Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05
Ja. Bruhn kan ikke sætte sig igennem endnu. Lidt opløsning at spore. Hmm, 2-4
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det ændrer ikke det store. AaB skal stadig score 3 mål.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
2-4? 4-1Oldager skrev:Ja. Bruhn kan ikke sætte sig igennem endnu. Lidt opløsning at spore. Hmm, 2-4
Vi er dog heldige med ikke at være mere bagud. For sevan hvor spiller vi sløvt og uopmærksomt.
Et Hjerte - En Klub
Gu' jøsses. Pinlig opførsel.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvor bliver man træt af at se alle de afleveringer lige til en modspiller..
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Zagreb
Nicosia
Bukarest
Kiev
Rio Ave
Brugge
For dælen da hvor har vi sejlet rundt på udebane.
Nicosia
Bukarest
Kiev
Rio Ave
Brugge
For dælen da hvor har vi sejlet rundt på udebane.
Så er der spassere der er ved at skaffe AaB en klækkelig bøde for at kaste med romerlys. Klaphatte
„The less you care, the happier you will be.“
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Pinligt på og uden for banen.
Gad vide om de endnu engang har tænkt sig ikke at skyde på mål.
Gad vide om de endnu engang har tænkt sig ikke at skyde på mål.
Fodbold skal ses med hjertet!
En maskeret nazi-heiler, afbrudt kamp og romerlys (kastet efter de belgiske fans?). Havde det været Brøndbys fans, vi havde set på, så ved jeg godt, hvordan det havde lydt herinde...Kunji skrev:Gu' jøsses. Pinlig opførsel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jøsses hvor er vores defensiv elendig.
Det kan godt være det holder nogenlunde tæt i Superligaen - men på det her niveau minder det mest af alt om noget Serie 3 standard.
Det kan godt være det holder nogenlunde tæt i Superligaen - men på det her niveau minder det mest af alt om noget Serie 3 standard.
Bienvenu Bassogog!
Jeg ved ikke, hvad der er værst - det tøvende, tøsede forsvarsspil, eller den tydelige panik og mangel på gameplan, når man får muligheden for at slå en kontra. Kors det er ringe bold.astonvilla skrev:Jøsses hvor er vores defensiv elendig.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg kommenterer bare på kampens slutresultatHam der Emil skrev:2-4? 4-1Oldager skrev:Ja. Bruhn kan ikke sætte sig igennem endnu. Lidt opløsning at spore. Hmm, 2-4
Vi er dog heldige med ikke at være mere bagud. For sevan hvor spiller vi sløvt og uopmærksomt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det ene øjeblik er Helenius en stærk bolderobrer og opspilstation - det næste står han bare og glor på en tværbold, han kunne have løbet på og måske scoret på. Argh. Men han er da i det mindste god 50% af tiden.
-
frederikshavneren
- Allstar

Skræmmende men det illustrerer forskellen på dansk og europæisk fodbold (midterhold fra C liga mod tophold fra B ligaer). Tør slet ikke tænke på hvis vi havde mødt nogle af de store kanoner,så var vi blevet splittet ad med det naive forsvarsspil.astonvilla skrev:Jøsses hvor er vores defensiv elendig.
-
frederikshavneren
- Allstar

I 2007-09 havde vi nogle erfarne udenlandske profiler som hævede deres niveau i de europæiske kampe og på den måde var enormt vigtige (Prica og Greven).
Den type spillere har vi ikke mere og det ses især på udebane
Den type spillere har vi ikke mere og det ses især på udebane
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, men du skriver det som om det er overraskende eller mærkeligt. Men der er da ingen der forestiller sig at vi er på niveau med et tophold fra Spanien eller England. Men derfor har vi alligevel nedlagt langt større hold end vores liga berettiger alene i denne sæson, hvilket vi kan være stolte af. Men Brugge er naturligvis et hold vi skulle være ekstremt heldige for at kunne slå over to kampe.frederikshavneren skrev:Skræmmende men det illustrerer forskellen på dansk og europæisk fodbold (midterhold fra C liga mod tophold fra B ligaer). Tør slet ikke tænke på hvis vi havde mødt nogle af de store kanoner,så var vi blevet splittet ad med det naive forsvarsspil.astonvilla skrev:Jøsses hvor er vores defensiv elendig.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er da forhåbentlig løgn.....Funky skrev:En maskeret nazi-heiler, afbrudt kamp og romerlys (kastet efter de belgiske fans?). Havde det været Brøndbys fans, vi havde set på, så ved jeg godt, hvordan det havde lydt herinde...Kunji skrev:Gu' jøsses. Pinlig opførsel.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg vil nu kalde det både overraskende og mærkeligt at vi står så elendigt defensivt i disse kampe.Buzz Killington skrev:Ja, men du skriver det som om det er overraskende eller mærkeligt. Men der er da ingen der forestiller sig at vi er på niveau med et tophold fra Spanien eller England. Men derfor har vi alligevel nedlagt langt større hold end vores liga berettiger alene i denne sæson, hvilket vi kan være stolte af. Men Brugge er naturligvis et hold vi skulle være ekstremt heldige for at kunne slå over to kampe.frederikshavneren skrev:Skræmmende men det illustrerer forskellen på dansk og europæisk fodbold (midterhold fra C liga mod tophold fra B ligaer). Tør slet ikke tænke på hvis vi havde mødt nogle af de store kanoner,så var vi blevet splittet ad med det naive forsvarsspil.astonvilla skrev:Jøsses hvor er vores defensiv elendig.
Man kunne have håbet på vi lukkede af nede bagved - og så vi var sløje oppe foran.
Nu er vi sløje i begge ender.
Overraskende og mærkeligt.
Bienvenu Bassogog!
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Vi har fået lidt bedre fat, og er heldigvis(!) begyndt at presse dem når de har bolden!
Et Hjerte - En Klub
Resultatet er som forventet.
Der er en enkelt ting i vores spil, som virkelig pisser mig af. Vi gjorde det i torsdags, i søndags og vi gør det i dag. Vi søger virkelig ikke vores muligheder, og det bliver illustreret i vores allersidste angreb i første halvleg. Vi har bolden på kanten af deres felt, Helenius lægger den af til vores back/fløj, og derfra spiller vi den bagud til midterlinien. Hvorfor fanden udfordrer vi aldrig eller slår det indlæg? Som i nogensinde. Jeg kan fint acceptere tålmodighed i spillet, men det er til tider latterligt i vores tilfælde.
Der er en enkelt ting i vores spil, som virkelig pisser mig af. Vi gjorde det i torsdags, i søndags og vi gør det i dag. Vi søger virkelig ikke vores muligheder, og det bliver illustreret i vores allersidste angreb i første halvleg. Vi har bolden på kanten af deres felt, Helenius lægger den af til vores back/fløj, og derfra spiller vi den bagud til midterlinien. Hvorfor fanden udfordrer vi aldrig eller slår det indlæg? Som i nogensinde. Jeg kan fint acceptere tålmodighed i spillet, men det er til tider latterligt i vores tilfælde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.