hahaha, det var sku' en god idé!!astonvilla skrev:hæh, jeg er selv 40 - og er enig med dig i, at det er "mit crew" der nok ligger flest penge på stadion før og under kampen. Men stemningen kommer jo ikke fra vi gamle røvhuller på Weber. Der skal derfor sættes ind bredt. Der er sku brug for alle.Kasper skrev:Selvfølgelig er det fint med børn og unge mennesker på lægterne. Men er det ikke mænd over 30 som skal lokkes til? Det er vel ikke helt ved siden af at antage at de har lidt flere moneter i baglommen, desuden har de ofte en dybere stemme selvom de godt kan være generte.
Jeg har gået og spekuleret over en eller anden gimmick. Noget med at hvis der kommer +10.000 så nedsættes prisen på øl og vand til 5 kr. Man kunne lave den traditionelle optælling i pausen..med stor spænding..og når den tæller op til 10.012 tilskuere til kampen, så styrtdykker prisen i baren i pausen og anden halvleg.
Et eller andet lignende, som er afhængigt af at der kommer + 10k, så folk begynder at tale om det og hive kollegaer, venner osv med ud på Communale.
Derudover, folket, så må I altså lige stramme op. Nu har vi klaget over høje billetpriser i snart mange sæsoner, og når AaB så _endelig_ gør noget ved det, og indfører et rabatsystem til studerende, så bliver de stadig mødt at skepsis og næsten kritik. Er det da ikke et skridt i den rigtige retning??
Det er en god ting, og jeg har et helt sikker på, at mange fra ungdomsuddannelserne kommer til at synes godt om dette tiltag - jeg er selv studerende, og det vil gøre en forskel for mig, når jeg overvejer, om jeg skal tage på stadion eller ej.