Træningskampe vinter 2025
Re: Træningskampe vinter 2025
Træningskampene på træningslejren er offentliggjort.
https://aabsport.dk/nyheder/2025/januar ... paa-plads/
Seattle Sounders FC som blev 7'er i MLS grundspillet og kom i kvartfinalen lyder som en fin modstander.
Ikke et hold fyldt med has-beens fra europæisk fodbold.
Derudover nr. 10 fra Ukrainsk fodbold. Ingen anelse om niveauet i Ukraine udover hos Shaktar og Dinamo Kiev, men måske en fin modstander med plads til at prøve lidt mere af.
Reserverne skal møde Sparta Prags B-hold. Det lyder som en rigtig god matchning af yderste mandater i vores trup.
https://aabsport.dk/nyheder/2025/januar ... paa-plads/
Seattle Sounders FC som blev 7'er i MLS grundspillet og kom i kvartfinalen lyder som en fin modstander.
Ikke et hold fyldt med has-beens fra europæisk fodbold.
Derudover nr. 10 fra Ukrainsk fodbold. Ingen anelse om niveauet i Ukraine udover hos Shaktar og Dinamo Kiev, men måske en fin modstander med plads til at prøve lidt mere af.
Reserverne skal møde Sparta Prags B-hold. Det lyder som en rigtig god matchning af yderste mandater i vores trup.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Så er truppen til morgendagens træningskamp frigivet:
Iøvrigt er det på en ny kunstgræsbane på AaBs anlæg. Er det noget, som jeg misset. Behøver de ikke køre til Gistrup mere eller hvor de nu plejede at spille i vinterperioden?
Både Helenius og Adedeji er med. Så det giver lidt flere strenge at spille med.1 Vincent Müller, 2 Oumar Diakhité, 4 Lars Kramer, 5 Marc Nielsen, 6 Mylian Jimenez, 7 Jubril Adedeji, 8 Melker Widell, 9 Nicklas Helenius, 10 Oliver Ross, 11 Mathias Jørgensen, 13 Bjarne Pudel, 14 Andreas Bruus, 16 Kasper Davidsen, 17 Andres Jasson, 19 Aaron Seydel, 20 Kasper Jørgensen, 21 Mads Bomholt, 22 Rody de Boer, 23 Isak Hansen-Aarøen, 26 Travis Hernes, 27 Kelvin John, 28 Valdemar Møller, 35 Eugene Amankwah og 37 Amar Diagne.
Iøvrigt er det på en ny kunstgræsbane på AaBs anlæg. Er det noget, som jeg misset. Behøver de ikke køre til Gistrup mere eller hvor de nu plejede at spille i vinterperioden?
- FlæskeFrank
Nej, de har fået anlagt en ny kunstbæne. Samme bane som Silkeborg har på deres stadion - det skulle være den bedste kunst bane i DanmarkFlæskeFrank skrev: ↑23. jan 2025, 21:49Så er truppen til morgendagens træningskamp frigivet:Både Helenius og Adedeji er med. Så det giver lidt flere strenge at spille med.1 Vincent Müller, 2 Oumar Diakhité, 4 Lars Kramer, 5 Marc Nielsen, 6 Mylian Jimenez, 7 Jubril Adedeji, 8 Melker Widell, 9 Nicklas Helenius, 10 Oliver Ross, 11 Mathias Jørgensen, 13 Bjarne Pudel, 14 Andreas Bruus, 16 Kasper Davidsen, 17 Andres Jasson, 19 Aaron Seydel, 20 Kasper Jørgensen, 21 Mads Bomholt, 22 Rody de Boer, 23 Isak Hansen-Aarøen, 26 Travis Hernes, 27 Kelvin John, 28 Valdemar Møller, 35 Eugene Amankwah og 37 Amar Diagne.
Helenius sagde igår til preseason, at han kun kunne holde til ca 15 min på banenFlæskeFrank skrev: ↑23. jan 2025, 21:49Så er truppen til morgendagens træningskamp frigivet:Både Helenius og Adedeji er med. Så det giver lidt flere strenge at spille med.1 Vincent Müller, 2 Oumar Diakhité, 4 Lars Kramer, 5 Marc Nielsen, 6 Mylian Jimenez, 7 Jubril Adedeji, 8 Melker Widell, 9 Nicklas Helenius, 10 Oliver Ross, 11 Mathias Jørgensen, 13 Bjarne Pudel, 14 Andreas Bruus, 16 Kasper Davidsen, 17 Andres Jasson, 19 Aaron Seydel, 20 Kasper Jørgensen, 21 Mads Bomholt, 22 Rody de Boer, 23 Isak Hansen-Aarøen, 26 Travis Hernes, 27 Kelvin John, 28 Valdemar Møller, 35 Eugene Amankwah og 37 Amar Diagne.
Virker jeres link på nordjyske? jeg bliver smidt af efter få sek
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Edit: virker fra computeren men ikke ipad i fuld skærm åbenbart..
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Nordjyske vil simpelthen have 109kr i abonnement nu. Plejede det ikke at koste 49kr ?
EDIT. Nå det var åbenbart kun en intropris. Synes ellers 49kr pr måned var en pris hvor jeg kunne overveje at have fuld afgang til Nordjyske...109kr not so much. God kamp.
EDIT. Nå det var åbenbart kun en intropris. Synes ellers 49kr pr måned var en pris hvor jeg kunne overveje at have fuld afgang til Nordjyske...109kr not so much. God kamp.
Kan man få et opstilling? 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Lav en burnermail, hvis i ikke vil betale 109,-
Nå,havde da næsten glemt hvor latterligt et foretagende nordjyske er. Kan godt finde ud af at tage mine penge. Ikke finde ud af at aktivere mit abonnement.
Nå,havde da næsten glemt hvor latterligt et foretagende nordjyske er. Kan godt finde ud af at tage mine penge. Ikke finde ud af at aktivere mit abonnement.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
se på x (AaBs profil): https://x.com/aabsportdk/status/1882745690574704981
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Synes de spiller fint.
MJ havde en friløber, men blev savet ned af Delac der i en rigtig kamp havde fået klart rødt.
Kelvin John med en stor chance også
MJ havde en friløber, men blev savet ned af Delac der i en rigtig kamp havde fået klart rødt.
Kelvin John med en stor chance også
AaB dækker åbenbart ikke på sociale medier. Men det er Horsensa så venlige at gøre: https://bsky.app/profile/achorsens.bsky.social
John til Widell til MJ. 1-0. Han er bare iskold i de der 1v1 situationer. Ikke mange bedre i superligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Kelvin John 2-0
HVordan gør John det?