Træningskampe vinteren 2017
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Træningskampe vinteren 2017
Modstanderen i træningslejrens sidste kamp på mandag bliver Djurgårdens IF, og ikke gjæf som jeg troede. Det er meget godt at vi slipper for at møde århusianerne
-
frederikshavneren
- Allstar

Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Patrick - Holgersson - Blåbjerg - Ahlmann
Abildgaard - Christensen - Risgård - Sloth
Meilinger
Sylvestr
Larsen
Meilinger
Sylvestr
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi vælter os ikke i en idealopstilling, der er hele tiden nye folk på mange pladser.
Abildgaard og Sloth synes dog at være meget tæt på idealopstillingen.
Lad os få et mål.
Abildgaard og Sloth synes dog at være meget tæt på idealopstillingen.
Lad os få et mål.
- FlæskeFrank
Det er dælme en boldflytter-midtbane vi stiller op med der... Ikke meget fart over det hold! Faktisk kun Sylvestr, Ahlmann og PK som har lidt fart.frederikshavneren skrev:Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Meilinger
Sylvestr
Jeg tror på et 2-2 resultat. Vi får det nok svært med høje indlæg igen igen igen... Har Djurgaardens ikke M. Ranegie i front?
Der er ikke mange modstandere, der vil ligge søvnløse om natten over vores opstilling i dag... Der er absolut ingen fart eller kreativitet på banen. Ufatteligt at Wieghorst ikke prioriterer at få en startopstilling bare nogenlunde sammenspillet. Det løber mig koldt ned af ryggen at PK starter inde så tæt på superliga-start - og håber virkelig at Mæhle bare trænger til lidt aflastning.
Hvorfor får Flores ikke spilletid, anyone?
-
frederikshavneren
- Allstar

Nej Ranegie er ikke længere i Djurgården.FIDEL skrev:Det er dælme en boldflytter-midtbane vi stiller op med der... Ikke meget fart over det hold! Faktisk kun Sylvestr, Ahlmann og PK som har lidt fart.frederikshavneren skrev:Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Meilinger
Sylvestr
Jeg tror på et 2-2 resultat. Vi får det nok svært med høje indlæg igen igen igen... Har Djurgaardens ikke M. Ranegie i front?
Brømby floppet Magnus Eriksson starter i front for Stockholm klubben, den mangeårige svenske landsholdsmålmand Andreas Isaksson starter på bænken.
Wieghorst er selv ude at sige at de prioriterer spilletid, til flere af dem som måske ikke har fået så meget under træningslejren. Feks PK, Magnus og Risgård. Selvfølgelig starter PK ikke vores første superligakamp, når Mæhle stort set har spillet alle vores testkampe. Tror som bare han får en pause idag.KJ skrev:Der er ikke mange modstandere, der vil ligge søvnløse om natten over vores opstilling i dag... Der er absolut ingen fart eller kreativitet på banen. Ufatteligt at Wieghorst ikke prioriterer at få en startopstilling bare nogenlunde sammenspillet. Det løber mig koldt ned af ryggen at PK starter inde så tæt på superliga-start - og håber virkelig at Mæhle bare trænger til lidt aflastning.
Jeg savner Winsnes
Så bør Mæhle altså heller ikke være mere selvskrevet. Hans stædighed omkring at ville drible tværs igennem sine modstandere i forrige kamp var ret så træls, og han smider bolden nogle dumme steder på banen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Muskeltræthed. Spares. Ikke noget alvorligt. Skal bygges stille op.KJ skrev:Der er ikke mange modstandere, der vil ligge søvnløse om natten over vores opstilling i dag... Der er absolut ingen fart eller kreativitet på banen. Ufatteligt at Wieghorst ikke prioriterer at få en startopstilling bare nogenlunde sammenspillet. Det løber mig koldt ned af ryggen at PK starter inde så tæt på superliga-start - og håber virkelig at Mæhle bare trænger til lidt aflastning.
En midtbane der i den grad savner fart og kreativitet.frederikshavneren skrev:Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Meilinger
Sylvestr
Spændende med Meilinger på toppen med Sylvestr
[lineup-4-4-2][/lineup-4-4-2]
Synes ikke det er spændende. Han er kreativ ja, men jeg har ikke den store fidus til ham, selvom han nok er bedre centralt end på kanten, hvor han mangler fart.troelsh skrev:En midtbane der i den grad savner fart og kreativitet.frederikshavneren skrev:Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Meilinger
Sylvestr
-
frederikshavneren
- Allstar

Trænerskiftet har ikke ændret på at vi stadigvæk har et hold som spiller langsomt og har svært ved at skabe chancer. Bassogog har misset opstarten, men de udfordringer som vi havde i efteråret ser ud til at gentages i foråret hvis man ellers tør drage konklusioner ud fra træningskampene.troelsh skrev:En midtbane der i den grad savner fart og kreativitet.frederikshavneren skrev:Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Meilinger
Sylvestr
Jeg tror det havde været bedre at hente en kreativ spiller fremfor en angriber, men det er en helt anden diskussion.
Sloth i kampform skulle vel være den kreative forstærkning. Nærmest som et nyindkøb i fht hvor lidt han blev brugt i efteråret.frederikshavneren skrev:Trænerskiftet har ikke ændret på at vi stadigvæk har et hold som spiller langsomt og har svært ved at skabe chancer. Bassogog har misset opstarten, men de udfordringer som vi havde i efteråret ser ud til at gentages i foråret hvis man ellers tør drage konklusioner ud fra træningskampene.troelsh skrev:En midtbane der i den grad savner fart og kreativitet.frederikshavneren skrev:Startopstillingen mod Djurgårdens IF:
Larsen
Meilinger
Sylvestr
Jeg tror det havde været bedre at hente en kreativ spiller fremfor en angriber, men det er en helt anden diskussion.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Vi prøver en klassisk venstrebenet spiller som højre midt og en højre benet spiller som venstre midt. Spændende om det kan skabe noget for os.
Jeg savner Winsnes
Er der igen et gratis svensk link til kampen?
„The less you care, the happier you will be.“
Se PMPopnizzen skrev:Er der igen et gratis svensk link til kampen?
Det der store stadion er da godt nok helt tom:D
Vil du smide PM her også ? :-)Hinsur skrev:Se PMPopnizzen skrev:Er der igen et gratis svensk link til kampen?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Streames kampen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Se jeres PM's