men skal så også være præcist 2 mål...
AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00
takket være chelsea og et par andre kampe.. hvis AaB vinder med 2 mål i dag indkassere jeg 8000kr.. bam bam.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Hvis det ikke sker, så er det vel Lynges skyld, ikke?AllanPedersen skrev:takket være chelsea og et par andre kampe.. hvis AaB vinder med 2 mål i dag indkassere jeg 8000kr.. bam bam.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Det kommer an på om hvor mange af sæsonkort holderne dukker op, vi har før hørt om udsolgt stadion også er vi alligevel under 10.000 tilskuer på lægterne.Prica skrev:Vi kommer sgu på den rigtige side af 10.000 i dag, tror jeg...![]()
Kun ståpladser tilbage nu..
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Kilde skrev:Hvis det ikke sker, så er det vel Lynges skyld, ikke?AllanPedersen skrev:takket være chelsea og et par andre kampe.. hvis AaB vinder med 2 mål i dag indkassere jeg 8000kr.. bam bam.
haha.
har oddset på en 3-1 sejr. så den må meget gerne gå hjem.
lynge er gud!
-
AllanPedersen
- Allstar

Nej men hvis klubben går på røven så er det i hvert fald alle andre end hans skyld... ikke?Kilde skrev:Hvis det ikke sker, så er det vel Lynges skyld, ikke?AllanPedersen skrev:takket være chelsea og et par andre kampe.. hvis AaB vinder med 2 mål i dag indkassere jeg 8000kr.. bam bam.
Som alle andre direktør positioner hvor du er totalt fritaget for ansvar
Stop nu, ingen grund til at ødelægge kamptråden med den slags :-)
Jeg tror på en uafgjort, tør virkelig ikke at forvente en sejr. Jeg håber bare vi fortsætter det gode spil og viser fight over hele linjen. Så må vi se hvordan det går. Randers er ikke noget dårligt hold, og jeg tvivler på vi kører dem over som vi har gjort de sidste par kampe.
Jeg tror på en uafgjort, tør virkelig ikke at forvente en sejr. Jeg håber bare vi fortsætter det gode spil og viser fight over hele linjen. Så må vi se hvordan det går. Randers er ikke noget dårligt hold, og jeg tvivler på vi kører dem over som vi har gjort de sidste par kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Lynge har jo aldrig været udsat for kritik på dette debatforum. Jo jo, deeet skal sgu nok passe...AllanPedersen skrev:Nej men hvis klubben går på røven så er det i hvert fald alle andre end hans skyld... ikke?Kilde skrev:Hvis det ikke sker, så er det vel Lynges skyld, ikke?AllanPedersen skrev:takket være chelsea og et par andre kampe.. hvis AaB vinder med 2 mål i dag indkassere jeg 8000kr.. bam bam.
Som alle andre direktør positioner hvor du er totalt fritaget for ansvar
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
AllanPedersen
- Allstar

jer der kører det ud igen, jeg får hug for at sige det samme men når jeg poster noget helt irrelevant om en odds.. så springer folk på mig med Lynge..
så er det jo også svært..
For at vende tilbage til tråden... så håber jeg at se Due på banen
så er det jo også svært..
For at vende tilbage til tråden... så håber jeg at se Due på banen
Lynge på toppen!
Smid nej-hatten...Mr. Larsen skrev:Det kommer an på om hvor mange af sæsonkort holderne dukker op, vi har før hørt om udsolgt stadion også er vi alligevel under 10.000 tilskuer på lægterne.Prica skrev:Vi kommer sgu på den rigtige side af 10.000 i dag, tror jeg...![]()
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Er bare realistiskPrica skrev:Smid nej-hatten...Mr. Larsen skrev:Det kommer an på om hvor mange af sæsonkort holderne dukker op, vi har før hørt om udsolgt stadion også er vi alligevel under 10.000 tilskuer på lægterne.Prica skrev:Vi kommer sgu på den rigtige side af 10.000 i dag, tror jeg...![]()
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
hvornår åbner billethusene i dag?? er det kl 14 eller 15??
lynge er gud!
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Så vidt jeg husker er det 2 timer før kamp start
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Det plejer at være en time før 
min kammerat tjekkede lige - det er en time før.Kilde skrev:Det plejer at være en time før
det er da fuldstændig åndssvagt at åbne så sent
lynge er gud!
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Der har jo været rigelig lejlighed til at købe billet i forslag, hvad enten det er via shoppen, AaBkort eller print selv. Så om det er en time eller 2 før, burde ikke gøre den store forskel?12mand skrev:min kammerat tjekkede lige - det er en time før.Kilde skrev:Det plejer at være en time før
AaBs skodhjemmeside virker jo som sædvanlig ikke når der er lidt press på :-(jydenfranord skrev:Der har jo været rigelig lejlighed til at købe billet i forslag, hvad enten det er via shoppen, AaBkort eller print selv. Så om det er en time eller 2 før, burde ikke gøre den store forskel?12mand skrev:min kammerat tjekkede lige - det er en time før.Kilde skrev:Det plejer at være en time før
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
Så smækker de sgu lige 300 billetter på Nordjyske ud i salg, og det vel at mærke i de gode sektioner. Kunne se ud som om, at sponsorerne skal melde tilbage om billetforbrug nu. Ellers har jeg da svært ved at forstå, hvordan de pladser sådan lige pludselig kan dukke op.
Tror på 9.312 tilskuere i dag.......
God kamp
God kamp
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Tror nu ikke sponsorerne har billetter til Nordjyske. Det er formentligt Nordjyske der reserverede dem til deres avis-tilbud. Så er det bare ærgerligt at de kommer ud så sent.Klaus skrev:Så smækker de sgu lige 300 billetter på Nordjyske ud i salg, og det vel at mærke i de gode sektioner. Kunne se ud som om, at sponsorerne skal melde tilbage om billetforbrug nu. Ellers har jeg da svært ved at forstå, hvordan de pladser sådan lige pludselig kan dukke op.
God kamp
Så står den sgu på bodega og derefter bold!
Kom så de røde!
-
AllanPedersen
- Allstar

jeg vinder 8k på en 2 måls sejr.. men jeg kan ærligt sige jeg vil hellere have vi vinder 5-0