Jeg vil være tilfreds med uafgjort, for at kunne holde liv i drømmene om en top 4 placering i den lange vinterpause.
OB - AaB, lørdag d. 6. december 2014
Re: OB - AaB, lørdag d. 6. december 2014
Med de skader og karantæner vi har til lørdagens kamp bliver det en svær kamp i Odense. Tror Ove P. satser på kontra-kniven mod os. Derfor skal vi have fart i holdet og f.eks. Augu må starte på bænken.

Jeg vil være tilfreds med uafgjort, for at kunne holde liv i drømmene om en top 4 placering i den lange vinterpause.
-
seamann
Augo skal spille. Selvom OB ikke er de mest hovedstødsfarlige er der dog en Krüger + midterforsvarere, der kan noget i hovedspillet. Det bliver formentlig svært for P og Blåbjerg at matche - og udover Augo er der vist ikke nogen med gode evner i den del af spillet ?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
KEP og Thelander har til tider været udskældt. Det bliver meget interessant at se hvordan Kasper P. og Blåbjerg klarer opgaven i Odense, det er en stor chance de får for at bevise deres værd.Søgaard skrev:Av. Heldigvis spillede Kasper P. og Blåbjerg sammen i midterforsvarer så sent som 10/11 i reserveholdsturneringen, så forhåbentlig har de styr på det. Det bliver lidt spændende, om vi kan holde Emil Larsen og Falk nede.frederikshavneren skrev:Thelander bliver ikke klar til kampen. Da KEP har karantæne betyder det iflg. Nordjyske at Kasper P. og Blåbjerg spiller i midterforsvaret.
Mulig line up:
Larsen
Dalsgaard - Kasper P. - Blåbjerg - Gorter
Bruhn - Würtz - Augu - Thomsen
Ene
Helenius
Jeg har stor tiltro til dem, men det bliver unægtelig en stor opgave de kommer på. Ove P. overvejer naturligvis hvordan han kan ramme os i denne situation. Kasper P. og Blåbjerg er begge gode midterforsvarere, men lidt atypisk er de begge lidt klejne fysisk. Hvis Ove P. f.eks. bevidst vælger at placere Lasse Kruger i front og satse på luftspillet så får vi problemer.
-
frederikshavneren
- Allstar

Jeg er enig ang. Bruhn. Han virker mærket af kampprogrammet og kunne godt trænge til en tur på bænken.Maglau skrev:Det er muligt at det bliver opstillingen, men jeg håber lidt på at Børsting overtager fra Bruhn som jeg synes har set træt ud i de sensete kampe. Det virker ikke til at han har det fysiske overskud til at lave det afgørende temposkift der sætter hans direkte modstander af.frederikshavneren skrev:Thelander bliver ikke klar til kampen. Da KEP har karantæne betyder det iflg. Nordjyske at Kasper P. og Blåbjerg spiller i midterforsvaret.
Mulig line up:
Larsen
Bruhn - Würtz - Augu - Thomsen
Ene
Helenius
Børsting gjorde det, bortset fra kæmpeafbrænderen, godt mod FCK da han kom hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Bekræftet line up i Odense:
Larsen
Bruhn - Würtz - N. Thomsen - Børsting
Ene
AK

Larsen
Ene
AK
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi bliver enten mast fysisk, eller ogsaa spiller vi dem rundtosset.frederikshavneren skrev:Bekræftet line up i Odense:
Larsen
Ene
AK
Det kunne være så fedt, hvis jungs går ind og splitter OB ad teknisk - om end jeg har mine tvivl...MHJ skrev:Vi bliver enten mast fysisk, eller ogsaa spiller vi dem rundtosset.frederikshavneren skrev:Bekræftet line up i Odense:
Larsen
Ene
AK
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg er lidt i vildrede, da floppi er nede. Et link ville være super
Spændende, talentfuld og ung opstilling. Håber ikke OB knuser os fysisk.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
På trods af alle vores udskiftninger, så sætter jeg min lid til at OB stiller med Høegh. Så har vi altid en chance...
firstrowOldager skrev:Jeg er lidt i vildrede, da floppi er nede. Et link ville være super![]()
Puha Kasper P, skidt forsvarsspil...
Skidt start, vi er voldsomt under pres
Det bliver uhyre vigtigt at få det første mål. OB presser relativt højt op og der er plads til vores kontraer, desværre har den sidste aflevering manglet for os. Er overbevist om, at hvis OB først kommer foran, så parkerer Ove P bussen og så ved vi jo, at kampen højest sandsynligt er tabt for os.
Jeg synes AaB spiller friskt til og afleveringer sidder rigtigt godt. Jeg håber, at AaB får held nok til at komme foran. Det er ligesom sidste sæson, AaB kan ikke forsvare en føring - der skal vindes ved at score flere mål endnu 
Pølsen spiller snart som Faxe gjorde i Brøndby
Satans os Ene
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Satan, offensiven ligner jo sidste saeson med alt den bevaegelighed.
Det er så fedt! Jeg er virkeligt glad for at AaB er et af de få hold i ligaen der tør spille teknisk og seværdig fodbol i stedet for bare at stille sig ned og tromle modstanderne fysisk. Jeg elsker AaB for ikke at have den taktik kontra de 11 andre klubber - næsten ...MHJ skrev:Satan, offensiven ligner jo sidste saeson med alt den bevaegelighed.
Synes sgu vi gør det godt. Mange gode ting og gode kombinationer. Enevoldsen har haft flere fine aktione ligesom Bruhn har været god til at føre bolden frem.
Thomsen kan iøvrigt sagtens blive en mere permanent løsning centralt, hans forcer kommer meget bedre til sin ret.
Og udover Kasper Pedersens dårlige clearing har vores unge midterforsvar også gjort det rigtig fornuftigt.
Thomsen kan iøvrigt sagtens blive en mere permanent løsning centralt, hans forcer kommer meget bedre til sin ret.
Og udover Kasper Pedersens dårlige clearing har vores unge midterforsvar også gjort det rigtig fornuftigt.
Har ak rørt bolden?