Det var tilfældet ved alle vores mål, at vi tog vildt mange løb ud og ind mellem deres forsvar, hvilket fuldstændig smadrede deres struktur. De kunne slet ikke følge med. Så naturligvis får det dem til at se svage ud, men det var sgu vores skyld.Provst i Brovst skrev:Maglau skrev:Køllen I Møllen skrev:Vidste ikke lige i hvilken tråd dette skulle deles. Men deles skal det.
Lækkert at høre nogle af de mest prominente og kompetente danske sportsjournalister sige tingene ligeud (her mener jeg Fjeldgård og Cornelius) og så har jeg bare uhæmmet stor sympati for Ove P. Han er en legende! Og fandeme om jeg kan tage når folk kritiserer hans måde at spille fodbold på. Han gør det han mener giver flest point.
Anyhu, nyd klippet :
http://youtu.be/iPgVGJZhjgo" onclick="window.open(this.href);return false;
100% enig - hvad fanden regner folk med, at FCV for at underholde skal gå frem på banen og inkassere en lussing. Som Ove P siger de er et bundhold så hvad forventer man.
Det er sgu noget andet når et tophold med penge og gode spillere stiller sig og spiller anti fodbold, men at en bundhold gør det er helt ok.
Tror faktisk Erik R er oprigtigt sur over at kampen ikke fik den berettigede rosende omtale fordi det er en jydekamp.
Så er jeg lidt enig med Tøffe når han siger at forsvarsspillet ikke var i orden - måske især det sidste mål fra Spalvis var enormt dårligt dækket. Men igen der blev scoret på chanceren hvilket også er kvalitet.
Det er dårligt dækket fordi Curth snyder forsvareren, Curths løb og signalering får forsvareren væk fra sin plads ved Spalvis og hen til Curth. Curth har stor andel i det mål.
FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Lidt ballade efter kampen i Herning...
http://aoh.dk/artikel/20140409/AaB-fans ... aos-i-lidl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aoh.dk/artikel/20140409/AaB-fans ... aos-i-lidl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Og så var der altså også nogle, der havde urineret udendøre på en parkeringsplads!!!Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
Hader København!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det er da stadig absolut ikke i orden. Man repræsenterer AaB når man er afsted på sådan en tur hvad enten man vil eller ej, og så bør man da opføre sig derefter... også når man er inde i en eller anden tilfældig butik undervejs.Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det beviser bare, at Aalborg også har nogle fans som ingen pli har... Fandme dårlig stil!Jesper Schmidt skrev:Det er da stadig absolut ikke i orden. Man repræsenterer AaB når man er afsted på sådan en tur hvad enten man vil eller ej, og så bør man da opføre sig derefter... også når man er inde i en eller anden tilfældig butik undervejs.Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
Ska' vi hak'?
- alithebeast
- Allstar

Hold nu op.. Jeg tror det var UBM eller Ikast Pensionist forening, der var forbi.MrBangDK skrev:Det beviser bare, at Aalborg også har nogle fans som ingen pli har... Fandme dårlig stil!Jesper Schmidt skrev:Det er da stadig absolut ikke i orden. Man repræsenterer AaB når man er afsted på sådan en tur hvad enten man vil eller ej, og så bør man da opføre sig derefter... også når man er inde i en eller anden tilfældig butik undervejs.Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
Hader København!
- alithebeast
- Allstar

Var han ikke fra Malmø ihvertfald?MrBangDK skrev:Og baneløberen var svensker....
Hader København!
Jeg så nogenlunde samme opførsel, fra en børnehave i noget offentlig transport forleden. Brød og juice overalt, råben og skrigen, kan kun sige jeg stadig er rystet over situationen og det vil varer længe inden jeg tager med DSB igen.MrBangDK skrev:Det beviser bare, at Aalborg også har nogle fans som ingen pli har... Fandme dårlig stil!Jesper Schmidt skrev:Det er da stadig absolut ikke i orden. Man repræsenterer AaB når man er afsted på sådan en tur hvad enten man vil eller ej, og så bør man da opføre sig derefter... også når man er inde i en eller anden tilfældig butik undervejs.Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
- MrBangDK
- Allstar

Synd for dig....PeterS skrev:Jeg så nogenlunde samme opførsel, fra en børnehave i noget offentlig transport forleden. Brød og juice overalt, råben og skrigen, kan kun sige jeg stadig er rystet over situationen og det vil varer længe inden jeg tager med DSB igen.MrBangDK skrev:Det beviser bare, at Aalborg også har nogle fans som ingen pli har... Fandme dårlig stil!Jesper Schmidt skrev:Det er da stadig absolut ikke i orden. Man repræsenterer AaB når man er afsted på sådan en tur hvad enten man vil eller ej, og så bør man da opføre sig derefter... også når man er inde i en eller anden tilfældig butik undervejs.Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
Ska' vi hak'?
Jeg burde nok, som Inge fra Ikast, være gået direkte til medierne med mine voldsomme oplevelser, men modsat hende kan jeg heldigvis komme ind på debatsiden og få sympati, samt komme af med mine frustrationer over alle de tåbelige mennesker der er ude i den virkelige verden.MrBangDK skrev:Synd for dig....PeterS skrev:Jeg så nogenlunde samme opførsel, fra en børnehave i noget offentlig transport forleden. Brød og juice overalt, råben og skrigen, kan kun sige jeg stadig er rystet over situationen og det vil varer længe inden jeg tager med DSB igen.MrBangDK skrev:Det beviser bare, at Aalborg også har nogle fans som ingen pli har... Fandme dårlig stil!Jesper Schmidt skrev:Det er da stadig absolut ikke i orden. Man repræsenterer AaB når man er afsted på sådan en tur hvad enten man vil eller ej, og så bør man da opføre sig derefter... også når man er inde i en eller anden tilfældig butik undervejs.Yankee skrev:Nøj, der er blevet ødelagt en juicekarton og kastet med brød. Hold da op nogle psykopater.Klaus skrev:Lidt ballade efter kampen i Herning...
- MrBangDK
- Allstar

Synes du opførslen er i orden?PeterS skrev:
Jeg burde nok, som Inge fra Ikast, være gået direkte til medierne med mine voldsomme oplevelser, men modsat hende kan jeg heldigvis komme ind på debatsiden og få sympati, samt komme af med mine frustrationer over alle de tåbelige mennesker der er ude i den virkelige verden.
Ska' vi hak'?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er jo ikke Inge der er problemet, hvis ikke du forstår det, så er du jo en del af det problem.PeterS skrev: Jeg burde nok, som Inge fra Ikast, være gået direkte til medierne med mine voldsomme oplevelser, men modsat hende kan jeg heldigvis komme ind på debatsiden og få sympati, samt komme af med mine frustrationer over alle de tåbelige mennesker der er ude i den virkelige verden.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- alithebeast
- Allstar

Selvfølgelig er den ikke det, hvis det altså er sådan hændelsforløbet har været. Men ÉN karton juice, der blev gået på og noget brød i butikken? Hvad gjorde Inge selv? Hun gik vel også på juicen og sparkede til brøddet. Det kan altså også være sket inden, der kom fodboldfans på besøg. Det kan være Simon på 3 år, der har væltet den juice ned og klappet med lågerne til bake-off, og Hanne der ved et uheld har jokket på den. Jeg har ihvertfald før været i en butik, hvor der var spildt noget klistret stads på gulvet, og det var sket helt uden en stor gruppe juicetrampende "hooligans".MrBangDK skrev:Synes du opførslen er i orden?PeterS skrev:
Jeg burde nok, som Inge fra Ikast, være gået direkte til medierne med mine voldsomme oplevelser, men modsat hende kan jeg heldigvis komme ind på debatsiden og få sympati, samt komme af med mine frustrationer over alle de tåbelige mennesker der er ude i den virkelige verden.
Og hvis det virkelig er det værste hooligans fra Aalborg præsterer, så mener jeg sgu vi er ret heldige.
Hader København!
Nej. Men jeg synes det er en ligegyldig episode at debattere. For det første, er det oftest svært at vide hvad der er sket i virkeligheden. De her historie har i flere omgange fra diverse medier, vist sig at være blæst op til noget som ingen ellers havde oplevet. (Her husker jeg f.eks. en tur til Gøteborg for år tilbage, hvor der blev opdigtet en historie)MrBangDK skrev:Synes du opførslen er i orden?PeterS skrev:
Det næste er at der var over 1000 AaB fans i Herning, mange forskellige mennesker og helt sikkert en del af dem der måske ikke er vant til at tage på udebanetur, set i forhold til vi vel plejer at være et par hundrede. Dertil er jeg ret sikker på, uanset hvor meget det bliver forbandet herinde, så gør det ikke nogen forskel overhovedet.
Jeg vil nu heller ikke skyde skylden på den kære Inge. At du vil gøre mig til en del af problemet, er nok at skyde lidt over mål. Jeg kan da ikke afvise, at jeg har krummet lidt på gulvet med noget morgenbrød, men det er yderst sjældent dette bliver indtaget i Lidl. Så hvis det endelig er, så er jeg nok en del af et andet problem. Min pointe er som sagt, at jeg ikke tror på hverken dine, MrBang's eller mine indlæg ændre noget overhovedet. Og at det store problem ikke er så slemt igen.Provst i Brovst skrev:Det er jo ikke Inge der er problemet, hvis ikke du forstår det, så er du jo en del af det problem.PeterS skrev: Jeg burde nok, som Inge fra Ikast, være gået direkte til medierne med mine voldsomme oplevelser, men modsat hende kan jeg heldigvis komme ind på debatsiden og få sympati, samt komme af med mine frustrationer over alle de tåbelige mennesker der er ude i den virkelige verden.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Vi kan vel alle blive enige om, at det er en lidt latterlig opførsel. Men det rigtige problem her, er for mig at se artiklen. Man kan altså ikke skrive "AaB-fans skabte kaos i LIDL" og så rapportere om lidt juice der er spildt og noget brød på gulvet. Endnu mere håbløst er dog den slet skjulte "Jaja, de vandt men de er nogle elendige vindere så sejren tæller ikke rigtigt" vinkel som historien har fået. Luk dog røven Inge, hvis du overhovedet eksisterer, med din smålige "hvad mon der var sket hvis de havde tabt" kommentar. Der var jo ikke sket en skid, ligesom der ikke er sket en skid her. Kunne vi ikke få lidt proportioner på banen, osse når det gælder fodboldfans fra dumme Aalborg som tillader sig at være bedre til fodbold end klassens frække dreng?
- MrBangDK
- Allstar

Det tror jeg heller ikke... Men det er stadig pisse dårlig stil og mangel på pli!PeterS skrev:Nej. Men jeg synes det er en ligegyldig episode at debattere. For det første, er det oftest svært at vide hvad der er sket i virkeligheden. De her historie har i flere omgange fra diverse medier, vist sig at være blæst op til noget som ingen ellers havde oplevet. (Her husker jeg f.eks. en tur til Gøteborg for år tilbage, hvor der blev opdigtet en historie)MrBangDK skrev:Synes du opførslen er i orden?PeterS skrev:
Det næste er at der var over 1000 AaB fans i Herning, mange forskellige mennesker og helt sikkert en del af dem der måske ikke er vant til at tage på udebanetur, set i forhold til vi vel plejer at være et par hundrede. Dertil er jeg ret sikker på, uanset hvor meget det bliver forbandet herinde, så gør det ikke nogen forskel overhovedet.
Jeg vil nu heller ikke skyde skylden på den kære Inge. At du vil gøre mig til en del af problemet, er nok at skyde lidt over mål. Jeg kan da ikke afvise, at jeg har krummet lidt på gulvet med noget morgenbrød, men det er yderst sjældent dette bliver indtaget i Lidl. Så hvis det endelig er, så er jeg nok en del af et andet problem. Min pointe er som sagt, at jeg ikke tror på hverken dine, MrBang's eller mine indlæg ændre noget overhovedet. Og at det store problem ikke er så slemt igen.Provst i Brovst skrev:Det er jo ikke Inge der er problemet, hvis ikke du forstår det, så er du jo en del af det problem.PeterS skrev: Jeg burde nok, som Inge fra Ikast, være gået direkte til medierne med mine voldsomme oplevelser, men modsat hende kan jeg heldigvis komme ind på debatsiden og få sympati, samt komme af med mine frustrationer over alle de tåbelige mennesker der er ude i den virkelige verden.
Ska' vi hak'?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

MrBangDK skrev:Det tror jeg heller ikke... Men det er stadig pisse dårlig stil og mangel på pli!PeterS skrev:Nej. Men jeg synes det er en ligegyldig episode at debattere. For det første, er det oftest svært at vide hvad der er sket i virkeligheden. De her historie har i flere omgange fra diverse medier, vist sig at være blæst op til noget som ingen ellers havde oplevet. (Her husker jeg f.eks. en tur til Gøteborg for år tilbage, hvor der blev opdigtet en historie)MrBangDK skrev:Synes du opførslen er i orden?PeterS skrev:
- Winnie/BR
- 2. div

- Favoritspiller: KEP
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg tillader mig liga at blande mig. Jeg var med i den pågældende bus - var rent faktisk konstitueret rejseleder, så derfor burde jeg have belæg for at kunne udtale mig.
Lad os starte med hændelsesforløbet.
Det er helt korrekt at flere brugte vores stop til at lade vandet - mig selv inklusiv. LIDL har en stor glasfacade ud til parkeringspladsen, og for ikke at genere eller krænke nogle fintfølendes personers blufærdighed (urinering er jo unaturligt og væmmeligt), så trådte SAMTLIGE over til siden af bygningen og gjorde sit - enten op ad en mur eller i en busk. Jeg har svært ved at se problemet heri, men jeg er jo også udenfor pædagogisk rækkevidde.
Hvad der skete inde i butikken skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, da jeg befandt mig på P-pladsen under hele stoppet. Men jeg vil også lige bede folk om at overveje proportionerne. En juicekarton på gulvet? Herregud - hvordan adskiller det sig fra en helt almindelig dag i et supermarked? Tænk hvis et glas rødbeder var røget på gulvet... Havde det så været territorieafmærkning eller graffiti? Brødet så jeg intet til - udover den croissant jeg fik af en af mine medfans efterfølgende. Og den var købt og betalt inden nogen anklager mig for hæleri. Men brød over hele butikken burde jeg kunne se udefra, og jeg så hverken spor af mel eller gær fra min position. Men derimod så jeg at en af vores deltagere tabte en af sine bananer lige efter kassen og den blev der trådt på. I bagklogskabens lys kan jeg dog godt se at det svineri - bananmos af blodbads-lignende proportioner - burde have givet mindst 30 dages hæfte. Når min kæreste (der har bi-jobbet i et supermarked i over 10 år) er på arbejde er en del af hendes arbejdsopgaver at rydde op efter kunder spild/uheld. Men i stedet burde de have en patrulje holdende udenfor i hele åbningstiden, for at få udryddet denne mangel på pli. Føj for satan!
Hvorfor er det at nogle mennesker bare sluger alt råt? Der var hverken skyggen af kaos eller ballade ved LIDL. Der blev handlet (faktisk var der alt for lidt personale og vi blev forsinket - hvor klager jeg?), vi gik i bussen, fortsatte festen og vendte næsen hjemad.
Proportioner og kildekritik, folkens...
Lad os starte med hændelsesforløbet.
Det er helt korrekt at flere brugte vores stop til at lade vandet - mig selv inklusiv. LIDL har en stor glasfacade ud til parkeringspladsen, og for ikke at genere eller krænke nogle fintfølendes personers blufærdighed (urinering er jo unaturligt og væmmeligt), så trådte SAMTLIGE over til siden af bygningen og gjorde sit - enten op ad en mur eller i en busk. Jeg har svært ved at se problemet heri, men jeg er jo også udenfor pædagogisk rækkevidde.
Hvad der skete inde i butikken skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, da jeg befandt mig på P-pladsen under hele stoppet. Men jeg vil også lige bede folk om at overveje proportionerne. En juicekarton på gulvet? Herregud - hvordan adskiller det sig fra en helt almindelig dag i et supermarked? Tænk hvis et glas rødbeder var røget på gulvet... Havde det så været territorieafmærkning eller graffiti? Brødet så jeg intet til - udover den croissant jeg fik af en af mine medfans efterfølgende. Og den var købt og betalt inden nogen anklager mig for hæleri. Men brød over hele butikken burde jeg kunne se udefra, og jeg så hverken spor af mel eller gær fra min position. Men derimod så jeg at en af vores deltagere tabte en af sine bananer lige efter kassen og den blev der trådt på. I bagklogskabens lys kan jeg dog godt se at det svineri - bananmos af blodbads-lignende proportioner - burde have givet mindst 30 dages hæfte. Når min kæreste (der har bi-jobbet i et supermarked i over 10 år) er på arbejde er en del af hendes arbejdsopgaver at rydde op efter kunder spild/uheld. Men i stedet burde de have en patrulje holdende udenfor i hele åbningstiden, for at få udryddet denne mangel på pli. Føj for satan!
Hvorfor er det at nogle mennesker bare sluger alt råt? Der var hverken skyggen af kaos eller ballade ved LIDL. Der blev handlet (faktisk var der alt for lidt personale og vi blev forsinket - hvor klager jeg?), vi gik i bussen, fortsatte festen og vendte næsen hjemad.
Proportioner og kildekritik, folkens...
Vangens Fineste...