Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Spanky » 13. nov 2015, 16:10

Jesper Schmidt skrev:
Spanky skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er alt for tidligt at afskrive Dalsgaard.

Han forlader os hvis han får et attraktivt tilbud fra udlandet, men der er på ingen måde sikkerhed for at det sker... der skal jo trods alt være tale om et tilbud som er mere attraktivt end at forlænge med AaB, som nok ikke er blevet mindre attraktivt som mulighed, efter at efteråret giver grund til optimisme, og tegning til en kommende sportslig optur.

Mit gæt er at det er 50/50 om Dalsgaard bliver.
Lad os håbe at det kun er udlandet der trækker. Jeg er overbevist om at det er uenighed om lønsedlen der gør, at han ikke allerede har forlænget... Og hvad siger han så når OB, Randers eller en helt tredje kommer med et bedre tilbud til ham?
Det er meget muligt han så siger ja, men den risiko er vel en del af gamet. Der er ikke ligefrem noget nyt i at andre superligaklubber nogle gange kan tilbyde mere end AaB kan/vil, som det f.eks. skete med Johansson og Califf, men det er vel noget man må leve med når vi nu ikke har en sugardaddy som kan fylde noget financiel doping i AaBs lommer.

Men før vi går helt i panik må jeg minde om at vi jo altså i de senere år har forlænget med både Due (vist endda et par gange og den ene gang efter udløb) og Risgaard helt tæt på kontraktudløb.

Men iøvrigt tror jeg da også at det er lønsedlen man har været uenige om, jeg tror mere præcist at Dalsgaards agent har haft et markant anderledes syn på Dalsgaards økonomiske værdi end AaB.
Så må vi håbe, at den nye agent har et andet syn på Dalles markedsværdi... ;)

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dals ... lubskifte/
Netop, og jeg burde måske også have skrevet "tidligere agent". Og det ER da påfaldende at Dalsgaard skifter til den mand i agentverdenen som har det klart tætteste forhold til AaB.
Blot nysgerrig - hvad får dig til at påstå, at Gaardsøe er den mand i agentbranchen med det klart tætteste forhold til AaB?

Jf. deres hjemmeside, så har jeg sværet ved at konkludere, om Gaardsøe overhovedet har den lovpligtige licens.

Fra hjemmesiden: "Elite Consulting består af Allan Bak og Søren Barslund, som begge er spilleragenter med licens udstedt af DBU. Med i teamet er også Thomas Gaardsøe, der varetager scouting- såvel som coachingopgaver."

Spøjst Dalle ikke fremgår af spiller-porteføljen: http://www.eliteconsulting.dk/spillere/

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 16:38

Spanky skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Spanky skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er alt for tidligt at afskrive Dalsgaard.

Han forlader os hvis han får et attraktivt tilbud fra udlandet, men der er på ingen måde sikkerhed for at det sker... der skal jo trods alt være tale om et tilbud som er mere attraktivt end at forlænge med AaB, som nok ikke er blevet mindre attraktivt som mulighed, efter at efteråret giver grund til optimisme, og tegning til en kommende sportslig optur.

Mit gæt er at det er 50/50 om Dalsgaard bliver.
Lad os håbe at det kun er udlandet der trækker. Jeg er overbevist om at det er uenighed om lønsedlen der gør, at han ikke allerede har forlænget... Og hvad siger han så når OB, Randers eller en helt tredje kommer med et bedre tilbud til ham?
Det er meget muligt han så siger ja, men den risiko er vel en del af gamet. Der er ikke ligefrem noget nyt i at andre superligaklubber nogle gange kan tilbyde mere end AaB kan/vil, som det f.eks. skete med Johansson og Califf, men det er vel noget man må leve med når vi nu ikke har en sugardaddy som kan fylde noget financiel doping i AaBs lommer.

Men før vi går helt i panik må jeg minde om at vi jo altså i de senere år har forlænget med både Due (vist endda et par gange og den ene gang efter udløb) og Risgaard helt tæt på kontraktudløb.

Men iøvrigt tror jeg da også at det er lønsedlen man har været uenige om, jeg tror mere præcist at Dalsgaards agent har haft et markant anderledes syn på Dalsgaards økonomiske værdi end AaB.
Så må vi håbe, at den nye agent har et andet syn på Dalles markedsværdi... ;)

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dals ... lubskifte/
Netop, og jeg burde måske også have skrevet "tidligere agent". Og det ER da påfaldende at Dalsgaard skifter til den mand i agentverdenen som har det klart tætteste forhold til AaB.
Blot nysgerrig - hvad får dig til at påstå, at Gaardsøe er den mand i agentbranchen med det klart tætteste forhold til AaB?

Jf. deres hjemmeside, så har jeg sværet ved at konkludere, om Gaardsøe overhovedet har den lovpligtige licens.

Fra hjemmesiden: "Elite Consulting består af Allan Bak og Søren Barslund, som begge er spilleragenter med licens udstedt af DBU. Med i teamet er også Thomas Gaardsøe, der varetager scouting- såvel som coachingopgaver."

Spøjst Dalle ikke fremgår af spiller-porteføljen: http://www.eliteconsulting.dk/spillere/
Jeg må tilstå at jeg ikke anede hvad Gaardsøe laver i agentbranchen, udover at det i den artikel du linked til fra bold.dk fremgår at Dalsgaard har lavet aftalen med Gaardsøe og "hans firma"... jeg gik sådan set udfra at det var Gaardsøe som ejede det firma der var tale om... my bad. At Gaardsøe har et tæt forhold til AaB er der vel til gengæld ikke tvivl om, og det var egentlig min pointe. I øvrigt udtaler Dalsgaard jo da i artiklen at det er Gaardsøe som er hans rådgiver, og det er vel det samme som at sige han her hans agent, men at han ikke må kalde sig agent. Lidt ligesom spillere der har fædre osv. som rådgivere fremfor agenter.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 23. nov 2015, 22:17

Der er ingen tvivl om, at Dalsgaard SKAL forlænges, hvis det er økonomisk forsvarligt. Derudover er der 4 af spillerne med kontraktudløb, der i mine øjne ligeledes skal tilstræbes at forlænge med. Disse er naturligvis Würtz, Patrick og KEP, som jeg ellers sjældent har set det store lys i, men da han er den mest rutinerede i bagkæden og da jeg mener, at vi skal have en ekstra mand ind midterforsvaret og nødig vil have to nye ind, mener jeg, at KEP skal forlænges. Sidste mand er Thrane, som jeg ser noget potentiale i, men skader har ødelagt meget for ham.
Carsten C. kan også komme på tale, hvis ikke man skal give ham chancen for at få fast spilletid et andet sted.
Jønsson har efter sin skade aldrig nået niveauet fra mesterskabssæsonen, og jeg er også bange for, at det ikke kommer til at ske.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 24. nov 2015, 11:09

Jønne gjorde det godt da han kom ind i går. Hvor lang kontrakt har Børsting?

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 25. nov 2015, 08:52

9800 skrev:Jønne gjorde det godt da han kom ind i går. Hvor lang kontrakt har Børsting?
Uden at være 100% sikker, men mener den løber til sommeren 2017... så den må også gerne snart forlænges således den løber evt. vinteren 2019

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 30. nov 2015, 10:38

Følgende spiller har ifølge superstats.dk udløb til sommer:

Carsten Christensen 2016-06-30
Kenneth Emil Petersen 2016-06-30
Rasmus Würtz 2016-06-30
Thomas Augustinussen 2016-06-30
Patrick Kristensen 2016-06-30
Mathias Thrane 2016-06-30
Asger Bust 2016-06-30
Rasmus Jönsson 2016-06-30

Jeg prioriterer forlængelserne således:

1: Würtz - han er en af vores vigtigste spillere, man ser det specielt når han ikke er med. Selvom han er 32 år kan vi for min skyld godt give ham en 2-årig forlængelse. Holder han niveau de næste 2 år skal der selvfølgelig forlænges med ham igen.

2: KEP - Jeg ser ham som en vigtig brik i klubben og vil gerne se en forlængelse på 2 år til ham. Man skal bestemt ikke undervurdere de rutinerede spilleres betydning for holdet - jeg synes nogle gange KEP's betydning for holdet undervurders bl.a. på dette forum.

3: Paddy - Han er en af mine personlige favoritter. Hvis han er tilfreds med sin rolle i truppen ser jeg gerne, at der forlænges med 3 år til Paddy. Men jeg kan faktisk godt forstille mig, at der er mange klubber der kan være interesseret i, at få en spiller som Paddy ind med det han har opnået i AaB. Jeg tænker på klubber som RFC, AGF, OB, EfB, hvor han måske kan få en større rolle end hos os. Men står det til mig skal der forlænges.

4: Carsten C - En habil anden målmand, som jeg har fuld tillid til når Larsen er fraværende. Hvis han er tilfreds med sin rolle i klubben vil det være naturligt med en forlængelse på f.eks. 2 år.

5: Jönne - Den er rigtig svær at vurdere. Lever han et forår, hvor han brander helt igennem og præstere på sit topniveau vil en forlængelse selvfølgelig ligge lige for, men det vil blive dyrt og vil han overhovedet være interesseret i at forlænge, hvis der opstår nye spændende muligheder? Omvendt, hvis det bliver et lidt mere lunkent forår, hvor han måske ikke er en fast del af start-elleveren er det måske ved at være tid til han skal prøve noget andet. Derfor - foråret bliver afgørende for, om han skal komme i betragtning til en forlængelse - lad os afvente og se tiden an.

6: Thrane - Han har haft en svær overgang til fuldtids-fodbold, selvom det er blevet bedre de seneste måneder, hvor han også er kommet tættere på holdet. Ligesom med Jönne må det være foråret der afgør, om han skal tilbydes en forlængelse. Var det nu der skulle forlænges vil jeg ikke tilbyde ham en ny kontrakt.

7: Asger Bust - Jeg har ikke et godt nok grundlag til at vurdere, om der skal forlænges med unge Bust. Vurdere staben omkring holdet, at der skal forlænges har jeg fuld tillid til den beslutning.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 30. nov 2015, 12:30

Spanky skrev:Følgende spiller har ifølge superstats.dk udløb til sommer:

Carsten Christensen 2016-06-30
Kenneth Emil Petersen 2016-06-30
Rasmus Würtz 2016-06-30
Thomas Augustinussen 2016-06-30
Patrick Kristensen 2016-06-30
Mathias Thrane 2016-06-30
Asger Bust 2016-06-30
Rasmus Jönsson 2016-06-30

Jeg prioriterer forlængelserne således:

1: Würtz - han er en af vores vigtigste spillere, man ser det specielt når han ikke er med. Selvom han er 32 år kan vi for min skyld godt give ham en 2-årig forlængelse. Holder han niveau de næste 2 år skal der selvfølgelig forlænges med ham igen.

2: KEP - Jeg ser ham som en vigtig brik i klubben og vil gerne se en forlængelse på 2 år til ham. Man skal bestemt ikke undervurdere de rutinerede spilleres betydning for holdet - jeg synes nogle gange KEP's betydning for holdet undervurders bl.a. på dette forum.

3: Paddy - Han er en af mine personlige favoritter. Hvis han er tilfreds med sin rolle i truppen ser jeg gerne, at der forlænges med 3 år til Paddy. Men jeg kan faktisk godt forstille mig, at der er mange klubber der kan være interesseret i, at få en spiller som Paddy ind med det han har opnået i AaB. Jeg tænker på klubber som RFC, AGF, OB, EfB, hvor han måske kan få en større rolle end hos os. Men står det til mig skal der forlænges.

4: Carsten C - En habil anden målmand, som jeg har fuld tillid til når Larsen er fraværende. Hvis han er tilfreds med sin rolle i klubben vil det være naturligt med en forlængelse på f.eks. 2 år.

5: Jönne - Den er rigtig svær at vurdere. Lever han et forår, hvor han brander helt igennem og præstere på sit topniveau vil en forlængelse selvfølgelig ligge lige for, men det vil blive dyrt og vil han overhovedet være interesseret i at forlænge, hvis der opstår nye spændende muligheder? Omvendt, hvis det bliver et lidt mere lunkent forår, hvor han måske ikke er en fast del af start-elleveren er det måske ved at være tid til han skal prøve noget andet. Derfor - foråret bliver afgørende for, om han skal komme i betragtning til en forlængelse - lad os afvente og se tiden an.

6: Thrane - Han har haft en svær overgang til fuldtids-fodbold, selvom det er blevet bedre de seneste måneder, hvor han også er kommet tættere på holdet. Ligesom med Jönne må det være foråret der afgør, om han skal tilbydes en forlængelse. Var det nu der skulle forlænges vil jeg ikke tilbyde ham en ny kontrakt.

7: Asger Bust - Jeg har ikke et godt nok grundlag til at vurdere, om der skal forlænges med unge Bust. Vurdere staben omkring holdet, at der skal forlænges har jeg fuld tillid til den beslutning.
Ret enig i din prioritering af kontraktforlængelserne.
CC, Thrane og Bust burde være til at skrive under med, sandsynligvis også PK.
Er der nogen der har en idé om hvordan Würtz' og KEPs kontrakter ser ud? Blev de tegnet da det gik aller bedst for os?
Et Hjerte - En Klub

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 30. nov 2015, 12:34

Jeg tror næsten en forlængelse med KEP, helt automatisk kommer til at ske. Det virker til at han er glad for at bo i Aalborg, også er han virkelig vores krumtap i forsvaret, smid nogle gryn efter ham.
Også er han fuldstændig uundværlig for os fans, han kommer med fantastiske stikpiller til FCM!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. dec 2015, 11:36

2 år mere til Carsten Christensen.
Dejligt at have en god reservemålmand der accepterer hans plads.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... ensen.aspx
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 10. dec 2015, 11:46

Hanga skrev:2 år mere til Carsten Christensen.

I love it! Solid og billigt. 6 kampe på 4½ år taler også om at Nikolaj er rimelig holdbar (var 1-2 af dem ikke noget med en fødsel?)

Alpa Chino
Superliga
Superliga

Indlæg af Alpa Chino » 10. dec 2015, 13:11

Eksil skrev:
Hanga skrev:2 år mere til Carsten Christensen.

I love it! Solid og billigt. 6 kampe på 4½ år taler også om at Nikolaj er rimelig holdbar (var 1-2 af dem ikke noget med en fødsel?)

Jo :) Mindes også et rødt kort eller to til Nikolaj Larsen, som har gjort at Carsten Christensen skulle stå.

Men ja, Carsten Christensen er den perfekte 2. målmand. Han har højt bundniveau, erfaring, han kender sin plads/rolle og han virker generelt til at være en god sparringspartner for Nikolaj Larsen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. dec 2015, 14:53

Virkelig lækker nyhed at han har forlænget. Carsten har leveret varen når han har fået chancen, og der kommer ikke så meget som et pip fra ham selv om han ikke har fået ret mange kampe. Han er selvfølgelig ikke helt så god som Larsen, men jeg ville ikke have noget som helst problem med at se ham på kassen hvis Larsen skulle blive skadet eller solgt, jeg synes han er en dygtig keeper, og at han vælger at forlænge fremfor en tjans i 1. div. som fast mand, hvilket han helt klart har niveau til, siger også meget om ham set i forhold til AaB.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 13. dec 2015, 19:27

Spørgsmålet er vel, hvor mange af de kontraktfrie vi forlænger med, hvis der ikke er forlænget inden januar.

De kontraktfrie til sommer er: KEP, Würtz, Jönsson, Patrick, Thrane og Bust.

Vi er vel også i en situation, at kniber det med at overbevise vores spillere, så kan vi tillade os at kigge andre steder.
- FlæskeFrank

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 13. dec 2015, 21:57

Prio 1 er 2 årige kontrakter til Wurtz og KEP.

PK er stadig en vigtig trupspiller der får 20-25 kampe pr sæson, 3 år til ham.

Thrane skal overbevise i foråret.

Jønsson skal bevise at han er 2 mio værd om året, for det mener jeg faktisk ikke at han er pt. Jeg tror det er sandsynligt at han smutter i pausen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. dec 2015, 11:29

9800 skrev:Prio 1 er 2 årige kontrakter til Wurtz og KEP.

Jønsson skal bevise at han er 2 mio værd om året, for det mener jeg faktisk ikke at han er pt. Jeg tror det er sandsynligt at han smutter i pausen.
Spørgsmålet er om det ikke er ved at være tidspunktet hvor PK og AaB skilles. Jeg synes det er tydeligt at han er røget et pænt stykke ned i hierakiet under Søndergaard, som ikke har kigget på PK en eneste gang til andre positioner end backs, og så hjælper det jo ikke en hel masse at man kan spille flere pladser, hvis træneren ikke mener at man gør det godt nok til at få chancen. I efteråret er han ligeledes tydeligvis røget et par trin ned af hierakitrappen på backpladserne, hvor både Blåbjerg og Gilli har overhalet ham.

Det springende punkt bliver selvfølgelig hvordan kampen om højre back forløber i foråret, og om Ahlmann bliver helt fit for fight. Hvis Gilli, som jeg forventer, vinder kampen om højre back, og Ahlmann kommer helt over skaden... så har jeg svært ved at se hvor PK skal få ret mange kampe fremover, og så er en forlængelse måske i virkeligheden hverken særlig attraktiv for hverken ham selv eller for AaB, hvis man står i et scenarie hvor han reelt kun er i spil til en enkelt plads. Ender han til gengæld med at vinde duellen om højre back er det en helt anden sag, og det samme er det vel egentlig hvis han og Gilli i et vist omfang kommer til at dele spilletiden mellem sig.

Jeg er enig i at der selvfølgelig skal forlænges med Würtz og KEP, men jeg mener nu også det ville være særdeles usandsynligt hvis det ikke ender med det. Hvad angår Thrane, tror jeg mest af alt man ser tiden lidt an i forhold til hvor lang kontrakt han skal tilbydes. Jeg er sikker på man forlænger, medmindre han igen får længerevarende skader.

Jönsson skal selvfølgelig spille mere, og give offensiven mere end han har gjort i efteråret, hvis der skal forlænges. Men jeg synes absolut at pilen peger i den rigtige retning... jeg tror dog først at der kommer en afklaring i løbet af foråret.

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 14. dec 2015, 11:34

Jesper Schmidt skrev:
9800 skrev:Prio 1 er 2 årige kontrakter til Wurtz og KEP.

Spørgsmålet er om det ikke er ved at være tidspunktet hvor PK og AaB skilles. Jeg synes det er tydeligt at han er røget et pænt stykke ned i hierakiet under Søndergaard, som ikke har kigget på PK en eneste gang til andre positioner end backs, og så hjælper det jo ikke en hel masse at man kan spille flere pladser, hvis træneren ikke mener at man gør det godt nok til at få chancen. I efteråret er han ligeledes tydeligvis røget et par trin ned af hierakitrappen på backpladserne, hvor både Blåbjerg og Gilli har overhalet ham.

Det springende punkt bliver selvfølgelig hvordan kampen om højre back forløber i foråret, og om Ahlmann bliver helt fit for fight. Hvis Gilli, som jeg forventer, vinder kampen om højre back, og Ahlmann kommer helt over skaden... så har jeg svært ved at se hvor PK skal få ret mange kampe fremover, og så er en forlængelse måske i virkeligheden hverken særlig attraktiv for hverken ham selv eller for AaB, hvis man står i et scenarie hvor han reelt kun er i spil til en enkelt plads. Ender han til gengæld med at vinde duellen om højre back er det en helt anden sag, og det samme er det vel egentlig hvis han og Gilli i et vist omfang kommer til at dele spilletiden mellem sig.

Jeg er enig i at der selvfølgelig skal forlænges med Würtz og KEP, men jeg mener nu også det ville være særdeles usandsynligt hvis det ikke ender med det. Hvad angår Thrane, tror jeg mest af alt man ser tiden lidt an i forhold til hvor lang kontrakt han skal tilbydes. Jeg er sikker på man forlænger, medmindre han igen får længerevarende skader.

Jönsson skal selvfølgelig spille mere, og give offensiven mere end han har gjort i efteråret, hvis der skal forlænges. Men jeg synes absolut at pilen peger i den rigtige retning... jeg tror dog først at der kommer en afklaring i løbet af foråret.
En faktor for om Jönsson forlænger, må også være om Spalvis bliver skudt afsted, Spalvis har tidligere nævnt at de næsten bor sammen. Man skal aldrig forglemme at venskaberne uden for banen, har ekstremt meget at sige. Vi så også at venskabet mellem Thelander og AK, gjorde at der ikke var nogen chancerne for at AK ville forlænge, der hans bedste kammerat blev skudt afsted

Gamen

Indlæg af Gamen » 14. dec 2015, 12:39

Jesper Schmidt skrev: Spørgsmålet er om det ikke er ved at være tidspunktet hvor PK og AaB skilles. Jeg synes det er tydeligt at han er røget et pænt stykke ned i hierakiet under Søndergaard, som ikke har kigget på PK en eneste gang til andre positioner end backs, og så hjælper det jo ikke en hel masse at man kan spille flere pladser, hvis træneren ikke mener at man gør det godt nok til at få chancen. I efteråret er han ligeledes tydeligvis røget et par trin ned af hierakitrappen på backpladserne, hvor både Blåbjerg og Gilli har overhalet ham.

Hvad angår punktet om PK, helt enig. I virkeligheden afhænger det af, om han overhovedet har ambitioner med sin karriere eller har erkendt at han nok ikke rigtig har kvalitet til andet end AaB.
Uanset hvad, tror jeg dog ikke han får chancen andre steder. Jeg er ret sikker på at det bliver Gilli der overtager den højre-back - på mange parametre passer han langt bedre end en PK, der har spillet 1 god sæson der. Ellers har han været utroligt middelmådig. Men er vi derhenne, hvor træneren ikke længere ser hans vej, så tror jeg at hans tid i AaB er ved at nå sin ende (HVIS han har ambitioner).

NORDJYSKE har Jönsson som én af de absolut ringeste AaB'ere på efterårsranglisten, og det har generelt ikke været særligt opløftende. Jeg tvivler som sagt på at han bliver i AaB, såfremt de tilbyder ham en lønnedgang. Og jeg kan ikke forestille mig andet, hans niveau og angribersituationen in mente. Man havde nok forventet væsentligt mere af en spiller der fysisk har været i topform hele året.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. dec 2015, 15:20

Würtz er, ikke overraskende, tæt på at forlænge ifølge bold.dk:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... -kort-tid/

Så er KEP vel den næste i rækken, men jeg er egentlig kommet en smule i tvivl om det kommer til at gå lige så let som jeg tidligere forventede. Hvis AaB ser Blåbjerg som en mand der snart skal ind og have en fast plads i midterforsvaret, så anser man måske ikke KEP's værdi til at være så høj fremadrettet som hidtil. Det kunne man godt forestille sig at AaB's tilbud vil komme til at afspejle.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 22. dec 2015, 20:00

Super vigtigt med Würtz! Han er krumtappen på holdet og er uvurderlig for vores spil.

Håber meget på det lykkes!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. dec 2015, 08:43

Jesper Schmidt skrev:Würtz er, ikke overraskende, tæt på at forlænge ifølge bold.dk:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... -kort-tid/

Så er KEP vel den næste i rækken, men jeg er egentlig kommet en smule i tvivl om det kommer til at gå lige så let som jeg tidligere forventede. Hvis AaB ser Blåbjerg som en mand der snart skal ind og have en fast plads i midterforsvaret, så anser man måske ikke KEP's værdi til at være så høj fremadrettet som hidtil. Det kunne man godt forestille sig at AaB's tilbud vil komme til at afspejle.
Jeg tror den eneste knast med KEP (og måske Würtz) er kontraktlængden. Han bliver 31 år til januar og AaB kunne måske finde på, kun at tilbyde ham ny kontrakt til sommeren 2017 eller vinteren 2017/2018. Netop fordi næste bølge er på vej. KEP vil nok have en to årig kontrakt.

Würtz tror jeg egentlig nok skal i mål. Begge parter ved, at den anden er bedst for dem. Uanset kontraktlængden.
- FlæskeFrank

Besvar