Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021

Indlæg af Mogens » 23. apr 2021, 11:54

Buzz Killington skrev:
23. apr 2021, 09:24
Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:21
Smukt at se målene igen. Hhv. højt pres fra VB og hidsig generobring der giver de 2 første mål, og 3. mål er flot spil på førsteberøring fra Børsting, Kusk og Fossum, der sætter Lucas op i frit rum, Prica det samme - 3-1.

Det er Cifuentes-aftryk. Fremragende!

Utroligt så stille debatsidens største trolls Mephisto og Brent er blevet.
Selv dobbeltbrugerne har fået en pause.

Rart, så kan vi andre snakke AaB.
Og det er åndssvage kommentarer som den sidste der gør at de vender tilbage igen. For det har aldrig handlet om andet end dig vs. dem. Tag jer for helvede sammen og drop alt det fnidder.

Ban mig
Du kom mig i forkøbet. Havde Julgranen undladt de 3 sidste linjer, havde jeg siddet og klappet i mine små hænder. Ærgerligt, at der alligevel skal være et eller andet negativt, når nu pilen på banen peger i den rigtige retning.

Jeg hæfter mig sjældent ved, hvem der skriver hvad, men en ting kan man være sikker på: Forsvar af Inge, Cifuentes og Kusk er Julgranen garant for - kritik af Børsting ligeså (selvom du faktisk roser ham længere oppe). Se mig, hør mig. DROP DET NU...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 12:37

Mogens skrev:
23. apr 2021, 11:54
Du kom mig i forkøbet. Havde Julgranen undladt de 3 sidste linjer, havde jeg siddet og klappet i mine små hænder. Ærgerligt, at der alligevel skal være et eller andet negativt, når nu pilen på banen peger i den rigtige retning.

Jeg hæfter mig sjældent ved, hvem der skriver hvad, men en ting kan man være sikker på: Forsvar af Inge, Cifuentes og Kusk er Julgranen garant for - kritik af Børsting ligeså (selvom du faktisk roser ham længere oppe). Se mig, hør mig. DROP DET NU...
Ja, du har ellers også haft travlt med at dømme træneren ude. Men egne fejltagelser lukker man behændigt øjnene for.

Jeg har ikke forsvaret andet, end det jeg har kunnet se - og det har jeg da fået ret i. Som tiden går, så ser det bedre ud for Cifuentes. Og alt jeg har advokeret for er tålmodighed, i stedet for på urimelig vis at være efter ham.

Et indkøb som Rufo viser sig at være rigtig godt til pengene, og Kusk er tilbage som en dominerende spiller i offensiven, der stadig har masser af tilbyde det her fodboldhold.

Jeg har vel ret til at forsvare mine egne holdninger. Du har frygtelig travlt med at nævne mig, hver evig eneste gang du svarer på mine indlæg. DROP DET NU. Pas dig selv ;)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 23. apr 2021, 13:29

Mogens skrev:
23. apr 2021, 11:54
Buzz Killington skrev:
23. apr 2021, 09:24
Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:21
Smukt at se målene igen. Hhv. højt pres fra VB og hidsig generobring der giver de 2 første mål, og 3. mål er flot spil på førsteberøring fra Børsting, Kusk og Fossum, der sætter Lucas op i frit rum, Prica det samme - 3-1.

Det er Cifuentes-aftryk. Fremragende!

Utroligt så stille debatsidens største trolls Mephisto og Brent er blevet.
Selv dobbeltbrugerne har fået en pause.

Rart, så kan vi andre snakke AaB.
Og det er åndssvage kommentarer som den sidste der gør at de vender tilbage igen. For det har aldrig handlet om andet end dig vs. dem. Tag jer for helvede sammen og drop alt det fnidder.

Ban mig

Det har desværre forpestede alt det gode ved den her debat side – ”Hvis ikke man deler mine tanker/holdninger”, er man enden en idiot, barnagtig, eller intetvidende. Desværre, så håber på nogle ”bans” inden man kan snakke pænt og ordentligt igen, samtidig med man kan få nogle gode debatter/holdninger og ikke bare personlig mudderkastning. Det har hjulpet før, så mon ikke det sker igen...

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 14:26

raekkeettre skrev:
23. apr 2021, 13:29
Det har desværre forpestede alt det gode ved den her debat side – ”Hvis ikke man deler mine tanker/holdninger”, er man enden en idiot, barnagtig, eller intetvidende. Desværre, så håber på nogle ”bans” inden man kan snakke pænt og ordentligt igen, samtidig med man kan få nogle gode debatter/holdninger og ikke bare personlig mudderkastning. Det har hjulpet før, så mon ikke det sker igen...
Medmindre dét at mene noget andet end hovedparten herinde, og argumentere for det, de seneste måneders tid er ulovligt, så har jeg vist ikke gjort mig skyldigt i noget.
Jeg har forsvaret både Cifuentes og Inge med baggrund i klubbens nye langsigtede strategi, og indtil videre har det vist sig ikke at være helt ved siden af.
Ligesom jeg har forsvaret Kasper Kusk, der er tilbage som en dominerende offensiv kraft.
Jeg står blot ved mine holdninger, og det gør andre så til et personspørgsmål.
Det er ved at være lidt trættende med al den fokus på min person, og at enkelte brugere tilsyneladende finder, at de andetsteds på nettet skal beskæftige sig med at forsøge at få min bruger lukket.

Det er lidt interessant, at du er imod personlig mudderkastning - men indleder dit indlæg med netop det. For 37. gang.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. apr 2021, 14:28

Julgranen skrev:
23. apr 2021, 14:26
raekkeettre skrev:
23. apr 2021, 13:29
Medmindre dét at mene noget andet end hovedparten herinde, og argumentere for det, de seneste måneders tid er ulovligt, så har jeg vist ikke gjort mig skyldigt i noget.
Jeg har forsvaret både Cifuentes og Inge med baggrund i klubbens nye langsigtede strategi, og indtil videre har det vist sig ikke at være helt ved siden af.
Ligesom jeg har forsvaret Kasper Kusk, der er tilbage som en dominerende offensiv kraft.
Jeg står blot ved mine holdninger, og det gør andre så til et personspørgsmål.
Det er ved at være lidt trættende med al den fokus på min person, og at enkelte brugere tilsyneladende finder, at de andetsteds på nettet skal beskæftige sig med at forsøge at få min bruger lukket.

Det er lidt interessant, at du er imod personlig mudderkastning - men indleder dit indlæg med netop det. For 37. gang.
Hvis vi nu bare kunne være on- topic. Det er OB-kampen tråden her handler om. Find et andet sted til jeres brok.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Dennis Nielsen » 23. apr 2021, 18:02

Det tegner godt med Cifuentes.

Nogle meget resultat orienterede kampe og så begynder det at virke som om, at der bliver åbnet op for godteposen.

Jeg fik ikke set kampen, men har set målene. I de aktioner er der godt tempo i bold omgangen.

Også må man bare rulle den røde løber ud, når man ser point snittet på det seneste.

Besvar