HIK - Aalborg BK 10. April 2016 kl. 13.00
Re: HIK - Aalborg BK 10. April 2016 kl. 13.00
Spalvis er vidst tage til Lissabon....
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, der roeg hans alibiMr. Larsen skrev:ffs spalvis!!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
så fucking lær dog at ligge en aflevering fucking bold mongoler !!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hold da op, hvor er vi startet dårligt. Det vi være helt, helt uforståeligt hvis vi forlænger med Jønsson. I dag - igen - blandt de dårligste i første halvleg...
En del af skylden for vores elendige langsomme spil vil jeg også tilskrive at banen er ekstremt knoldet , bolden hopper danser ved spil på jorden
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det er efterhånden svært at se hvorfor man skulle forlænge med Jönsson. Jeg vil stadig så gerne se ham lykkedes, især fordi man jo ved hvad han kan, eller kunne, det er bare svært at tro på med det niveau der er vist det sidste lange stykke tid.
Det er hvertfald svært at se at dette skulle være den bedste opstart i mange år, og der findes vel ikke specielt mange gyldige argumenter for at Jönsson starter inde mod SønderjyskE, fremfor Børsting.
Grundlæggende synes jeg egentlig vi har en rigtigt stærk trup, også til næste år, men det kræver altså også en tilgang, eller 3 til sommer før det bliver rigtig godt.
Mht Spalvis. så synes jeg ikke helt kommentatorens konklusionen er helt rimelig (altså at han skulle have tankerne i Lissabon i skudøjeblikket). Han har egentlig haft et par fine aktioner ned i banen, men man kan vel heller ikke forventer at han høvler kasser ind, når bolden ikke kommer til ham. Udover den ene chance, hvor han skulle have scoret, har han jo heller ikke haft noget som helst at arbejde med idag. Offensivt er det vel kun Thomsen der holder niveau, hvilket selvfølgelig også hænger sammen med at Risgaard skal fylde lidt mere centralt med Würtz ude.
Abildgaard synes jeg er kommet bedre efter det som halvlegen er skredet frem, men der skal stadig noget mere til vil jeg mene.
Det er hvertfald svært at se at dette skulle være den bedste opstart i mange år, og der findes vel ikke specielt mange gyldige argumenter for at Jönsson starter inde mod SønderjyskE, fremfor Børsting.
Grundlæggende synes jeg egentlig vi har en rigtigt stærk trup, også til næste år, men det kræver altså også en tilgang, eller 3 til sommer før det bliver rigtig godt.
Mht Spalvis. så synes jeg ikke helt kommentatorens konklusionen er helt rimelig (altså at han skulle have tankerne i Lissabon i skudøjeblikket). Han har egentlig haft et par fine aktioner ned i banen, men man kan vel heller ikke forventer at han høvler kasser ind, når bolden ikke kommer til ham. Udover den ene chance, hvor han skulle have scoret, har han jo heller ikke haft noget som helst at arbejde med idag. Offensivt er det vel kun Thomsen der holder niveau, hvilket selvfølgelig også hænger sammen med at Risgaard skal fylde lidt mere centralt med Würtz ude.
Abildgaard synes jeg er kommet bedre efter det som halvlegen er skredet frem, men der skal stadig noget mere til vil jeg mene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vel en forventlig første halvleg mod et typisk Ove P hold. Kan vi få en tilfældig scoring i anden halvleg bliver kampen låst op. Ligner vist at Spalvis ikke længere kan bombe målene ind.. Mærkeligt
Planløst og kedeligt bold-flytteri. Vi får jo slet ikke afsluttet det antal gange, som vores boldbesiddelse berettiger til......
Problemet er vel også at han ikke bliver brugt i den position hvor han fungerer bedst. Jönsson er en teknisk dygtig spiller, men han er ikke den bedste til at forsvar.. Gad godt at se et tremandsangreb med Spalvis i midten samt Jönsson og ene på siderne..jonas386 skrev:Det er efterhånden svært at se hvorfor man skulle forlænge med Jönsson. Jeg vil stadig så gerne se ham lykkedes, især fordi man jo ved hvad han kan, eller kunne, det er bare svært at tro på med det niveau der er vist det sidste lange stykke tid.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Abildgaard gør det ok, tror vi kommer til at spille 3-4-3 i 2. halvleg. PK går meget frem
Jeg er enig. Men jeg har også svært ved at se Jönnson i angrebet, hvis man, som jeg, forventer angrebet næste sæson kommer til at hedde Ene-Helenius. Det er, hvertfald på papiret, rimelig fornuftigt, og med Bassogog, Pohl og evt en ny-oprykket spiller, så er vi vel også dækket nogenlunde ind.Salle17 skrev: Problemet er vel også at han ikke bliver brugt i den position hvor han fungerer bedst. Jönsson er en teknisk dygtig spiller, men han er ikke den bedste til at forsvar.. Gad godt at se et tremandsangreb med Spalvis i midten samt Jönsson og ene på siderne..
Børsting tror jeg sætter sig tungt på højrekanten, og så mangler der egentlig bare en Thomsen erstatning, og evt en spiller der kan dække de centrale pladser. Her er jeg ikke afskrækket fra at tage et sats fra Sverige/Norge/? Selvom sporene fra Blomqvist skræmmer, så udelukker det jo ikke at der kan findes noget interessant, omend jeg ikke kender nogle specifikke navne.
Abildgaard tror jeg egentlig godt kan blive en dygtig spiller, også for AaB, men han er stadig noget grøn, og der går vel 1-2 sæsoner, før han har det niveau som vi gerne vil se.
Men det er nok en diskussion der hører til i transfertråden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Abildgaard har det problem, at han ligger og bokser med nogle enormt stærke folk derinde, som bare kan vifte ham væk. Det er ikke manglende evner eller noget, men han kan jo ikke lige smide 10 kg muskler på i pausen.Elscorpio skrev:Abildgaard gør det ok, tror vi kommer til at spille 3-4-3 i 2. halvleg. PK går meget frem
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
dejligt med noget aggressivitet og mod her i starten af 2 halvleg
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Trist kamp. Fejlafleveringer på stribe og et meget lavt teknisk niveau, det er godt nok sløjt at overvære. Det skal dog også siges at banen virker meget ujævn.
Mangler bare at Hobro scorer på et kontraangreb eller en dødbold.
Mangler bare at Hobro scorer på et kontraangreb eller en dødbold.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
sådan 1-0 AaB !!!
også endda thomsen !
også endda thomsen !
Guskelow for Thomsen. Resten er sgu dårligt kørende, men han viser klasse. Han blir godtnok svær at undvære. 0-1 til AaB.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
I de blindes rige er den enøjede konge.
Bravo!NIN skrev:I de blindes rige er den enøjede konge.
Nej men han kan gøre det på et halvt år åbenbartFunky skrev:Abildgaard har det problem, at han ligger og bokser med nogle enormt stærke folk derinde, som bare kan vifte ham væk. Det er ikke manglende evner eller noget, men han kan jo ikke lige smide 10 kg muskler på i pausen.Elscorpio skrev:Abildgaard gør det ok, tror vi kommer til at spille 3-4-3 i 2. halvleg. PK går meget frem
http://www.football-italia.net/82452/ib ... uve-doping
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
forsatan da, der skal vist nok lige trænes noget ekstra aflevering og afslutningsøvelser de næste par uger !
jøses dog de fedter mange gode muligheder væk, vi skal ha den kamp lukket asap med mål til 2-0 !
jøses dog de fedter mange gode muligheder væk, vi skal ha den kamp lukket asap med mål til 2-0 !