Silkeborg - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Silkeborg - AaB

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 1. mar 2013, 09:45

Det er da vist kun en statistisk sandhed. Kan godt være at vi kunne have fået pointene uden Kusks mål, men de har uden tvivl været en stor hjælp til at for modstanderne længere frem på banen og til at få lukket kampene.

Glæder mig så meget til i dag. Håber at få Fredriksen igang hurtigt og forhåbentligt også få Helenius igang igen. Glæder mig desuden til at se et nyt ungt talent i forsvaret, selvom det måske er på en lidt træls baggrund. Vi skal slå Silkeborg i dag, hvis vil gøre os nogen forhåbninger om en topplacering. De kommer med garanti til at stå lavt og kompakt på os, så spørgsmålet er om Kent Nielsen har tryllet en modgift frem i vinterpausen på en spillestil, som plejer at være som gift for os.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 1. mar 2013, 10:16

Endelig endelig endelig!!!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 1. mar 2013, 10:28

Så at Thorbjørn Holst og Sune Killerich er ude af Sif truppen.

Det betyder vel også et nærmest helt nyt centerforsvar for Sif?

Er der nogle som ved noget om Sifs planer for centerforsvaret?

Helenius og SF op gennem midten lyder attraktivt!

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 1. mar 2013, 10:57

Følgende er taget fra en optaktsartikel i dagens BT http://www.sporten.dk/fodbold/helenius- ... borg-moede" onclick="window.open(this.href);return false;

"- Silkeborg kommer med fulde gardiner, og det er de også godt til, og det skal vi modstå. Der må vi bare lidt mere kynisk og sende nogle bolde i dybden, så vi kan få strækket banen ud, så de ikke kan ligge noget tryg. Så skal vi ellers bare i gang med vores egen spil, hvis banen er til det, og tro på de ting vi har øvet på, og gør vi det, så er vi også et bedre hold end Silkeborg, afslutter Nicklas Helenius."

Hvordan helvede er han kommet igennem Journalisthøjskolen med den retskrivning.

PS: Yderligere brok. Viasats salgskoncept med at man ikke kan købe superligakampe enkeltvis, men skal betale for en månedspakke til 229 kr er til at lukke op og skide i. Det bliver old school P3 i aften, men så kan man da sidde med en kop rødvin og male badeværelse i mens.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2013, 12:39

Rams skrev:Følgende er taget fra en optaktsartikel i dagens BT http://www.sporten.dk/fodbold/helenius- ... borg-moede" onclick="window.open(this.href);return false;

"- Silkeborg kommer med fulde gardiner, og det er de også godt til, og det skal vi modstå. Der må vi bare lidt mere kynisk og sende nogle bolde i dybden, så vi kan få strækket banen ud, så de ikke kan ligge noget tryg. Så skal vi ellers bare i gang med vores egen spil, hvis banen er til det, og tro på de ting vi har øvet på, og gør vi det, så er vi også et bedre hold end Silkeborg, afslutter Nicklas Helenius."

PS: Yderligere brok. Viasats salgskoncept med at man ikke kan købe superligakampe enkeltvis, men skal betale for en månedspakke til 229 kr er til at lukke op og skide i. Det bliver old school P3 i aften, men så kan man da sidde med en kop rødvin og male badeværelse i mens.
Male badeværelses i mens?? Det lyder fandeme klamt. Er du sikker på at konen har godkendt det?

Apropos retskrivning :)

(Men jeg forstår godt hvad du mener og er helt enig).

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 1. mar 2013, 12:53

Hahaha, der plejer at skulle mere end rødvin til, før jeg får de lyster.

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 1. mar 2013, 13:04

Køllen I Møllen skrev:
Rams skrev:Følgende er taget fra en optaktsartikel i dagens BT http://www.sporten.dk/fodbold/helenius- ... borg-moede" onclick="window.open(this.href);return false;

Male badeværelses i mens?? Det lyder fandeme klamt. Er du sikker på at konen har godkendt det?

Apropos retskrivning :)

(Men jeg forstår godt hvad du mener og er helt enig).
"Retstavning" og "samtidig" ;) Men synes stadig journalisten er en klovn og Viaplay er til grin. Nå, men dejlig rødvin og en god start på halvsæsonen skal nok gøre det til en fin weekend uanset lillemors cyklusbestemte luner.

slammer
2. div
2. div
Geografisk sted: Malmø

Indlæg af slammer » 1. mar 2013, 13:04

Mht. Viplay så burde man gå sammen og købe et abonnement. En bruger kan registreres på fem enheder. Jeg har selv et abonnement da jeg bor i Sverige og ikke kan få de danske fodboldkanaler ind, men da det er af ældre dato (går ud fra at det er derfor) så betaler jeg "kun" 159 kr per måned.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 1. mar 2013, 13:22

Endelig starter superligaen igen. Vinterpausen har varet uendelig længe. Skønt at se holdet i aktion igen. Uagtet vores dårlige statistik i Silkeborg så er jeg overbevist om, at drengene vinder i aften. Vi har på alle pladser et bedre hold end Silkeborg. Der er heller ikke råd til at sætte point til i aften, hvis vores medalje ambitioner skal tages seriøst.

Tror at vi vinder en overbevisende sejr. Det offensive trekløver Helenius, Kusk og Søren F. overmatcher totalt Silkeborgs dårlige forsvar :aabfan:

Brugeravatar
Deco
2. div
2. div

Indlæg af Deco » 1. mar 2013, 16:11

Nogen der kan sende et link til kampen online?

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 1. mar 2013, 16:21

Jeg må indrømme, at jeg er lidt pessimistisk angående kampen i aften. Vi har ikke vundet i knap 6 år i Silkeborg. Men jeg håber selvfølgelig på sejr. :aabfan:

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 1. mar 2013, 17:28

We're on the road again :0))))

banjobouner
1. div
1. div

Indlæg af banjobouner » 1. mar 2013, 17:56

Har link til de 3 hurtigste, der burde virke :)

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 1. mar 2013, 18:19

banjobouner skrev:Har link til de 3 hurtigste, der burde virke :)
Jeg er hurtig :D

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar

Indlæg af astonvilla » 1. mar 2013, 18:21

Vi er mange hernede. Stemningen er mægtig :0)

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 1. mar 2013, 18:21

Jeg er også hurtig :)

Lucas Kuskenius
1. div
1. div

Indlæg af Lucas Kuskenius » 1. mar 2013, 18:22

Også her.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 1. mar 2013, 18:26

Ejjj mand, så blev Lasse Nielsen sgu skadet, hvor uheldig har vi lov til at være :(

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 1. mar 2013, 18:28

Mr. Larsen skrev:Ejjj mand, så blev Lasse Nielsen sgu skadet, hvor uheldig har vi lov til at være :(
Vist ingen tvivl om, vi skal holde bolden på Silkebogs banehalvdel :S

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar

Indlæg af astonvilla » 1. mar 2013, 18:29

Mr. Larsen skrev:Ejjj mand, så blev Lasse Nielsen sgu skadet, hvor uheldig har vi lov til at være :(
Hvad???
Du tager pis på mig!!!

Besvar