Kontraktforlængelser
Re: Kontraktforlængelser
Ovenstående antyder, at Gaarde får et særdeles travlt halvår. Der er simpelthen et antal spillere, hvis kontrakter vi skal have forlænget, inden de kan snakke frit med andre klubber til januar. Uanset om det er sandsynligt, at de vil gøre dette eller ej.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Vel ikke mere travlt end altid. Der er altid kontrakter der skal forlænges.Kunji skrev:Ovenstående antyder, at Gaarde får et særdeles travlt halvår. Der er simpelthen et antal spillere, hvis kontrakter vi skal have forlænget, inden de kan snakke frit med andre klubber til januar. Uanset om det er sandsynligt, at de vil gøre dette eller ej.
Vigtigst er Dalsgaard!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
11 ud af 26 spillere har kontraktudløb inden for et år. Det vil jeg nu mene er en del.
Dalsgaard er vigtig, men samtidig er jeg efterhånden ved at tro, at han er tabt for os. Han har i hvert fald trukket den langt. Det er mindst lige så vigtigt at få smidt 2 år oveni Würtz' og KEPs kontrakter.
Dalsgaard er vigtig, men samtidig er jeg efterhånden ved at tro, at han er tabt for os. Han har i hvert fald trukket den langt. Det er mindst lige så vigtigt at få smidt 2 år oveni Würtz' og KEPs kontrakter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Med tanke på at KN lige er flyttet til OB og deres defensiv sejler, så kan jeg kun tilslutte mig forlængelser med Wurtz og KEP. Ingen grund til at give KN andre tanker.
Dalsgaard priser vi til stadighed, men er der efterhånden ikke altid en lille skade etc. Uanset, så har jeg svært ved at se ham tage hoppet til en større liga med det niveau han holder lige nu og det kan da kun være pengene der trækker for at komme til OB som flere herinde frygter.
Dalsgaard priser vi til stadighed, men er der efterhånden ikke altid en lille skade etc. Uanset, så har jeg svært ved at se ham tage hoppet til en større liga med det niveau han holder lige nu og det kan da kun være pengene der trækker for at komme til OB som flere herinde frygter.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Dalsgaard må være blevet fristet efter i går. Det er jo helt åbenlyst, at der ligger mange store oplevelser og venter i FC Leasy!fish skrev:Med tanke på at KN lige er flyttet til OB og deres defensiv sejler, så kan jeg kun tilslutte mig forlængelser med Wurtz og KEP. Ingen grund til at give KN andre tanker.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Udover Dalsgaard, Jönsson og måske KEP ser jeg ikke de store dramaer hobe sig op, udover hvis man ikke får solgt eller forlænget med Thomsen. PK er der da en mulighed for vil ud og prøve noget andet hvor han kan få en stamplads, men ellers tror jeg bestemt at spillere som Würtz og Risgaard er kommet hjem for at blive, og at der ikke bliver de store problemer med at forlænge med dem. Resten kommer vel stille og roligt pr. automatik hen af vejen, hvor jeg dog gerne så at man er hurtigt ude med en forlængelse til Abildgaard indenfor dette efterår. De næste alvorlige knaster ser jeg først om 2 år.Kunji skrev:11 ud af 26 spillere har kontraktudløb inden for et år. Det vil jeg nu mene er en del.
-
Alfons Aalborg
- 1. div

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
- Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen
Vil seriøst nødigt jinxe noget, men fortæl mig lige, at det blot er en and/forhandlingsting fra Risgaard, at han "skulle være på vej væk"?!! :O Sladder fra den gamle... 

- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Den er sgu god nok du gamle...Alfons Aalborg skrev:Vil seriøst nødigt jinxe noget, men fortæl mig lige, at det blot er en and/forhandlingsting fra Risgaard, at han "skulle være på vej væk"?!! :O Sladder fra den gamle...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Kristian60
- 1. div

Hvor skulle han tage hen? Manden er 32.Provst i Brovst skrev:Den er sgu god nok du gamle...Alfons Aalborg skrev:Vil seriøst nødigt jinxe noget, men fortæl mig lige, at det blot er en and/forhandlingsting fra Risgaard, at han "skulle være på vej væk"?!! :O Sladder fra den gamle...
Det er vel en uge eller to siden, rygtet blev introduceret første gang. Har du hørt mere?Provst i Brovst skrev:Den er sgu god nok du gamle...Alfons Aalborg skrev:Vil seriøst nødigt jinxe noget, men fortæl mig lige, at det blot er en and/forhandlingsting fra Risgaard, at han "skulle være på vej væk"?!! :O Sladder fra den gamle...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Udenlandske klubber er især betagede af at Risgaard ikke slider unødigt på deres træningsfaciliteter. Risgaard vil desuden også gerne fraflytte sit nybyggede hus inden lugten af ny maling og mørtel forsvinder. Konen er også frustreret over ikke at skulle bo i byggerod.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
lidt indspark til debatten nede fra On'se.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... nge-udloeb
Der er naturligvis meget rigtigt i det han siger - men det ville da være meget træls at se Emil Larsen og Falk ryge uden at få en skilling for nogen af dem. Men det er måske en luksus man har, når der står en rig onkel bag.
Der er naturligvis meget rigtigt i det han siger - men det ville da være meget træls at se Emil Larsen og Falk ryge uden at få en skilling for nogen af dem. Men det er måske en luksus man har, når der står en rig onkel bag.
Bienvenu Bassogog!
Reelt set kan det nu også ende med at være de eneste to de ønsker at forlænge med. Vores situation er mere kritisk.astonvilla skrev:lidt indspark til debatten nede fra On'se.
Ud af dem der ser ud til at være den foretrukne startformation, skal vi tage stilling til hvordan vi vil erstatte:
Thomsen, Dalsgaard, KEP, Würtz, Risgaard, Jönsson (Sådan lige efter hukommelsen).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

Pastorius, jeg er 100% enig med dig - men lige lidt kommentarer til enkeltspillere som jeg ser det (mine personlige betragtninger):Pastorius skrev:Reelt set kan det nu også ende med at være de eneste to de ønsker at forlænge med. Vores situation er mere kritisk.astonvilla skrev:lidt indspark til debatten nede fra On'se.
Ud af dem der ser ud til at være den foretrukne startformation, skal vi tage stilling til hvordan vi vil erstatte:
Thomsen, Dalsgaard, KEP, Würtz, Risgaard, Jönsson (Sådan lige efter hukommelsen).
Thomsen: Vil gerne ud og prøve sig af, og det får han lov til (jfr. vores politik på området) - og ja, der skal klart en erstatning ind på ham.
Dalsgaard: Han virker mentalt HELT væk allerede. Det bliver værre og værre at se på fra kamp til kamp. Farvel og væk med ham, synes jeg. Jeg bryder mig ærlig talt ikke om at se på ham længere. PK erstatter ham med Gili som back-up.
KEP: Så absolut ikke uerstattelig. Er nok i den dyre ende af lønningerne, så ham kan vi sagtens finde en 1 til 1 erstatning for mener jeg.
Würtz: Uerstattelig så længe han kan stå på de gamle krøllede ben. Der skal bare forlænges med ham - og mon ikke også det kan lade sig gøre.
Risgaard: Bentøjet er en factor. Ville meget nødigt se ham glide ud af truppen. Men det næste ½ år skal vel afgøre om man skal gå all-in på en forlængelse som med Würtz. Han virker til at være meget nedslidt.
Jönsson: Har spillet som en pose nødder i denne sæson. Jeg har det helt omvendt med ham: Han skal til at vise noget hvis han skal tilbydes en forlængelse. At han har fået 90 min i alle de seneste kampe er mig en gåde og får mig til at stille spørgsmålstegn ved Søndergaards mentale tilstand.
Bienvenu Bassogog!
Men ikke desto mindre er de alle i vores foretrukne startopstilling.astonvilla skrev:Pastorius, jeg er 100% enig med dig - men lige lidt kommentarer til enkeltspillere som jeg ser det (mine personlige betragtninger):Pastorius skrev:Reelt set kan det nu også ende med at være de eneste to de ønsker at forlænge med. Vores situation er mere kritisk.astonvilla skrev:lidt indspark til debatten nede fra On'se.
Thomsen: Vil gerne ud og prøve sig af, og det får han lov til (jfr. vores politik på området) - og ja, der skal klart en erstatning ind på ham.
Dalsgaard: Han virker mentalt HELT væk allerede. Det bliver værre og værre at se på fra kamp til kamp. Farvel og væk med ham, synes jeg. Jeg bryder mig ærlig talt ikke om at se på ham længere. PK erstatter ham med Gili som back-up.
KEP: Så absolut ikke uerstattelig. Er nok i den dyre ende af lønningerne, så ham kan vi sagtens finde en 1 til 1 erstatning for mener jeg.
Würtz: Uerstattelig så længe han kan stå på de gamle krøllede ben. Der skal bare forlænges med ham - og mon ikke også det kan lade sig gøre.
Risgaard: Bentøjet er en factor. Ville meget nødigt se ham glide ud af truppen. Men det næste ½ år skal vel afgøre om man skal gå all-in på en forlængelse som med Würtz. Han virker til at være meget nedslidt.
Jönsson: Har spillet som en pose nødder i denne sæson. Jeg har det helt omvendt med ham: Han skal til at vise noget hvis han skal tilbydes en forlængelse. At han har fået 90 min i alle de seneste kampe er mig en gåde og får mig til at stille spørgsmålstegn ved Søndergaards mentale tilstand.
...og så mener jeg altså KEP er undervurderet. Han har sine fejl, men han betyder rigtig meget i truppen. Jeg kan kun komme i tanke om en enkelt kamp hvor vores forsvar har fungereret godt uden ham i opstilling. Den var så også rimelig vigtig.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg er ikke helt så bekymret, men ser gerne de første kontraktforlængelser kommer allerede i september.Pastorius skrev:Reelt set kan det nu også ende med at være de eneste to de ønsker at forlænge med. Vores situation er mere kritisk.
Hvis man nu snakker is i maven, så er spørgsmålet vel hvor mange, som kan skrive kontrakt andetsteds ?
- Thomsen. Det skib er sejlet, så AaB og DK er uinteressant.
- Dalsgaard. Udlandet har førsteprioritet, men AaB er vel nr. 2, så min største bekymring er, at han trækker den for langt, så vi ender med en anden løsning, hvorefter han gerne vil skrive med os, men vi har besluttet os for en anden løsning. Tror ikke udlandet er så interesseret alligevel.
- KEP. Enorm betydning for os. Men han begynder at have alderen imod sig, så han skifter vel kun, hvis vi behandler ham dårligt eller en anden klub giver ham en femårig kontrakt.
- Würtz. Lidt ligesom KEP, bortset fra, at han formentelig ikke har så mange klubber at vælge imellem, da han er ældre.
- Risgaard. Lidt som de to foregående, problemet for ham er hans snart mange skader.
- Jönsson. Der vil være mange klubber med i kapløbet om ham. Det er langt fra sikkert, at vi kan skrive endnu en gang med ham.
- FlæskeFrank
Jeg har ingen forventning om at vi forlænger alle disse kontrakter, men der skal tages stilling til hvordan deres kompetencer erstattes. Det bliver skam udfordrende nok.FlæskeFrank skrev:Jeg er ikke helt så bekymret, men ser gerne de første kontraktforlængelser kommer allerede i september.Pastorius skrev:Reelt set kan det nu også ende med at være de eneste to de ønsker at forlænge med. Vores situation er mere kritisk.
Hvis man nu snakker is i maven, så er spørgsmålet vel hvor mange, som kan skrive kontrakt andetsteds ?
- Thomsen. Det skib er sejlet, så AaB og DK er uinteressant.
- Dalsgaard. Udlandet har førsteprioritet, men AaB er vel nr. 2, så min største bekymring er, at han trækker den for langt, så vi ender med en anden løsning, hvorefter han gerne vil skrive med os, men vi har besluttet os for en anden løsning. Tror ikke udlandet er så interesseret alligevel.
- KEP. Enorm betydning for os. Men han begynder at have alderen imod sig, så han skifter vel kun, hvis vi behandler ham dårligt eller en anden klub giver ham en femårig kontrakt.
- Würtz. Lidt ligesom KEP, bortset fra, at han formentelig ikke har så mange klubber at vælge imellem, da han er ældre.
- Risgaard. Lidt som de to foregående, problemet for ham er hans snart mange skader.
- Jönsson. Der vil være mange klubber med i kapløbet om ham. Det er langt fra sikkert, at vi kan skrive endnu en gang med ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

Jeps, den var pænt vigtig ;o)Pastorius skrev:Men ikke desto mindre er de alle i vores foretrukne startopstilling.astonvilla skrev:Pastorius, jeg er 100% enig med dig - men lige lidt kommentarer til enkeltspillere som jeg ser det (mine personlige betragtninger):Pastorius skrev:Reelt set kan det nu også ende med at være de eneste to de ønsker at forlænge med. Vores situation er mere kritisk.astonvilla skrev:lidt indspark til debatten nede fra On'se.
...og så mener jeg altså KEP er undervurderet. Han har sine fejl, men han betyder rigtig meget i truppen. Jeg kan kun komme i tanke om en enkelt kamp hvor vores forsvar har fungereret godt uden ham i opstilling. Den var så også rimelig vigtig.
Jeg skal ikke kloge mig på hvor vigtig han er for truppen - men som spiller er han ikke svær at erstatte i mine øjne. Jeg tror (ved det ikke!) han er blandt de lønførende i klubben - og vil man kaste det samme efter en erstatning + lidt sign on vil jeg mene det vil være muligt at skaffe sig en forsvarsgeneral med bedre spillemæssige kvaliteter end KEP.
Den ligger jeg ikke søvnløs over.
Bienvenu Bassogog!
4 år mere til Abilgaard.
Mon ikke trænerne ser ham til afløseren til Risgaard på sigt?
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... trakt.aspx
Mon ikke trænerne ser ham til afløseren til Risgaard på sigt?
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... trakt.aspx