Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
calciomania skrev: ↑17. dec 2024, 22:44
Kiggede lige på episoden med det mål, som Diakithé scorede i sidste minut, som ikke blev godkendt. En AaB´er bakker ind i en Silkeborg-spiller, lige får hjørnesparket tages, så jeg synes det er okay, at dommeren skrider ind der. Men det er rigtigt, at man først hører fløjten lige efter, at hjørnesparket tages og det er underligt. Men selve episoden skete lige før, så derfor kan det vel godt forsvares, at dommeren bare dømmer omspark. Men han var nok bare for længe om at tage fløjten i munden.
Jeg er dog stadig ikke sikker på, at jeg synes at Kramer begår straffe ved 1-1 målet. Jeg har set den fra et par forskellige vinkler og fra én vinkel kunne det måske ligne et straffe, men fra en anden vinkel synes jeg stadig, at Kramer rammer bolden en brøkdel af et sekund før, han støder ind i Silkeborg-spilleren.
Det er selvfølgelig bittert, men de ting der dømmes er altså helt efter bogen. Kramer laver et sygt klodset straffespark. Der fløjtes flere gange inden bolden er i kassen til sidst. AaB må bare tage sig sammen, arbejde på de fejl de laver i opspillet og defensivt og så komme videre. Synes der er mange fine ting at tage med fra det opgør, og en kæmpe fornøjelse at vi har så god støtte på lægterne.