Jeg så faktisk et stort potentiale i ham på et tidspunkt. Fra 2008 til 2011 ca. virkede det som om han havde en støt stigende formkurve, hvorefter det fuldstændig er vendt og gået den anden vej tilbage igen.Kristian skrev:andreasaab89 skrev:ikke til at se at wichmann kæmper for en startplads.
Han spiller mere som en der har opgivet livet som prof. fodboldspiller.
For mig at se løber han bare rundt og hæver en løn i AaB. Han bidrager med intet
HB Køge - AaB tirsdag d. 24.9.13
-
andreasaab89
- Allstar

Re: HB Køge - AaB tirsdag d. 24.9.13
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Ja, lige nu virker det til at en tidlig føring var det værste der kunne ske for os: vi er helt holdt op med at spille fodbold. Og hjørnespark bliver ikke ved med at gå mod en modstander som har luret at vi er passive.frederikshavneren skrev:Kom nu ind i kampen! Efter en god indledning har Køge overtaget initiativet. Spillet er elendigt lige nu. Hold nu på bolden. Bortset fra målet efter en foræring har vi ikke skabt noget som helst. Mulighederne er der da Køge satser big time, men Augu og Wichmann har sendt nogle meget svære bolde efter angriberne.Hanga skrev:At vi er foran er vist det eneste positive, vi kan sige indtil videre (det er så også det vigtigste:P). Spillemæssigt har vi problemer synes jeg, Køge sidder på midten og vinder de fleste dueller. Synes ikke vi er ukoncentrerede og passive.
Det ender galt hvis vi ikke genvinder initiativet.
Bliver kampen vist på nettet? I så fald ønsker jeg en pb. :-)
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Wichmann har bestemt kvaliteter, men desværre er Wichmanns udvikling totalt stagneret. Due har også været svag, det er utrolig at en så rutineret spiller kan levere så mange alibi indsatser.andreasaab89 skrev:Jeg så faktisk et stort potentiale i ham på et tidspunkt. Fra 2008 til 2011 ca. virkede det som om han havde en støt stigende formkurve, hvorefter det fuldstændig er vendt og gået den anden vej tilbage igen.Kristian skrev:andreasaab89 skrev:ikke til at se at wichmann kæmper for en startplads.
Han spiller mere som en der har opgivet livet som prof. fodboldspiller.
For mig at se løber han bare rundt og hæver en løn i AaB. Han bidrager med intet
- Søndergaard
- 1. div

Jeg har ikke kunne finde den...limey skrev:Bliver kampen vist på nettet? I så fald ønsker jeg en pb. :-)
-
frederikshavneren
- Allstar

Det måtte jo ske...

-
andreasaab89
- Allstar

Køge har klart været bedste hold idag.
VI spiller elendigt i alle faser af spillet. Overlader totalt initiativet og er slet ikke aktive i duellerne eller på andenboldene.
VI spiller elendigt i alle faser af spillet. Overlader totalt initiativet og er slet ikke aktive i duellerne eller på andenboldene.
AaB er min trosretning
HB Køge får fortjent udlignet på et flot langskud. Vi er ikke 100% tilstede i kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
jensemand57
- Allstar

Det er fredagens kamp om igen.
-
andreasaab89
- Allstar

Nikolaj Thomsen skal ind i halvlegen centralt.
Vi skal simpelthen have en der kan holde på bolden. Augo og wichmann laver fejlafleveringer og går i panik konstant.
PK er mega fejlplaceret.
Vi skal simpelthen have en der kan holde på bolden. Augo og wichmann laver fejlafleveringer og går i panik konstant.
PK er mega fejlplaceret.
AaB er min trosretning
-
jensemand57
- Allstar

Få så Due ud.
-
frederikshavneren
- Allstar

Enig! Vi har det notorisk svært imod fysisk og direkte spillende modstandere. Augu skal steppe op og tage ansvar.jensemand57 skrev:Det er fredagens kamp om igen.
Der er alletiders muligheder hvis vi får spillet ned på jorden. Forsvaret og midtbanen skal stoppe, med det planløse sparkeri.
Ja, det er et rystende niveau han viser.jensemand57 skrev:Få så Due ud.
det var da bedre at få Augo ud, hold da op, han har godt nok spillet sig af holdet.jensemand57 skrev:Få så Due ud.
Hvis Kent Nielsen på noget har været i tvivl om, hvorvidt Due og Wichman burde spille noget mere, så har han da fået tydeligt svar i aften!!
Wichman ligner virkelig en, der ikke gider at spille fodbold (og i øvrigt har fart som min oldemor med rollator), mens Due bare ikke er god nok længere!
Wichman ligner virkelig en, der ikke gider at spille fodbold (og i øvrigt har fart som min oldemor med rollator), mens Due bare ikke er god nok længere!
-
jensemand57
- Allstar

Hb Køge spiller lige så svinsk som de gjorde i Hobro.
-
frederikshavneren
- Allstar

Jönsson viser fine kvaliteter, men desværre lader afslutningerne noget tilbage at ønske. Spalvis er helt væk.
-
andreasaab89
- Allstar

kunne ikke være mere enig.Pippo skrev:Hvis Kent Nielsen på noget har været i tvivl om, hvorvidt Due og Wichman burde spille noget mere, så har han da fået tydeligt svar i aften!!
Begge kan godt skiftes ud til sommer, vi har egne talenter der er bedre såsom bruhn og rye mv. der rent faktisk gider spille.
+ lønnen kan bruges bedre andetsteds.
AaB er min trosretning
-
jensemand57
- Allstar

Kraftedeme ikke godt nok.
-
jensemand57
- Allstar

AaB skal til at have focus på forsvaret. Hvor mange kampe holder vi lige nullet?