AaB - Viborg Fodsports Forening, søndag d. 6. oktober 2013
- Steve-Dave
- Landshold

Re: AaB - Viborg Fodsports Forening, søndag d. 6. oktober 20
Er jeg den eneste, der ikke helt forstår, hvorfor Thelander er sat af?
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
O'ense vandt i Esbjerg, så vi går på andenpladsen med en sejr. Millioner på spil! Kom så drenge!!
Lindmark / Vendelbokartellet
Han må næsten være småskadet, ellers forstår jeg det godt nok heller ikke.Steve-Dave skrev:Er jeg den eneste, der ikke helt forstår, hvorfor Thelander er sat af?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Würtz er altså med fremfor Augo.AaB1978 skrev:Startopstlling offentliggjort - KEP med i stedet for Thelander. Würtz stadig ikke med. Jönsson til gengæld klar.
1 Nicolai Larsen (GK)
3 Jakob Ahlmann
4 Lasse Nielsen
5 Kenneth Emil Petersen
9 Thomas Augustinussen
11 Rasmus Jönsson
17 Kasper Kusk
18 Anders K. Jacobsen
20 Henrik Dalsgaard
21 Kasper Risgård
23 Nicolaj Thomsen
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ifølge Kent fordi KEP er stærkere med bolden.Steve-Dave skrev:Er jeg den eneste, der ikke helt forstår, hvorfor Thelander er sat af?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det var han så ikke, Kent har lige udtalt, at KEP er med i stedet for T, fordi KEP er den "bedste" med bolden.Hanga skrev:Han må næsten være småskadet, ellers forstår jeg det godt nok heller ikke.Steve-Dave skrev:Er jeg den eneste, der ikke helt forstår, hvorfor Thelander er sat af?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
NOGET af en påstand må man sigeHanga skrev:Det var han så ikke, Kent har lige udtalt, at KEP er med i stedet for T, fordi KEP er den "bedste" med bolden.Hanga skrev:Han må næsten være småskadet, ellers forstår jeg det godt nok heller ikke.Steve-Dave skrev:Er jeg den eneste, der ikke helt forstår, hvorfor Thelander er sat af?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har sjældent været SÅ uenig med Kent!Pastorius skrev:Ifølge Kent fordi KEP er stærkere med bolden.Steve-Dave skrev:Er jeg den eneste, der ikke helt forstår, hvorfor Thelander er sat af?
OT er der stor uenighed om de tv-penge beløb, afhængigt af fra hvilket medie man hører tallene - ifølge en artikel fra foråret er forskellen på 2. og 3. pladsen 1.7 mio. (2. til 6. pladsen 4,1 mio.) og de tal kan jeg huske passede meget godt med udtalelser fra Lynge op mod en tv-penge runde i sidste sæson.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han er vel kun den bedste med bolden i hovedhøjde, og ikke engang her er det tydeligt. Underlig prioritering.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fremragende start af AaB - vel kun uheld de røde ikke er foran....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
5 hjørnespark indenfor de første 12 minutter og man har allerede lyst til at slå nogen ihjel over resultatet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Man sidder seriøst og prøver at overbevise sig selv om at det er med vilje de slår dem til den korte stolpe, og så prøver at få returbolden når VFF header den væk. Alle andre forklaringer må ende ud i at det er sløset og dårligt.
Ellers spiller vi sgu fint, men vi står godt nok over for et hold der står dybere end jeg har set et hold gøre i meget lang tid. Det er jo helt vildt, og det er selvfølgelig det vi har svært ved at åbne om for, omend det ser bedre ud i dag end i de seneste kampe. Krydser fingre for et langskudsmål fra Kusk eller Risgård.
Edit: HA, STRAFFE!
Ellers spiller vi sgu fint, men vi står godt nok over for et hold der står dybere end jeg har set et hold gøre i meget lang tid. Det er jo helt vildt, og det er selvfølgelig det vi har svært ved at åbne om for, omend det ser bedre ud i dag end i de seneste kampe. Krydser fingre for et langskudsmål fra Kusk eller Risgård.
Edit: HA, STRAFFE!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Sådan Kusk 1-0 AaB !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
SÅDAN !!! Super lavet af Jönsson i opspillet til straffesparket!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og nu vil jeg fandme se et AaB-hold der fortsætter med at holde i bolden, spille rundt omkring VFF's defensiv, og presse på for flere mål!
Ikke det pis med at stille sig ned og leve på kontra.
Ikke det pis med at stille sig ned og leve på kontra.
Hvornår har vi iøvrigt fået et tyndt straffe sidst? Fedt, at vi også begynder at få dem :-)
- doukas
- Allstar

Viborg bliver jo spillet ud på røv og albuer! Lad det endelig forsætte, ikke noget med at sænke tempoet...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- doukas
- Allstar

Nej nej nej
For helvede: KÆMPE frispark på NL
For helvede: KÆMPE frispark på NL
Klassisk AaB!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
SÅ fucking typisk, pisse godt spil også sover vi forsvaret !!!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren