillerne" personligt, har jeg svært ved købe den.SGLoco skrev:Jeg kan også bekræfte fra flere spillere at de er meget utilfredse med Kent Nielsen og den måde de spiller på. Så der er noget om snakken, når vi er flere der hører det uafhængigt. Spillerne har forsøgt at gøre opmærksom på deres utilfredshed med Kent, men er desværre gået for døve øre. Nok grundet den økonomiske situation de er i.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg kan desuden ikke rigtigt få øje på de høvdinge på holdet, som skulle skabe den slags bølgegang. Det er sgu ikke noget, som nyoprykkede ynglingespillere finder på. Hvem er der så tilbage?Jesper Schmidt skrev:Hvis spillerne skulle få lov til at diktere spillestillen var det da først at der var behov for en ny træner...SGLoco skrev:Jeg kan også bekræfte fra flere spillere at de er meget utilfredse med Kent Nielsen og den måde de spiller på. Så der er noget om snakken, når vi er flere der hører det uafhængigt. Spillerne har forsøgt at gøre opmærksom på deres utilfredshed med Kent, men er desværre gået for døve øre. Nok grundet den økonomiske situation de er i.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."