AaB-Sønderjyske 29-09-24
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Uha mange gode angreb og muligheder de sidste 20 minutters tid men desværre den ene sløje afslutning efter den anden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er også svært at holde en linje, når man dømmer som man gør i situationen med Pudel.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tænker at vi skal prøve med en angriber på banen i 2. Halvleg. Og nej, det skal IKKE være Iredahl
Kom nu igang AaB!!!
Kramer med sin Pudel ser solidt ud
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Lad os lige få en pind inden pausen! Kom nu!!
Skal sgu nok passe at Sønderjyske scorer på hjørne nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Dommen mod Pudel var da helt korrekt..
Men det gule kort for lidt brok var pinligt.
Siden er Kramer sluppet for klart gult kort, og Sønderjyske lige så..
Så med andre ord standard MKK
Der sidder en udmærket pasningspote på der Pudel.
Nå. Solid halvleg. Vi er bedst, vi kommer også frem til mest, men vi afslutter katastrofalt. Jeg tænker ikke, der er nogen vej uden om en anden angriber ind i pausen.
Det er selvfølgelig ikke tårnhøj niveau generelt, men vi er bedst i kampen.
Det er selvfølgelig ikke tårnhøj niveau generelt, men vi er bedst i kampen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Opløftende 1 halvleg - jeg vil ikke skifte nogen i pausen.
Vi kommer frem til chancerne og der ikke meget til før vi får hul på bylden.
Vi kommer frem til chancerne og der ikke meget til før vi får hul på bylden.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Enig. Kampen bærer præg af det er to nedrykningskandidater der for Guds skyld ikke må tabe til hinanden, men enig i at vi er bedst på bolden, Sønderjyske står kompakt og vil ikke meget.
Ind med Helenius
Enig. Synes vi startede lidt vaklende med spillet men efter ca. 20 minutters tid begyndte vi at få sat gode angreb sammen. For meget løber ud i sandet men vi har alligevel fået skabt nogle store målchancer og burde være foran.
Der sker nok ikke indskiftninger i pausen i og med at tingene går OK, men udover at Helenius er en kandidat til indskiftning så kunne jeg også godt se Bomholt komme ind i stedet for Jasson, der efter min mening har mistet for mange bolde, og ikke fået sat sit ellers normale offensive aftryk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Dårlig start, men vi er blevet bedre som kampen er skredet frem. Starten lignede noget vi så flere gange i 1. division, men fra 20'ish og frem synes jeg vi har været klart bedst og med optræk til flere fine situationer. Bruus er meget bedre på backen end kanten, klar opgradering på positionen ift. Jimenez. Pudel-Kramer har været gode, og de der opspil igennem kanterne har SønderjyskE haft svært ved at lukke ned for.
Jeg tror vi scorer i 2. halvleg, det var lidt som om selvtilliden lige skulle indfinde sig i kampens start.
Jeg tror vi scorer i 2. halvleg, det var lidt som om selvtilliden lige skulle indfinde sig i kampens start.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Enig mht. Jasson, han er meget energisk i presset (uden at være et monster i erobringsspillet), men har ikke været så synlig i offensiven. Jeg gætter dog på, han får 15-20 minutter mere.Hanga skrev: ↑29. sep 2024, 14:53Enig. Synes vi startede lidt vaklende med spillet men efter ca. 20 minutters tid begyndte vi at få sat gode angreb sammen. For meget løber ud i sandet men vi har alligevel fået skabt nogle store målchancer og burde være foran.
Der sker nok ikke indskiftninger i pausen i og med at tingene går OK, men udover at Helenius er en kandidat til indskiftning så kunne jeg også godt se Bomholt komme ind i stedet for Jasson, der efter min mening har mistet for mange bolde, og ikke fået sat sit ellers normale offensive aftryk.
Både Widell og Jasson er blevet overrumplet et par gange. Det ligner også at de begge prøver at være lidt mere overvejede på bolden, hvilket et par gange er resulteret i, at de bliver fanget mellem 2-3 mand.Hanga skrev: ↑29. sep 2024, 14:53Der sker nok ikke indskiftninger i pausen i og med at tingene går OK, men udover at Helenius er en kandidat til indskiftning så kunne jeg også godt se Bomholt komme ind i stedet for Jasson, der efter min mening har mistet for mange bolde, og ikke fået sat sit ellers normale offensive aftryk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Enig. Forskellen er så bare at Widell har fået sat sig igennem offensivt med gode aktioner flere gange. Det er det jeg savner at se fra Jasson i dag.jonas386 skrev: ↑29. sep 2024, 14:55Både Widell og Jasson er blevet overrumplet et par gange. Det ligner også at de begge prøver at være lidt mere overvejede på bolden, hvilket et par gange er resulteret i, at de bliver fanget mellem 2-3 mand.Hanga skrev: ↑29. sep 2024, 14:53Der sker nok ikke indskiftninger i pausen i og med at tingene går OK, men udover at Helenius er en kandidat til indskiftning så kunne jeg også godt se Bomholt komme ind i stedet for Jasson, der efter min mening har mistet for mange bolde, og ikke fået sat sit ellers normale offensive aftryk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Får lidt Hagelskjær vibes over Pudel. Ser ud til at have en rigtig lækker fod, men mangler lidt speed.
Jimenez ind i stedet for Davidsen, vi mangler de skærende afleveringer op igennem banen.
Jimenez ind i stedet for Davidsen, vi mangler de skærende afleveringer op igennem banen.