Har Due fået tilbudt to år hos FCK? Godt nok plejer de at købe ham for 15 mio. kr. i Football Manager 2009, men mener ikke de har været interesseret i denne omgang?FlæskeFrank skrev:Due og Curth var marginaliseret i AaB. Jeg så gerne Due havde fået 1/2 års kontrakt, maks. 1 år. Han får så tilbudt to år hos FCK. Jeg havde det samme. Curth lidt den samme historie.
4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45
Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20
Nok må være nok nu. Vi, og alle mulige og umulige eksperter, har klart og tydeligt gjort opmærksom på den spillemæssige elendighed og pinlighed spillerne leverede i går. Men jeg synes nu også en anden debattør har en pointe, da han for 10 sider siden skrev, at vi jo egentlig kun er skuffet over Europaleague, fordi vi var heldige/dygtige i Zagreb.
Hvor har han dog ret. Et gruppespil i europaleague er da fantastisk. Spørg i Midtjylland, hvordan de vil have det med at komme med der, eller i Brøndby for den sags skyld.... Derfor spillede vi alligevel som en flok nødder på Cypern, og ja, flere spillere burde have problemer med at se sig i spejlet her til morgen. Men på bundlinjen står, at vi er sikret 3 dejlige spændende europæiske kampe på Aalborg Stadion i efteråret. Det er sgu ikke så ringe endda. Så nu er det med at se fremad igen - og den nye start kan passende gå ud over Silkeborg på lørdag
Hvor har han dog ret. Et gruppespil i europaleague er da fantastisk. Spørg i Midtjylland, hvordan de vil have det med at komme med der, eller i Brøndby for den sags skyld.... Derfor spillede vi alligevel som en flok nødder på Cypern, og ja, flere spillere burde have problemer med at se sig i spejlet her til morgen. Men på bundlinjen står, at vi er sikret 3 dejlige spændende europæiske kampe på Aalborg Stadion i efteråret. Det er sgu ikke så ringe endda. Så nu er det med at se fremad igen - og den nye start kan passende gå ud over Silkeborg på lørdag
Jeg skal i de næste tre måneder bo i Manchester. Jeg håber så vanvittigt, at Aalborg trækker et engelsk hold - ligegyldigt hvilket. Det er vel Hull, Everton og Tottenham - alle tre potentielt vildt fede aways og i en overkommelig afstand fra Manchester.
Jeg shopper en AaB trøje, inden jeg tager derover og håber på det bedste!!

Jeg shopper en AaB trøje, inden jeg tager derover og håber på det bedste!!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Sig det nu bare, frøkenhavner. Hvem er alle disse fantastiske transferfrie spillere, vi skulle have hentet i stedet for dem vi fik?
Hvorfor bliver du ved med at krybe udenom?
Hvorfor bliver du ved med at krybe udenom?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Pointen er, at du underkendte "eksperterne", som havde kaldt tilgangen af Ene, Helenius og Jönsson som scoops med henvisning til, at de samme eksperter forventede AaB-sejr på Cypern. Det er en underlig logik, at fordi man har gættet forkert på et resultat, kan ens holdning til transfers bare fejes af bordet. Men med den logik kan man jo feje alle dine synspunkter om transfers for det næste årti til side, for du har da om nogen igen og igen gættet forkert på resultater herinde.frederikshavneren skrev:Så har du misforstået mig. Jeg troede på at vi ville gå videre, men jeg skrev også i mange indlæg at det ville blive svært. Jeg forudså at vi ville gå videre efter en kæmpe gyser. Ciffermæssigt gættede jeg på 2-2.
Det er selvfølgelig sat på spidsen for at understrege min pointe om, at AaB selvfølgelig skal slå til, når klassespillere og klubnavne som Helenius og Enevoldsen er til at hente hjem for små penge. Det ville være skandaløst, hvis man ikke slog til på sådan en chance. Gaarde ville være en elendig sportschef, hvis han missede de muligheder.frederikshavneren skrev:Det andet du skriver har jeg lidt svært ved at tage seriøst. Det er naturligvis dejligt med lokalt islæt på holdet, men i sidste ende er det resultaterne som tæller. Jeg vil da langt hellere spille CL med 11 mexicanere på holdet, fremfor EL med 11 danskere på holdet! Stiller vi med 11 Aalborg drenge og præsterer rædderligt så kan jeg love dig for at tilskuerne lynhurtigt bliver væk i stort omfang. Omvendt hvis vi præsterer godt med 11 afrikanere på holdet så skal folk nok valfarte til stadion. Ja det vil fjerne noget af romantikken, men i bund og grund er det primært resultaterne som lokker folk på stadion.
Det med 11 mexicanere i CL kontra 11 danskere i EL er en (heldigvis) fiktiv og ideologisk diskussion. Jeg konstaterer, at vi er dybt uenige på det punkt. Jeg er med på, at man i FCM nok vil juble, hvis deres engelske klubejer omdanner dem til et fodboldens AG København, men jeg gider ikke se AaB som et stykke legetøj. Succes kan også købes for dyrt.
Og nej, vi skal selvfølgelig ikke stille med 11 Aalborg-drenge. Det er jo utopi. Men hvis muligheden er der for at signe en Aalborg-dreng med internationalt niveau, så skal den udnyttes. Også selv om spilleren ikke er i form ved tiltrædelsen.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Autokorrektur spillet mig et puds. Det var FCV, at jeg skrev inden korrekturdjævelen slog til.benz skrev:Har Due fået tilbudt to år hos FCK? Godt nok plejer de at købe ham for 15 mio. kr. i Football Manager 2009, men mener ikke de har været interesseret i denne omgang?FlæskeFrank skrev:Due og Curth var marginaliseret i AaB. Jeg så gerne Due havde fået 1/2 års kontrakt, maks. 1 år. Han får så tilbudt to år hos FCK. Jeg havde det samme. Curth lidt den samme historie.
- FlæskeFrank
- Køllen I Møllen
- Allstar

Typisk. Selv Apple er fck-fikserede. Hader det.FlæskeFrank skrev:Autokorrektur spillet mig et puds. Det var FCV, at jeg skrev inden korrekturdjævelen slog til.benz skrev:Har Due fået tilbudt to år hos FCK? Godt nok plejer de at købe ham for 15 mio. kr. i Football Manager 2009, men mener ikke de har været interesseret i denne omgang?FlæskeFrank skrev:Due og Curth var marginaliseret i AaB. Jeg så gerne Due havde fået 1/2 års kontrakt, maks. 1 år. Han får så tilbudt to år hos FCK. Jeg havde det samme. Curth lidt den samme historie.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Kents vurdering af hvorfor det gik galt http://m.bt.dk/fodbold/AaB-traener-derfor-kiksede-vi" onclick="window.open(this.href);return false;