Holger på midt. Det der bliver en krig i Horsens, vi skal håbe Basso kan ramme kassen, det er vores chance...AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..
Det bliver en fest! Uanset resultatet så tænker jeg at dette line up er så langt fra, hvad AaB under PEA har prøvet at bygge op, så jeg ikke ser anden udvej end et trænerskifte!
At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016
Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016
Aalborg BK 1885!
Den opstilling burde resultere i øjeblikkelig fyring. Hold nu kæft. Om den giver 3 point eller ej - Det der holder ikke!!AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..
Det bliver en fest! Uanset resultatet så tænker jeg at dette line up er så langt fra, hvad AaB under PEA har prøvet at bygge op, så jeg ikke ser anden udvej end et trænerskifte!
At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Det ville være en hjerneblødning værre end dem telefonnummeret kommer med herinde hvis Holger røg på op den centrale midtbane. ellers tak!SkumF skrev:Den opstilling burde resultere i øjeblikkelig fyring. Hold nu kæft. Om den giver 3 point eller ej - Det der holder ikke!!AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Nå ?? med en sejr er efteråret åbenbart godkendt mener LS.
Så ustabilitet, ringe resultater, elendigt spil, famlende rytme, heldige sejre, få scoringer osv ... får LS til godkendt efterår.
Bare det han mener sådan burde give en fyreseddel straks !
Så ustabilitet, ringe resultater, elendigt spil, famlende rytme, heldige sejre, få scoringer osv ... får LS til godkendt efterår.
Jeg er i chock! Holgersen der ikke kan spille med fødderne midt på banen WTF!!AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..
Jeg er med på at vi pointmæssigt ikke er så langt fra vores erklæret mål og dermed kan efteråret også betegnes som nogenlunde godkendt på den front hvis vi vinder i dag.Nitten skrev:Nå ?? med en sejr er efteråret åbenbart godkendt mener LS.
Spillemæssigt er vi dog gået i den helt forkerte retning siden LS tog over med vores 11 forsvarsspillere på banen og pindsvinefodbold. Jeg håber meget Gaarde tager konsekvensen af dette.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Hvor er kreativiteten og de spillere som kan udfordre modstanderen?Forza skrev:Det ville være en hjerneblødning værre end dem telefonnummeret kommer med herinde hvis Holger røg på op den centrale midtbane. ellers tak!SkumF skrev:Den opstilling burde resultere i øjeblikkelig fyring. Hold nu kæft. Om den giver 3 point eller ej - Det der holder ikke!!AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..
Hvis det her bliver holdet der starter så er der lagt op til en krig hvor bolden vil befinde sig mere i luften end på jorden. Hvor er det sørgeligt men det er nok den type fodbold som Søndergaard er mest komfortabel med
Det er desværre den slags fodbold han har kørt med i sine klubber for det meste. Havde dog håbet på at han ikke vil bibringe det til AaB. Det troede jeg var åbenlyst krav fra Gaardes side til en ny træner.frederikshavneren skrev:Hvor er kreativiteten og de spillere som kan udfordre modstanderen?Forza skrev:Det ville være en hjerneblødning værre end dem telefonnummeret kommer med herinde hvis Holger røg på op den centrale midtbane. ellers tak!SkumF skrev:Den opstilling burde resultere i øjeblikkelig fyring. Hold nu kæft. Om den giver 3 point eller ej - Det der holder ikke!!AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..
Hvis det her bliver holdet der starter så er der lagt op til en krig hvor bolden vil befinde sig mere i luften end på jorden. Hvor er det sørgeligt men det er nok den type fodbold som Søndergaard er mest komfortabel med
Jeg er dybt rystet over den opstilling! Holgersson er jo i top tre over de dårligste på bolden i hele Superligaen. At han skal spille midt midt sammen med alibi Magnus - amen for fanden!!!
Hvad er det der sker med Sloth? Han er en klassespiller - lad nu ham starte!
Altså, jeg har forsøgt at være optimist længe, og er generelt ikke modstander af spillere prøves af på andre positioner, hvor de har nogle spidskompetencer der kan komme i spil. Dalsgård er vel noget nær det mest perfekte eksempel herpå.
Men jeg er fandme i chok. Hvad fanden er det der sker her? Holgersen på midtbanen virker fuldstændig hjernedødt!
Men jeg er fandme i chok. Hvad fanden er det der sker her? Holgersen på midtbanen virker fuldstændig hjernedødt!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Det eneste parameter der betyder noget er tilsyneladende at man er stærk defensiv. Sloth er jo åbenbart decideret udelukket såfremt denne opstilling holder stik.Tyskeren skrev:Jeg er dybt rystet over den opstilling! Holgersson er jo i top tre over de dårligste på bolden i hele Superligaen. At han skal spille midt midt sammen med alibi Magnus - amen for fanden!!!
Hvis LS stiller op sådan der, så har vi bevæget os så langt væk fra det AaB vel forsøger at bygge op, at jeg mener han bør fyres, lige meget om det er en sejr eller ej. Holgersen på midtbanen, når vi har en sloth?
Fukkedifuk for en opstilling. Sloth må jo være rystet over at blive valgt fra på alle tænkelige måder - det er ligegyldigt hvem der er skadet, og hvem modstanderen er, så starter han ikke inde.
Det her så ufatteligt langt, fra det AaB jeg følger og tror på, at det simpelthen MÅ være misinformation fra en journalist.
Det her så ufatteligt langt, fra det AaB jeg følger og tror på, at det simpelthen MÅ være misinformation fra en journalist.
Søndergaard udtaler til Nordjyske, at banen er dårlig og vi skal matche Horsens' fysik - derfor handler det om fysik. Dermed antyder han, at vi rent faktisk kan ende med at stille i den opstilling, som de gætter på...
Håber virkelig Risgård bliver klar i stedet for Holgersson - så er opstillingen stadig ringe, men dog ikke totalt blottet for boldomgang, visioner og teknik.
Håber virkelig Risgård bliver klar i stedet for Holgersson - så er opstillingen stadig ringe, men dog ikke totalt blottet for boldomgang, visioner og teknik.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
LS må da have løjet for sindsygt under jobsamtalen?! Troede at det var meningen at vi skulle have en træner, der kan føre AaB's røde tråd videre???
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
white splash
- Allstar

Hvad laver Basso på banen?? Kakeeto kan vel spille i stedet?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg læste godt nyheden på bold.dk. Man ved, at når træneren selv er nød til at gå ud og godkende halvsæsonen, så har han ikke mange venner.AaB-Jones skrev:At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Jeg vil ikke godkende den, men sige, at den er acceptabel/tålelig. Her snakker jeg kun resultatmæssig - hvis vi vandt mesterskabet på samme måde som FCM i 2015 ville jeg ikke være speciel stolt, men resultatet kan man ikke tage fra dem.
Og Søndergaard har jo en pointe i, at efteråret har betydet mange nye spillere. Holgersson, Meilinger og Sloth skulle levere fra dag 1(Sloth med forbehold), men Mæhle, Magnus C og Grønning kunne vi ikke forvente, at de skulle på banen i 10, 12 og 13 kampe. Thellufsen, Bytyqi, Rokkedal og Ramkilde har nok mere ramt det forventede. Men overordnet har der været en del spiller at skulle integreres.
Så der har været udvikling af spillere, men spille- og resultatmæssig har det ikke hængt sammen.
Efteråret overordnet set: Når vi spillede godt, fik vi ingen point, når vi spillede grimt, fik vi point. Så jeg håber på grimt spil i aften...
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

Tror godt at du kan regne med utroligt grimt spil, men om det giver point er nok mere tvivlsomt.FlæskeFrank skrev:Jeg læste godt nyheden på bold.dk. Man ved, at når træneren selv er nød til at gå ud og godkende halvsæsonen, så har han ikke mange venner.AaB-Jones skrev:At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Jeg vil ikke godkende den, men sige, at den er acceptabel/tålelig. Her snakker jeg kun resultatmæssig - hvis vi vandt mesterskabet på samme måde som FCM i 2015 ville jeg ikke være speciel stolt, men resultatet kan man ikke tage fra dem.
Og Søndergaard har jo en pointe i, at efteråret har betydet mange nye spillere. Holgersson, Meilinger og Sloth skulle levere fra dag 1(Sloth med forbehold), men Mæhle, Magnus C og Grønning kunne vi ikke forvente, at de skulle på banen i 10, 12 og 13 kampe. Thellufsen, Bytyqi, Rokkedal og Ramkilde har nok mere ramt det forventede. Men overordnet har der været en del spiller at skulle integreres.
Så der har været udvikling af spillere, men spille- og resultatmæssig har det ikke hængt sammen.
Efteråret overordnet set: Når vi spillede godt, fik vi ingen point, når vi spillede grimt, fik vi point. Så jeg håber på grimt spil i aften...
1 2 3 Jimmy er en mur!
Som i de forrige kampe skal vi gå efter selvmål, straffespark eller en tilfældig hofte stå for vores mål i aften.white splash skrev:Tror godt at du kan regne med utroligt grimt spil, men om det giver point er nok mere tvivlsomt.FlæskeFrank skrev:Jeg læste godt nyheden på bold.dk. Man ved, at når træneren selv er nød til at gå ud og godkende halvsæsonen, så har han ikke mange venner.AaB-Jones skrev:At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
-
white splash
- Allstar

Og ikke for mange dødbolde i nogle af enderne..Forza skrev:Som i de forrige kampe skal vi gå efter selvmål, straffespark eller en tilfældig hofte stå for vores mål i aften.white splash skrev:Tror godt at du kan regne med utroligt grimt spil, men om det giver point er nok mere tvivlsomt.FlæskeFrank skrev:Jeg læste godt nyheden på bold.dk. Man ved, at når træneren selv er nød til at gå ud og godkende halvsæsonen, så har han ikke mange venner.AaB-Jones skrev:At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
1 2 3 Jimmy er en mur!