Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Pokalturneringen: Roskilde FC - AaB, 8. marts kl 17.45
Skal vi ikke lige slå Roskilde ud, før vi begynder at glæde os til finalen?
Den kamp kan i mine øjne blive svær nok, med en flok tidligere superligaspillere som lugter savsmuldet i manegen, og en bane som sandsynligvis kun er marginalt bedre end det som betød kampen er blevet udsat.
Den kamp kan i mine øjne blive svær nok, med en flok tidligere superligaspillere som lugter savsmuldet i manegen, og en bane som sandsynligvis kun er marginalt bedre end det som betød kampen er blevet udsat.
Semifinalerne i DBU Pokalen spilles efter planen 5. – 7. april med returopgør 19. – 21. april.
Og også lige slå AGF ud...Jesper Schmidt skrev:Skal vi ikke lige slå Roskilde ud, før vi begynder at glæde os til finalen?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Få den nu programsat. Nu er onsdag i denne uge også væk.
- FlæskeFrank
Det er simpelthen pisseirriterende. Den kamp skulle bare have været flyttet til Aalborg!FlæskeFrank skrev:Få den nu programsat. Nu er onsdag i denne uge også væk.
-
seamann
Når man nu ikke kan finde en kampdag, kan vi så ikke få en tendenslodtrækning - det er ved at være nogle år siden jeg så sådan en sidst.
Er det ikke noget man kun opererer med i tips? Jeg udelukker ikke noget, men mindes ikke jeg har set det brugt til en faktisk kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jo, og det var også en joke.jonas386 skrev:Er det ikke noget man kun opererer med i tips? Jeg udelukker ikke noget, men mindes ikke jeg har set det brugt til en faktisk kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

Men skandaløst at man skal bruge fire dage til at finde en alternativ dato. Roskilde meldte ud søndag formiddag, at kampen var aflyst, så de har vel ret hurtigt kunne danne sig et overblik over mulige datoer.
Aflysning pga. vejret er Roskilde ikke herre over, men hvordan søren de undgå at få fastlagt kampen forstår jeg ikke. Hvis det havde været pga. frost i banen, så var de jo blevet tromlet og sagt, at den skulle flyttes til en bane med varme. At banen ikke har dræn beretter til en aflysning - det var ikke gået mod BIF. Og ja jeg ved godt banen har dræn.
Aflysning pga. vejret er Roskilde ikke herre over, men hvordan søren de undgå at få fastlagt kampen forstår jeg ikke. Hvis det havde været pga. frost i banen, så var de jo blevet tromlet og sagt, at den skulle flyttes til en bane med varme. At banen ikke har dræn beretter til en aflysning - det var ikke gået mod BIF. Og ja jeg ved godt banen har dræn.
- FlæskeFrank
Mon ikke det er et tegn på at klubberne ikke er enige om spilletidspunkt. Den skal nok dikteres af DBU.FlæskeFrank skrev:Men skandaløst at man skal bruge fire dage til at finde en alternativ dato. Roskilde meldte ud søndag formiddag, at kampen var aflyst, så de har vel ret hurtigt kunne danne sig et overblik over mulige datoer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Skynd dig lige at slette dette indlæg for dit eget renommes skyldjonas386 skrev:Er det ikke noget man kun opererer med i tips? Jeg udelukker ikke noget, men mindes ikke jeg har set det brugt til en faktisk kamp.
Janteloven eksisterer IKKE!
Den unge mand har tydeligvis aldrig set Sportslørdag i firserne. Men superindlægKøllen I Møllen skrev:Skynd dig lige at slette dette indlæg for dit eget renommes skyldjonas386 skrev:Er det ikke noget man kun opererer med i tips? Jeg udelukker ikke noget, men mindes ikke jeg har set det brugt til en faktisk kamp.
Jeg er næppe den første til ikke at have fanget en joke på internettet, så mon ikke jeg overleverHovedet skrev:Den unge mand har tydeligvis aldrig set Sportslørdag i firserne. Men superindlægKøllen I Møllen skrev:Skynd dig lige at slette dette indlæg for dit eget renommes skyldjonas386 skrev:Er det ikke noget man kun opererer med i tips? Jeg udelukker ikke noget, men mindes ikke jeg har set det brugt til en faktisk kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Banen i Roskilde er endnu ikke klar til at kunne klare en fodboldkamp. Så kampen mellem FC Roskilde og Vendsyssel FF på søndag bliver spillet på kunstgræsbanen i Roskilde.
Ifølge DBU's hjemmeside skal kampen spilles 5/4 kl 18
-
FlæskeFrank
- Allstar

Hvis man kigger på linket, så skal vores kamp mod Roskilde og FCK-semifinalen spilles på neutral bar
Så lad os få fulderikkerne på banen.
- FlæskeFrank
Det betyder at pokalsemifinalen mod AGF spilles d. 13. april kl. 18 i Aalborg og d. 21. april kl. 20 i Århus.9800 skrev:Ifølge DBU's hjemmeside skal kampen spilles 5/4 kl 18
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Flot planlægning af DBU
Roskilde spiller søndag eftermiddag i Silkeborg og to dage senere pokalkvartfinale mod AaB. Roskildes træner er forståeligt nok utilfreds med planlægningen og udtaler på hjemmesiden at de nedprioriterer kampen i Silkeborg, hvilket han finder unfair overfor Silkeborgs konkurrenter i topstriden.
Jeg kan sagtens forstå at Roskilde prioriterer pokalen da de hverken kan nå fugl eller fisk i ligaen.
Roskilde spiller søndag eftermiddag i Silkeborg og to dage senere pokalkvartfinale mod AaB. Roskildes træner er forståeligt nok utilfreds med planlægningen og udtaler på hjemmesiden at de nedprioriterer kampen i Silkeborg, hvilket han finder unfair overfor Silkeborgs konkurrenter i topstriden.
Jeg kan sagtens forstå at Roskilde prioriterer pokalen da de hverken kan nå fugl eller fisk i ligaen.
Så kunne de jo bare have accepteret at flytte til aalborg på først satte dato!