Disclaimer: med mindre jeg præsenterer logisk eller matematisk bevis, kan du roligt betragte alt hvad jeg skriver som subjektivt baseret. Sådan læser jeg i høj grad også dine indlæg, med mindre du hævder andet.R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2021, 12:28Ja, det er jo din subjektive mening. Men ingen grund til at forsøge at ophøje det til en eller anden endegyldig sandhed.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 11:43
MC har vist et højt niveau på det sidste, højere end Pedro. Det skubber ham foran.
Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
hvis vi sætter MC og Pedro op mod hinanden så synes jeg der er 2 helt skelsættende virkeligheder.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 12:30Disclaimer: med mindre jeg præsenterer logisk eller matematisk bevis, kan du roligt betragte alt hvad jeg skriver som subjektivt baseret. Sådan læser jeg i høj grad også dine indlæg, med mindre du hævder andet.R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2021, 12:28Ja, det er jo din subjektive mening. Men ingen grund til at forsøge at ophøje det til en eller anden endegyldig sandhed.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 11:43
MC har vist et højt niveau på det sidste, højere end Pedro. Det skubber ham foran.
1 - Mcs bundniveau er langt ringere end Pedros
2 - pedros topniveau er langt højere end Mc
3 - Mc har spillet halvanden god kamp i ja i hvad - flere år. og sidste kamp var han igen på lavt niveau.
4 - pedro har næsten spillet dårligt siden Cifuentes kom, og betyder nok mere han ikke helt har fundet sin plads og stil under cifuentes hvilket han ikke er ene om, men synes han var på vej igen.
Pedro og MC i form, der synes jeg valget er let. Pedro er med længder en meget bedre 6er. Jeg tror at nogle af de eneste der heller vil have MC på banen er modstanderen :-) for han er da lettere at spille overfor.
Men da pedro var på toppen syns jeg han var helt genial
Gætter på, Pedro stadig døjer med en skade...
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert

Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
En ret stærk bænk på papiret, må man da sige.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:02Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det bliver hårdt for nogle på debatsiden MC starter 
AaB AaB AaB AaB
Dejligt at se Prica får chancen fra start...
Han spillede sig vel ikke mere af end så mange andre imod OB.
En 4-2-3-1 ?Funky skrev: ↑16. maj 2021, 13:07En ret stærk bænk på papiret, må man da sige.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:02Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
![]()
Spændende at Cifuentes tager os væk fra 3 back kæden igen.
Jeg er jo helt enig i at det er denne opstilling vi burde kunne stille med, men må bare konstatere, at defensiven slet ikke har fungeret når vi har gjort det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Siger også noget om at Samuelsen næppe har en fremtid i AaBFunky skrev: ↑16. maj 2021, 13:07En ret stærk bænk på papiret, må man da sige.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:02Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
![]()
Hvis ikke det var Cifuentes ville jeg turde sige “helt korrekt”, men du burde da have ret.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:22Siger også noget om at Samuelsen næppe har en fremtid i AaBFunky skrev: ↑16. maj 2021, 13:07En ret stærk bænk på papiret, må man da sige.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:02Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
![]()
Mon ikke det er tre i bagkæden med Ahlmann i bagkæden og Hanne på backen?Hanga skrev: ↑16. maj 2021, 13:16En 4-2-3-1 ?Funky skrev: ↑16. maj 2021, 13:07En ret stærk bænk på papiret, må man da sige.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:02Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
![]()
Jeg er jo helt enig i at det er denne opstilling vi burde kunne stille med, men må bare konstatere, at defensiven slet ikke har fungeret når vi har gjort det.
Men jeg ville da gerne se Lucas som 10'er.
Forestiller mig den skal ses som følger
Rinne
Ross-Thelander-Ahlmann
Pallesen-MC-Fossum-Hanne
Lucas-Kusk
Prica
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Ibiza Polar
Bold præsenterer det som Pallesen i bagkæden, og Hannesbo på højre wingback.
Rinne
Pallesen - Thelander - Ross
Hannesbo - Christensen - Fossum - Andersen - Ahlmann
Kusk - Prica
Rinne
Pallesen - Thelander - Ross
Hannesbo - Christensen - Fossum - Andersen - Ahlmann
Kusk - Prica
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Håber jeg da i den grad det skal, vi har været klart bedst med tre stoppere. Det vil være for dumt at gå tilbage til 4 nu, vi skal altså have den 7 plads.jonas386 skrev: ↑16. maj 2021, 13:26Mon ikke det er tre i bagkæden med Ahlmann i bagkæden og Hanne på backen?Hanga skrev: ↑16. maj 2021, 13:16En 4-2-3-1 ?Funky skrev: ↑16. maj 2021, 13:07En ret stærk bænk på papiret, må man da sige.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. maj 2021, 13:02Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Thelander
Ross Jensen
Ahlmann
MC
Fossum
Hannesbo
Kusk
Andersen
Prica
Reserver:
Hansen
Granli
Børsting
Ferreira
Hiljemark
Rufo
van Weert
![]()
Men jeg ville da gerne se Lucas som 10'er.
Forestiller mig den skal ses som følger
Rinne
Ross-Thelander-Ahlmann
Pallesen-MC-Fossum-Hanne
Lucas-Kusk
Prica
-
R Rosenberg
- Allstar

Dine evindelige one liners er markant hårdere.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Just præcis.baresi skrev: ↑16. maj 2021, 12:38hvis vi sætter MC og Pedro op mod hinanden så synes jeg der er 2 helt skelsættende virkeligheder.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 12:30Disclaimer: med mindre jeg præsenterer logisk eller matematisk bevis, kan du roligt betragte alt hvad jeg skriver som subjektivt baseret. Sådan læser jeg i høj grad også dine indlæg, med mindre du hævder andet.R Rosenberg skrev: ↑16. maj 2021, 12:28Ja, det er jo din subjektive mening. Men ingen grund til at forsøge at ophøje det til en eller anden endegyldig sandhed.Buzz Killington skrev: ↑16. maj 2021, 11:43
1 - Mcs bundniveau er langt ringere end Pedros
2 - pedros topniveau er langt højere end Mc
3 - Mc har spillet halvanden god kamp i ja i hvad - flere år. og sidste kamp var han igen på lavt niveau.
4 - pedro har næsten spillet dårligt siden Cifuentes kom, og betyder nok mere han ikke helt har fundet sin plads og stil under cifuentes hvilket han ikke er ene om, men synes han var på vej igen.
Pedro og MC i form, der synes jeg valget er let. Pedro er med længder en meget bedre 6er. Jeg tror at nogle af de eneste der heller vil have MC på banen er modstanderen :-) for han er da lettere at spille overfor.
Men da pedro var på toppen syns jeg han var helt genial
Ædruelighedens stemme
Personligt har jeg svært ved at se formålet med Ahlmann i en 3 back kæde, det synes jeg ikke passer ret godt til ham. Der passer Pallesen bedre, men hvem tager så højreback? Vel ikke Hannesbo der er udpræget venstrebenet.
Begge løsninger vil også sætte en tyk streg under hvor dårligt et indkøb Granli er... selvom jeg ikke er fan af ham, vil jeg nu foretrække ham over Palle eller Ahlmann.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kan faktisk bedre li' Ahlmann i bagkæden end Pallesen. Bevares, ingen af dem er topdollar rent defensivt, men med bolden ved fødderne er Ahlmann meget bedre. Og så synes jeg bare at Ahlmann placerer sig meget bedre, modsat synes jeg ikke at Pallesen bidrager med noget synderligt defensivt når han har spillet i bagkæden. Ofte pisser modstanderen bare lige igennem i hans sideHanga skrev: ↑16. maj 2021, 13:49Personligt har jeg svært ved at se formålet med Ahlmann i en 3 back kæde, det synes jeg ikke passer ret godt til ham. Der passer Pallesen bedre, men hvem tager så højreback? Vel ikke Hannesbo der er udpræget venstrebenet.
Begge løsninger vil også sætte en tyk streg under hvor dårligt et indkøb Granli er... selvom jeg ikke er fan af ham, vil jeg nu foretrække ham over Palle eller Ahlmann.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Glæder mig virkelig til at se en kamp uden at Ortved er kommentator.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg har skrevet det før - når Cifuentes hiver backs ind i de bagerste 3, så er det for at få bedre muligheder for at spille sig ud. I virkeligheden bliver den 3. spiller et større aktiv i opspillet end under normale omstændigheder. Det er selvfølgelig også i en erkendelse af, at det er dér vores "normale" centrale forsvarsspillere har udfordringer.Hanga skrev: ↑16. maj 2021, 13:49Personligt har jeg svært ved at se formålet med Ahlmann i en 3 back kæde, det synes jeg ikke passer ret godt til ham. Der passer Pallesen bedre, men hvem tager så højreback? Vel ikke Hannesbo der er udpræget venstrebenet.