AaB - AGF 03/12-12
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - AGF 03/12-12
I kan stadig nå herud, kampen er udsat 20 min, kampstart 19.20
-
jensemand57
- Allstar

Den kamp har ingen sportslig værdi med de vejrforhold. Det kan kun være for viasats skyld, at den kamp bliver spillet.
Junior varmer op til kampen på FIFA 13 - AaB vinder 2-0 på mål af Helenius og Lasse Nielsen.jensemand57 skrev:Den kamp har ingen sportslig værdi med de vejrforhold. Det kan kun være for viasats skyld, at den kamp bliver spillet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
jensemand57
- Allstar

Ok. Jamen så er der jo ingen grund til at spille kampen.Pastorius skrev:Junior varmer op til kampen på FIFA 13 - AaB vinder 2-0 på mål af Helenius og Lasse Nielsen.jensemand57 skrev:Den kamp har ingen sportslig værdi med de vejrforhold. Det kan kun være for viasats skyld, at den kamp bliver spillet.
Af respekt for dem, der er mødt op derude?jensemand57 skrev:Ok. Jamen så er der jo ingen grund til at spille kampen.Pastorius skrev:Junior varmer op til kampen på FIFA 13 - AaB vinder 2-0 på mål af Helenius og Lasse Nielsen.jensemand57 skrev:Den kamp har ingen sportslig værdi med de vejrforhold. Det kan kun være for viasats skyld, at den kamp bliver spillet.
(De har i hvert fald min)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
AaB - AGF 03/12-12
Eller de fans der er mødt op. Hat.jensemand57 skrev:Den kamp har ingen sportslig værdi med de vejrforhold. Det kan kun være for viasats skyld, at den kamp bliver spillet.
Jeg sender i hvert fald varme hilsner til de fremmødte og de frivillige, der lagde kræfter i at få ryddet banen. Go' kamp!
Jamen nu har han da tudet så meget over at skulle spille mens det sneer, at det kun kan være pga af det skulle de tabe...Viva i cazzi rossi skrev:Er lettere bange for AGFs træner når han står der og hader at der skal spilles på sådan en snedækket bane. Virker lettere psykotisk. Sjovt som han ikke kigger intervieweren ind i øjnene, troede han gik meget op i sådan god opførsel.
Surprise vi er bagud
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
jensemand57
- Allstar

Fucking mål på en tilfældighed. Pis
For satan, det kan sgu da ikke komme som nogen overraskelse, at bolden bliver bremset af sneen!!!
Æv...
Jeg synes ellers vi har klaret det rigtig godt indtil videre, men det ville PAtrick så ikke være med til.
Jeg synes ellers vi har klaret det rigtig godt indtil videre, men det ville PAtrick så ikke være med til.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg må indrømme, at jeg allerede har skiftet kanal. De kunne jo lige så godt spille plat eller krone om resultatet.Maglau skrev:Surprise vi er bagud
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvad pokker var det også for en tilbagelægning???! Så stor kan overraskelsen over, at der ligger sne, vel heller ikke være.
De gør i hvert fald hvad de kan for at holde varmen på lægterne. Det er sgu flot i det vejr, bagud ...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
andreasaab89
- Allstar

De kan godt tage kusk ud nu
Han er intet værd i dette vejr og forhold.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Enten er det forholdene, eller også er det i hovedet på ham det går galt, men faktum er i hvert fald, at han har været elendig og lignet en spiller der ikke rigtig gider.andreasaab89 skrev:De kan godt tage kusk ud nu
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Skidt af Patrick, og ganske som forventet meget svært at spille på den bane.
Kom nu for helvede, AaB. Jeg hader i forvejen det lortevejr, og et nederlag til et skodhold som agf hjælper ikke på humøret.
Kom nu for helvede, AaB. Jeg hader i forvejen det lortevejr, og et nederlag til et skodhold som agf hjælper ikke på humøret.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
andreasaab89
- Allstar

jeg syntes det har været sådan 4-5 kampe nuHanga skrev:Enten er det forholdene, eller også er det i hovedet på ham det går galt, men faktum er i hvert fald, at han har været elendig og lignet en spiller der ikke rigtig gider.andreasaab89 skrev:De kan godt tage kusk ud nu
AaB er min trosretning
Ja han virker slet ikke til at kunne få fat - men vil være en fornuftig erstatning? Kayke var fornærmende ringe sidst han fik chancen.